بهترین تنقلات برای خوردن استرس در حال حاضر

نگاه من بالاتر از اتمام کل یک کیسه از Zapp را افسون تراشه در یک نشسته است که در یک روز عادی. اما این غیر طبیعی

توسط NEWSCENTERALS در 21 اردیبهشت 1399

نگاه من بالاتر از اتمام کل یک کیسه از Zapp را افسون تراشه در یک نشسته است که در یک روز عادی. اما این غیر طبیعی روز که به معنی خوردن استرس بالا است من به انجام لیست. به جای رفتن به شهر در یک جعبه ریتز و پنیر آمریکایی (don't judge me), من سعی کرده ام reeducate من پالت و خوردن "سالم" تنقلات. من صحبت نمی آجیل و جلبک دریایی در اینجا هر چند آنها خوشمزه است. این تنقلات که فقط اندکی ارتقا از روزمره شور/شیرین روزی. اینجا شربت خانه, اسنک که در حال کمک به من استرس غذا خوردن بهتر است.

من/Mo Mochi بستنی

من همیشه یک دسر بعد از شام فرد است. این کمی بستنی خمیر توپ در حال جایگزینی کامل برای حفاری به یک پاینت با یک قاشق. آنها نرم و بدون اما هنوز هم شیرین و رضایت بخش است. خوردن دو تا از آنها و دندان شیرین خود راضی خواهد بود.

بیورن Qorn

راستش دوست پسر من و من می توانم نگه داشتن کیسه های از این در آپارتمان ما به اندازه کافی بلند. شور-savoriness از این مخمر تغذیه ای-پوشش ذرت بو داده است که جایگزینی مناسب برای چیپس سیب زمینی. شما حتی می توانید لیسیدن انگشتان دست خود را پس از.

Popcorners سفید پنیر چدار

صحبت از پاپ کورن و چیپس Popcorners جایگزین بسیار خوبی برای به طور منظم پاپ کورن ، آنها مانند اگر پاپ کورن و چیپس سیب زمینی, تا به حال یک مثلثی عزیزم. آنها با روح اما هنوز جامد و ترد. سفید Chedder مورد علاقه من است اما ذرت کتری دوم نزدیک است.

Calbee برداشت جرقه بزند سزار سبز نخود چیپس

من فکر می کنم من باید اعتیاد به این. آنها به طور کامل پخته شده نخود ضربه محکم و ناگهانی (نگه ترک نیست در حال حاضر) شده اند که داستد در پررنگ طعم مانند سزار سبک جنوبی, BBQ, Wasabi در مرتع پرورش احشام ، آنها لازم نیست که یک کیسه resealable هر چند که بدان معنی است که خوردن آنها در یک نشسته است که در واقع حفاظت.

Clif Whole Lotta میله

این میله ساخته شده بودند برای وعده شگفت انگیزی است. آنها فاقد گلوتن وگان و صادقانه طعم واقعا بزرگ است. شما احساس نمی مانند شما در حال خوردن یک نوار پروتئین زیرا که گچی عجیب و غریب بودن این است که هیچ جا یافت می شود.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه. فراموش نکنید که برای بررسی از ما کوپن سایت برای پیدا کردن معاملات از Wayfair, هدف, Kohls, و بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن