"آژانس طرح" در حال حاضر رایگان در آمازون به مدت 5 روز (تا 7/17/2020) -

بهترین فروشنده انتشار اعلام انتشار رابرت Patin جدید کتاب "آژانس طرح: سیستم کسب و کار است که منجر به موفقیت است

توسط NEWSCENTERALS در 23 تیر 1399

بهترین فروشنده انتشار اعلام انتشار رابرت Patin جدید کتاب "آژانس طرح: سیستم کسب و کار است که منجر به موفقیت است." از آن خواهد شد در دسترس برای دانلود رایگان در فروشگاه آمازون روشن شدن در جولای 13th.

هر کسب و کار شروع می شود با یک ایده کسب و کار صاحب نجابت به یک رویای یک واقعیت است. بین شروع کسب و کار و تحقق موفقیت تقریبا همه چیز را تغییر.

در "آژانس طرح" سازمان خلاق کارشناس مالی رابرت Patin تساوی در تجربه خود را به طرح و رفع ابهام چگونه کسب و کار از دست دادن راه خود را از چشم انداز اصلی. از طریق روشمند فرآیندهای Patin تشریح سعی کردم-و-آزمایش روش به آوردن کسب و کار در خط با آنچه کارآفرینان می خواهید شرکت خود را به بود. این کتاب فراهم می کند یک refreshingly ساده و روشنگری خوانده شده با مقدار زیادی از نمونه های زندگی واقعی از آن روش اجرا شده است. "آژانس طرح" نشان می دهد که تغییر قابل دسترسی است و انگیزه خواننده را به تحقق رویاهای خود را.

"آژانس طرح" رابرت Patin رایگان خواهد بود و برای دانلود در دسترس در آمازون به مدت 5 روز (7/13/2020 – 7/17/2020) در: https://www.amazon.com/dp/B08CBM9VZH.

"آژانس طرح" اتحاد 5.0-امتیاز ستاره در Amazon.com.

برای کسب اطلاعات بیشتر:

برای سوالات بیشتر و یا به برنامه مصاحبه ای در مورد این آزادی مطبوعات لطفا با ما تماس بگیرید در (626) 765-9750 یا ایمیل info@bestsellerpublishing.org.

بهترین فروشنده انتشار لس آنجلس شرکت چاپ و نشر اختصاص داده شده به کمک به صاحبان کسب و کار و کارآفرینان تبدیل به "شکار" خود را با بهترین-فروش کتاب.
 
درباره نویسنده:

به عنوان موسس و شریک مدیریت از Patin & Associates, رابرت Patin اهرم بیش از دو دهه تجربه برای کمک به مشتریان ایجاد کسب و کار قوی تر. با تمرکز بر بازاریابی سازمان های رابرت کمک می کند تا مشتریان خود را ایجاد تغییر در آنها نیاز به بهبود سودآوری و کاهش هزینه های عملیاتی و ارائه ارزش بالا خدمات. او مربیان و توصیه مشتریان در استراتژی برای بهبود سازمان. اهداف خود هستند برای کمک به سازمان خود را به تولید درآمد بیشتر را کارآمد تر عملیات و کنترل از پول نقد است که جریان در داخل و خارج از کسب و کار.
 



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب