تایلندی, اتحادیه, شمال امریکا, اعلام تغییرات عملیاتی

تایلندی گروه اتحادیه PCL (تایلند اتحادیه) کسب و کار و تایلندی اتحادیه آمریکای شمالی (تن) اعلام کرد آن را منصوب

توسط NEWSCENTERALS در 9 خرداد 1399

تایلندی گروه اتحادیه PCL (تایلند اتحادیه) کسب و کار و تایلندی اتحادیه آمریکای شمالی (تن) اعلام کرد آن را منصوب کرده است Bryan روزنبرگ به نقش رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت تایلندی اتحادیه آمریکای شمالی و مسئول آن دو کلید آمریکای شمالی عامل شرکت مرغ دریایی بین المللی (AS) و مرغ دریایی مواد غذایی منجمد (COSFF) در پاسخ به استعفای COSI, رئيس جمهور & مدیر عامل شرکت والنتین رامیرز موثر ژوئن 5.

مرغ دریا اولین بین المللی کسب شده توسط تایلندی اتحادیه و تن به کسب و کار شده است یک بنیاد قوی و بنای این گروه از آنجا که کسب. COSI و COSFF به اشتراک گذاری تعداد زیادی از هم افزایی مشترک با اهداف کسب و کار شده اند و بسیار موفق در همکاری در سراسر شرکت. این انتصاب اجازه خواهد داد که برای هم افزایی بیشتر در سراسر تن به باز کردن پتانسیل بیشتری از هر دو کسب و کار.

Thiraphong Chansiri, رئيس جمهور & مدیر عامل شرکت تایلندی گروه اتحادیه PLC اظهار داشت: "ما کسب و کار در آمریکای شمالی همچنان به ارائه بزرگترین بخشی از درآمد برای, تایلندی, اتحادیه در سطح جهان است. این واقعیت است که یک عهد به کار سخت و فداکاری از کارکنان ما در تمام کسب و کار ما. با انتصاب Bryan روزنبرگ به رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت تن ماهی مسئول برای هر دو COSI و COSFF کسب و کار ما معتقدم که ما می تواند همچنان به درایو درآمد و نوآوری به شدت ما را برای دهه آینده از ماهی تن را تکامل. Bryan دارای یک پیشینه ثابت از موفقیت در ساخت و پیشرو COSFF. به اعتقاد ما او را کسانی که موفقیت های فوق العاده ای به جدید خود را گسترش نقش".

Thiraphong Chansiri ادامه داد: "ما می خواهیم برای تشکر از والنتین برای کار خود را به نیروی تازه دادن به COSI کسب و کار برای سازمان ما و ما برای او آرزوی بهترین ها را در آینده".

تن به ساختار سازمانی را ببینید تغییرات اضافی به تیم مدیریت ارشد به بهتر تسهیل گزارش و ساختار مدیریت. تغییرات موثر خواهد بود که از تاریخ 5 ژوئن 2020 و جدید سازمان ادامه خواهد داد برای حفظ اولیه آن ستاد در ال سگوندو کالیفرنیا.

###

در مورد تایلندی گروه اتحادیه
تایلندی گروه اتحادیه PCL در جهان است, غذاهای دریایی, رهبر, آوردن, با کیفیت بالا, سالم و خوشمزه و خلاقانه, غذاهای دریایی محصولات به مشتریان در سراسر جهان برای بیش از 40 سال است.

امروز تایلندی اتحادیه در نظر گرفته شده است به عنوان بزرگترین تولید کننده قفسه پایدار تن محصولات با فروش سالانه بیش از THB 133.3 میلیارد دلار (US$ 4.1 میلیارد دلار) و یک نیروی کار جهانی از بیش از 47,000 افرادی که اختصاص داده شده به پیشگام پایدار و نوآورانه محصولات دریایی.

جهانی این شرکت با نام تجاری نمونه کارها شامل بازار-بین المللی پیشرو در مارک های چنین به عنوان مرغ دریا جان غرب Petit Navire, Parmentier, Mareblu پادشاه اسکار و روگن Fisch و تایلندی-مارک های پیشرو SEALECT, Fisho, Qfresh, Monori, Bellotta و Marvo.

به عنوان یک شرکت متعهد به نوآوری و در سطح جهانی مسئول رفتار تایلندی اتحادیه مفتخر است به عنوان یک عضو سازمان ملل متحد در جهانی فشرده و عضو موسس بین المللی غذاهای دریایی پایداری بنیاد (ISSF). در 2015, تایلندی اتحادیه معرفی آن SeaChange® پایداری استراتژی است. پیدا کردن اطلاعات بیشتر در seachangesustainability.org. تایلندی اتحادیه در حال کار بر روی پایداری مسائل به رسمیت شناخته شد در سال 2019 توسط رتبه شماره یک در جهان در مواد غذایی محصولات صنعت داو جونز پایداری شاخص های دستیابی به 100 درصد در رتبه بندی برای کل پایداری نمره. تایلندی اتحادیه در حال حاضر به نام به DJSI برای شش سال متوالی. تایلندی اتحادیه نیز به نام به FTSE4Good نوظهور شاخص برای سومین سال متوالی در سال 2018 است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب