تایلند: معترضان خوانده شده را علامت سیامی انقلاب سالگرد

معترضان در تایلند را به مبارزه طلبیده دولت هشدار به مناسبت سالگرد 1932 انقلاب آورده است که پایان دادن به سلطنت

توسط NEWSCENTERALS در 4 تیر 1399

معترضان در تایلند را به مبارزه طلبیده دولت هشدار به مناسبت سالگرد 1932 انقلاب آورده است که پایان دادن به سلطنت مطلقه. آنها می گویند مقامات در حال از بین بردن نمادهای انقلاب است.

تایلندی فعالان سیاسی صحنه تظاهرات روز شنبه به مناسبت سالگرد 1932 سیامی انقلاب که سرنگون تایلند سلطنت مطلقه. این خونریزی قیام دیدم سلطنت تبدیل به یک قانون اساسی و افزایش دموکراسی است.

بیش از 100 نفر جمع شده بودند در بانکوک یادبود دموکراسی در صبح زود. فیلم پیش بینی شده بر روی یک ورق سفید استفاده می شود به عنوان یک مطالعه روی صفحه نمایش نشان داد که در سال 1932 سرنگونی اعلام.

Protesters gather around the original plaque commemorating the end of the absolute monarchy during a demonstration to demand for change in the constitution on the 88th anniversary of a revolt that ended absolute monarchy in the country, in front of the parliament building in Bangkok, Thailand, June 24, 2020. (Reuters/A. Perawongmetha)

این پلاک طلایی در مرکز شات یکی از اصلی بزرگداشت پایان سلطنت مطلقه در تایلند در سال 1932

"هشتاد و هشت سال پیش تا امروز در سراسر, سپیده دم, حزب مردم به قدرت رسیده و تغییر سیستم حکومت به دموکراسی" گفت: دموکراسی فعال Anon نامپا در این تجمع است.

یکی دیگر از برجسته طرفدار دموکراسی فعال Chonthicha Jangrew آسوشیتدپرس گفت که مقامات در تلاش بودند برای از بین بردن انقلاب از تاریخ "و چقدر مهم دموکراسی در تایلند است."

ادامه مطلب: تایلند: Exiled فعال ناپدید شدن جرقه خواستار عدالت

آیا مقامات اجازه می دهد تا تظاهرات?

پلیس قرار داده بود "هیچ مطلب" نشانه هایی در بنای تاریخی اما در پایان اجازه فعالان به صحنه تظاهرات برای حدود 15 دقیقه است.

فعالان نیز نمایش داده می شود یک ماکت از یک پلاک یادبود نصب شده در سال 1936 در نقطه ای که در آن اعلام گرفت. این رویداد هنوز هم می تواند در نظر گرفته شود غیر قانونی تحت COVID-19 اجتماعی فاصله مقررات.

یکی دیگر از اعتراض برنامه ریزی شده بود در نزدیکی کاخ و پلیس گفت: آنها نظارت تظاهرات در حداقل 12 استان دیگر.

دولت و پلیس تا به حال ساخته شده و هشدارهای پیش از روز, و آن را روشن است که چنین فعالیت هایی در نظر گرفته خواهد شد خرابکارانه و تضعیف این کشور سلطنت مشروطه اما حرکت نمی کند به طور مستقیم متوقف شد.

بیشتر بخوانید: انتقاد تایلند قوانین سرکوبگر به شدت سرکوب COVID-19 منتقدان

چرا سالگرد قابل توجهی ؟

تایلند که قبلا شناخته شده به عنوان سیام دیده است ثابت عقب و حذف نمادهای مربوط به سال 1932 انقلاب در چند سال گذشته است. پادشاه کنونی دارای قدرت بسیار زیاد و انتقاد از خانواده سلطنتی می تواند مجازات 15 سال زندان.

دولت منجر شده است توسط ارتش فرمانده شورای نظامی چان-اوچا پس از او قدرت را در یک 2014 کودتای نظامی. او منتخب در سال 2019 در انتخابات است که توضیح داده شده است به صورت آزاد و نه عادلانه.

بسیاری از کسانی که حضور در این تجمع شد و منتقدان از شورای نظامی را به مدت پنج سال جونتا و بر این باورند که شاه و ارتش هنوز هم خوب بکار بردن قدرت بیشتر نسبت به عادلانه است یا حقوقی در یک سلطنت مشروطه.

شورای نظامی را به طور مستقیم آدرس معترضان اما گفته شهروندان "را نقض نمی کند سلطنت نمی نقض قانون است."

اد/msh (AP dpa رویترز)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب