"5% منطقه" در حال حاضر رایگان در آمازون به مدت 5 روز (تا 5/8/2020) -

بهترین فروشنده انتشار اعلام انتشار Stephen Krempl'snew کتاب "5% منطقه: دید استراتژی است که شما به رسمیت شناخته

توسط NEWSCENTERALS در 15 اردیبهشت 1399

بهترین فروشنده انتشار اعلام انتشار Stephen Krempl'snew کتاب "5% منطقه: دید استراتژی است که شما به رسمیت شناخته شده و پاداش در هر سازمان است." از آن خواهد شد در دسترس برای دانلود رایگان در فروشگاه آمازون روشن شدن در مارس 4th.
 
امروز در جهان کار بیشتر و بیشتر شرکت ها در حال قومی متنوع و عمل یا در یک منطقه ای یا جهانی در مقیاس. چگونه شما را قادر به برقراری ارتباط بیشتر با اطمینان اتصال شخصا و standout به مدیریت ارشد جلوتر از همسالان خود در سازمان شما ؟ این کتاب به شما نشان می دهد دید استراتژی است که شما به رسمیت شناخته شده و پاداش در هر سازمان! آن را به رئوس مطالب از طرز فکر و تکنیک و پنج موقعیت های که در آن شما می توانید بیشترین تاثیر.

نویسنده همچنین سهام بسیاری از داستان واقعی زندگی خود را از 5% منطقه برنامه هایی که او تسهیل در سراسر جهان است. اگر شما در حال آماده به بیشتر قابل مشاهده و گرفتن متوجه شده توسط خود رهبران ارشد بیایید آغاز شده است.

"5%" منطقه توسط استفان Krempl رایگان خواهد بود و برای دانلود در دسترس در آمازون به مدت 5 روز (5/4/2020 – 5/8/2020) در: https://www.amazon.com/dp/B086Z6PWSF.

"5%" منطقه دارای 5.0-امتیاز ستاره در Amazon.com. در اینجا چیزی است که برخی از مردم تا به حال به می گویند:

"'5% منطقه' است که آسان به خواندن فکری و مملو از تمرین برای گرفتن ذهن خود را و اعمال خود را همسو با اهداف خود. یک مرجع خوب ابزار پیدا کنم من می توانید انتخاب کنید تا تقریبا هر صفحه و یک ایده جدید است. این کتاب در مورد فعال بودن و ساخت یک تفاوت. توصیه های جامد." – نیل گلدمن

اظهار داشت: "این کتاب در زمان مناسب... 100% از من داخلی/خارجی ارتباطات به تازگی منتقل شده به کنفرانس تلفنی یا ویدئو چت. به عنوان کسی که ترجیح می دهد در فرد ارتباط من خودم پنهان در این تماس نه مایل به صحبت کردن و یا قطع مکالمه. من این برداشت با فکر باز به امید پیدا کردن یک جواب به مرور این عادی... یکی از چند فصل اول 'چرا قابل مشاهده آمار کامل بند ناف:

"عشق عبارت - اگر شما قابل مشاهده نیست شما نامرئی - نیاز باید بگویم بیشتر.

"این کتاب من را تغییر چشم انداز به طور کامل و به من کمک کرد این باور است که بدون توجه به این فرصت همیشه وجود دارد یک راه برای standout.

"با تشکر از استفان برای به اشتراک گذاری خود را عقل!!" – Eric M.

برای کسب اطلاعات بیشتر:

برای سوالات بیشتر و یا به برنامه مصاحبه ای در مورد این آزادی مطبوعات لطفا با ما تماس بگیرید در (626) 765-9750 یا ایمیل info@bestsellerpublishing.org.

بهترین فروشنده انتشار لس آنجلس شرکت چاپ و نشر اختصاص داده شده به کمک به صاحبان کسب و کار و کارآفرینان تبدیل به "شکار" خود را با بهترین-فروش کتاب.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن