TGS اعلام 2Dcubed لرزه ای پروژه به پوشش مجوز دور سطح زیرکشت دریایی تیمور-لسته

 TGS پیشرو در ارائه دهنده multi-client علوم اطلاعات برای اکتشاف و تولید (E&P) شرکت اعلام کرد که در همکاری

توسط NEWSCENTERALS در 1 تیر 1399

 TGS پیشرو در ارائه دهنده multi-client علوم اطلاعات برای اکتشاف و تولید (E&P) شرکت اعلام کرد که در همکاری با ANPM آن آغاز شده است 2Dنبات داده های لرزه ای پروژه پوشش سازه های دریایی تیمور-لسته در حمایت از این کشور در حال انجام مجوز دور.

این پروژه ترکیبی از همه در دسترس باز کردن فایل و TGS چند مشتری داده در سراسر منطقه از بیش از 50 ، 000 کیلومتر مربع و شامل بیش از 2500 خطوط موجود و 3D را در منطقه برنامه ریزی شده. 2D داده از بیش از 45 میراث vintages را پوشش می دهد و کل منطقه دریایی جنوب تیمور-لسته که در آن 11 دریایی بلوک در دومین مجوز دور قرار دارد.

نهایی چند مشتری 2Dنبات داده خواهد شد بی نظیر در پوشش جامع آن اجازه می دهد مشتریان به منظور توسعه ساختاری و زمین شناسی مدل های خود را قبل از مطالعه ارزیابی فرایند با استفاده از یک تک مطیع 3D حجم موجب اعتماد به نفس در مجوز خود را دور فرآیندهای تصمیم گیری و حمایت بیشتر اکتشاف.

2Dنبات است که یک تکنولوژی منحصر به فرد از TGS برای تولید 3D لرزه ای مهاجرت جلد از یک مجموعه ای از 2D و 3D لرزه ای خطوط. آن را با استفاده از پیشرفته ساختاری مطیع الحاق الگوریتم برای به حداکثر رساندن پتانسیل موجود 2D چند نفره و داده های 3D. حجم را می توان برای تفسیر منطقه ای و بهینه سازی 2D بررسی طرح ها و موقعیت. بسیار بالا و تراکم موجود 2D میراث داده های دریایی تیمور-لسته آشنایی خود را برای به حداکثر رساندن اثربخشی 2Dنباتکه همچنین ادغام محلی 3D نظرسنجی که در آن در دسترس است. پروژه های مشابه انجام شده در آسیا و اقیانوسیه حوضه در اندونزی و استرالیا به صنعت تحسین و همچنین به عنوان سازه های دریایی ساخالین روسیه و در سراسر نروژ و انگلستان شمال دریاها.

در دسترس بودن از اول تحویل انتظار می رود که از ماه جولای سال 2020 با نهایی تحویل در سراسر برآورد سپتامبر سال 2020 است. این اجازه خواهد داد که E&P شرکتها زمان کافی برای ارزیابی داده ها قبل از بسته شدن مجوز دور است که پیش بینی می شود در نیمه اول سال 2021.

Kristian Johansen, مدیر عامل شرکت در TGS اعلام کرد: "با ساخت ما 2Dنبات محصول در دسترس پوشش سازه های دریایی تیمور-لسته ما معتقدم که ما در حال ارائه E&P بازیکنان مقرون به صرفه ترین د-خطر ابزار برای بررسی در دسترس مجوز دور سطح زیرکشت در ارائه با استفاده از 3D لرزه ای دیتا با حجم. این خواهد بود که کلید به شرکت ها به دنبال توسعه فرصت های سرمایه گذاری در نفت و گاز پتانسیل تیمور-لسته در سال های آینده."

این پروژه به طور کامل پشتیبانی شده توسط صنعت بودجه.

------

دولت تیمور-لسته راه اندازی بین المللی صدور مجوز دور برای اکتشاف نفت و گاز در کشور در 3 اکتبر 2019 در پی تصویب یک مرز دریایی پیمان با استرالیا تاسیس شده در 30 مرداد ماه سال 2019.

دولت تصویب تخصیص هجده جدید بلوک های نفتی فعالیت هفت که در واقع خشکی و یازده دریایی در منطقه منحصر به فرد از تیمور-لسته. مناقصه عمومی روش های در حال انجام توسط اداره ملی نفت و مواد معدنی (ANPM) تنظیم کننده برای کشور نفت بخش. یک تاریخ نهایی برای بسته شدن دور از انتظار بود به اکتبر 09, 2020. با توجه به جهانی همه گیر دولت نشان داده است قصد خود را برای تمدید بسته شدن به نیمه اول سال 2021 جزئیات بیشتر می شود ساخته شده به زودی.

در آن زمان مجوز دور, راه اندازی, تیمور-لسته نخست وزیر Taur Matan Ruak گفت: "این است که مدتها در انتظار صدور مجوز, دور بیش از یک دهه پس از تیمور-لسته انجام آن برای اولین بار مجوز دور در 2005/2006 بنابراین من همه شما را دعوت به شرکت و عضویت در تیمور-لسته در ساخت آینده ای روشن تر برای مردم است."

در مورد TGS

TGS فراهم می کند multi-client علوم اطلاعات برای اکتشاف نفت و گاز و شرکت های تولید در سراسر جهان است. در علاوه بر این به گسترده جهانی ژئوفیزیک و زمین شناسی اطلاعات کتابخانه ها که شامل چند مشتری داده های لرزه ای مغناطیسی و جاذبه داده های دیجیتال به خوبی سیاهههای مربوط به داده های تولید و جهت بررسی TGS نیز ارائه می دهد پیشرفته پردازش و تصویربرداری, خدمات, تفسیر, محصولات و اطلاعات راه حل های یکپارچه سازی.

رو به جلو به دنبال بیانیه

همه اظهارات در این اطلاعیه مطبوعاتی دیگر از اظهارات واقعیت تاریخی هستند به دنبال اظهارات که موضوع را به تعدادی از خطرات و عدم قطعیت و مفروضات است که دشوار است برای پیش بینی و بر اساس مفروضات به رویدادهای آینده است که ممکن است اثبات دقیق است. این عوامل عبارتند از: TGS' اعتماد در یک دوره ای صنعت و اصلی مشتریان TGS توانایی ادامه به گسترش بازار برای صدور مجوز از داده ها و TGS توانایی به دست آوردن و پردازش اطلاعات محصول در هزینه های متناسب با سودآوری و همچنین شرایط بازار فرار شده اند که تشدید COVID-19 همه گیر و افت شدید قیمت نفت است. نتایج واقعی ممکن است مادی از آن انتظار یا پیش بینی شده در اظهارات به جلو نگاه. TGS متعهد هیچ مسئولیت یا تعهد برای به روز رسانی و یا تغییر اظهارات به جلو نگاه به هر دلیلی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب