زنانی که در معرض راسل سیمونز' سوء استفاده از بحث اپرا #MeToo و قیمت صحبت کردن

تیوی فعال و مربی باربارا اسمیت یک بار نوشت: "زنان که تجربه منحصر به فرد است به ندرت به رسمیت شناخته شده به عنو

توسط NEWSCENTERALS در 9 خرداد 1399

تیوی فعال و مربی باربارا اسمیت یک بار نوشت: "زنان که تجربه منحصر به فرد است به ندرت به رسمیت شناخته شده به عنوان خاص اجتماعی-فرهنگی نهاد هستند و به ندرت به فکر بود به اندازه کافی مهم به صورت جدی و علمی مورد توجه است." همین دلیل است که در ضبطیک مستند جدید محور تجارب زنان سیاه که آمد به جلو به متهم Russell Simmons—"پدرخوانده هیپ-هاپ"—از تجاوز به عنف است آنقدر عمیق و ضروری است.

کربی دیک و امی Zimmermandling فیلم مواجه بار از این زنان با قرار دادن داستان های خود را در زمینه. Kimberlé Crenshaw (که ابداع "تقاطع"), ماهور برک (بنیانگذار #MeToo) و Kierna مایو (سردبیر سابق از پوست) تاکید قدرت خود شهادت کشتی با سابقه اتهامات کاذب در مقابل این گناهان از سیستم عدالت کیفری و erasure از زنان درد.

سیزده زنان رو به جلو آمده اند برای متهم سیمونز از بنیانگذاران Def Jam Recordings با ارزش خالص در صدها میلیون ها نفر از آزار و اذیت جنسی و یا حمله. در رکورد عمدتا بر سه نفر از شاکیان; درو دیکسون که می گوید سیمونز raped او در سال 1995 در حالی که او در حال افزایش بود, A&R اجرایی در Def Jam; Sil لای آبرامز داخلی-خشونت و فعال سابق-Def Jam دستیار که می گوید سیمونز raped او در آپارتمان خود در سال 1994; و شری شیر عضو موسس اولین زن گروه هیپ هاپ مرسدس بانوان که می گوید سیمونز raped او در نیویورک در سال 1983. حساب های خود را در حال دلخراش, خشم و قانع کننده باشد.

اما آنها تقریبا غرق زمانی که تهیه کننده اجرایی اپرا وینفری حمایت از این پروژه در ماه ژانویه این سال زیر فشار از سیمونز و 50 درصد مصرف این فیلم را تلویزیون اپل+ توزیع مقابله با او (وینفری ادعا می کند این فیلم نبود به مردن). خوشبختانه پس از یک خروس پذیرش در ساندنس در رکورد به دست آورد توسط HBO حداکثر است و در حال حاضر در جریان نوپای خدمات اعطای این بازماندگان گسترده فروم که آنها سزاوار.

در اینجا کشید دیکسون Sil لای آبرامز و شری شیر باز کردن در مورد رفتن روی ضبط.

این اپرا از آن همه

درو دیکسون: "آنچه اتفاق افتاده است در ماه دسامبر زمانی که حملات در اپرا وینفری آغاز شد و آنچه به اوج خود رسید در ماه ژانویه با او خروج و خروج از توزیع ما با تلویزیون اپل+ یک ضربه. این ضربه من فکر می کنم ما همه هنوز هم نامید. من می خواهم بگویم برای خودم این بود که من بدترین ترس به زندگی می آیند زمانی که من موافقت برای تبدیل شدن به یک بخشی از این مستند در وهله اول. آن را بدترین ترس من وقتی جلو آمد در نیویورک تایمز که جامعه سیاه و سفید به نوبه خود بر من و misconstrue تصمیم من برای آمدن به جلو در مورد خشونت متجاوز به عنوان چیزی که تضعیف جامعه ما و تضعیف مردان سیاه و سفید که من به خوبی می دانم که یک هدف در پشت خود هستند و به دروغ متهم به خشونت ویرانگر در راه است. شما می توانید نگاه در پارک مرکزی پنج, شما می توانید نگاه در امت تا, شما می توانید نگاه lynchings. من یک پسر, من یک زن سیاه و سفید, من عاشق سیاه و سفید مردان بود و به طوری که بزرگترین ترس من.

"من نفرت را به دیدن اپرا در تیررس است که حمله کند. من هم احساس حفاظت شده توسط او. من او را تحسین بسیار برای بسیاری از دلایل و من فکر می کنم در برخی از راه من امیدوار بودم برای مخفی کردن در پشت او به عنوان قدرتمند این بازمانده با بسیاری از منابع که من فقط نمی اند و او را به خروج درست قبل از این فیلم بیرون آمدن در آن اولین انجمن عمومی در ساندنس وحشتناک بود اما من همچنین فکر می کنم در حقیقت آن را ساخته شده از همه ما قوی تر چرا که ما هم در آن هواپیما پرواز کرد به پارک شهر و مواجه با ناشناخته نتیجه فیلم است. ما نمی دانیم که در مراسم افتتاحیه این که آیا این فیلم می تواند توسط هر کسی به غیر از مردم در ساندنس و این واقعیت است که ما ایستاده بود با هم شانه به شانه به بازماندگان امیدوار است این فیلم را در رسیدن به دیگر بازماندگان—سیاه که معروف و بازماندگان در سراسر جامعه و فرهنگ—و ما تا به حال قدرت برای ایستادن وجود دارد در چهره های ناشناخته, من می دانم که برای من ساخته شده است که من قوی تر است. آن را به من فهماند که داستان من و قدرت من است که به اندازه کافی Sheri داستان و قدرت او است به اندازه کافی Sil لای داستان و قدرت او به اندازه کافی است و این که هر بازمانده قدرت درون خود را به ایستادگی کردن. من هیچ ایده چه چیزی اتفاق افتاده است. من به [اپرا] در کلمه خود را که او تا به حال خلاق تفاوت که او تحت فشار است و او خارج شد برای کسب و کار و خلاق ، به عنوان ناامید کننده است که من قبول آن است—و من او را قبول داشته باشند."

Sil لای آبرامز: "من تا به حال یک مشکل زمانی که آن را می آید به مطبوعات گرفتن داستان من از پس این تکرار تروما از اقدام به خاموش کردن صدای من آن لایه دیگری از تروما در بالا از آخرین دو سال به علاوه که در آن من شده اند در برخورد با خرید اینترنتی از تصمیم من برای آمدن به جلو و به اشتراک گذاری داستان من. به عنوان یک نتیجه, من تا به حال اعتماد به نفس کمتر از شاید شری یا درو را در این فیلم داشتن سوار صاف به توزیع و پخش آنلاين. زمانی که اخبار از فیلم سهوا به بیرون درز در پیشبرد و راسل و 50 درصد شروع مبارزات انتخاباتی خود را در برابر اپرا گفتم امی و کربی که به عنوان بزرگ یک تاثیر گذار و خالق محتوا و روش که اپرا بود آنها از من پرسید که در چه افکار من شد, من می خواهم که به آنها هشدار داد که او در معرض حمله از آنجا که در حال حاضر وجود دارد این پایگاه عظیمی از طرفداران مایکل جکسون که خیلی عصبانی بودند در مورد انتخاب میزبان یک بحث در مورد ترک Neverland.

"به عنوان یک بازرگان آن را [اپرا] حق تصمیم بگیرید که پروژه های او شرکت می کند و در پروژه های که او نمی کند و من می دانم که برش که من دیدم قبل از این فاینال کات که من فقط تماشا است متفاوت است. این است که زمینه را برای ترک یک پروژه ؟ فقط اپرا صحبت می کنند به آن است. من آگاه هستم که برخی از پویایی اما من در تماس است. بنابراین هنگامی که کلمه شکست درست قبل از ساندنس من نبود شگفت زده کرد."

بار همبستگی

Sheri شعر: "این یک بار سنگین تر برای زنان سیاه پوست به جلو آمده. بسیاری از زنان مطرح شده بود و تربیتی دارند و در حال رشد در برانکس شما تدریس برای حفاظت از مردان سیاه و سفید در جامعه از آنجا که آنها در حال حاضر مورد ضرب و شتم توسط عدالت توسط اقتصاد به دلیل رنگ پوست خود را. شما قرار است برای حفاظت از آنها. و برای شما به بیرون می آید و یک اتهام فرهنگ و فکر می کند که چرا شما در حال تلاش برای خراب کردن یکی از ما سیاه و سفید است ؟ چگونه شما جرات سعی کنید به خراب کردن این مرد که در حال حاضر مورد ضرب و شتم پایین. که چرا زنان سیاه مثل ما می ترسند به بیرون می آیند. ما ترس از واکنش ما نمی خواهد که منابع و پشتیبانی است و این "bro code' در هیپ-هاپ. آن ساخته شده آن را یک تلاش برای شکستن به هیپ-هاپ عرصه به عنوان یک زن در وهله اول است."

درو دیکسون: "من شناخته شده تمام زندگی من است که تصویر سیاه و سفید در سفید زل زل نگاه کردن است تحریف شده و همواره تحریف در یک راه خطرناک با عواقب خطرناک. اساطیر درنده سیاه, مردان خشونت, سیاه, مردان خطرناک, مردان سیاه است هزینه زندگی و آزادی از بسیاری از برادران ما و فرزندان. Trayvon Martin. مایکل براون. پارک مرکزی پنج. و من درک که. و فهمیدم که اگر من جلو آمد در مورد راسل سیمونز و اگر من به سفید جریان اصلی فرهنگ یک مثال دیگر که آنها می تواند جویدن یک مرد سیاه و سفید که واقعا است درنده و خطرناک و خشونت آمیز بود که من سهوا در حال اجرا خطر از قرار دادن یک هدف در پشت تمام مردان سیاه من دوست دارم که بی گناه هستند که نمی صدمه زدن به کسی که فقط تلاش برای زندگی خود را و رفتن آهسته دویدن. درک تحریف سفید زل زل نگاه کردن من نمی خواهم به تقویت است که اعوجاج با اضافه کردن یک روایت است که تقویت که خطرناک اساطیر بنابراین من ساخته شده یک انتخاب به پوزه خود من جیغ نه فقط در همبستگی به مسابقه من بلکه برای محافظت از مردان و پسران از تصور غلط است که می تواند هزینه کسی که من دوست دارم زندگی خود را. همین دلیل است که ما آن را انجام دهد. به همین دلیل ما خاموش ماندن."

HIP-HOP & زن ستیزی

Sil لای آبرامز: "تجاوز به عنف و فرهنگ زن ستیزی رفتن دست در دست. ما می توانید آنلاین ما می توانیم گفتگو با اعضای خانواده ما و چگونه ما اغلب شنیده می شود: چه چیزی او را به این اتفاق می افتد ؟ آیا ما در حال صحبت کردن در مورد خشونت و یا تجاوز جنسی و همیشه وقت در بازمانده یا قربانی به توضیح دهد که چرا مجرم چه او بود. یکی از چیزهایی که من این باور را تشدید این موضوع در هیپ-هاپ بلکه در سرگرمی به عنوان یک کل است که خیلی از کسب و کار است که بر اساس روابط و که شما می دانید. یکی می تواند استدلال می کنند که در مورد هر صنعت اما آن را حتی بیشتر شدید به دلیل بیایید می گویند شما یک دکتر پزشکی. مطمئن, شما می توانید یک مربی که در جهش و کمک می کند تا شما را به یک مدرسه با کیفیت هست ولی دقیق اقامت است که به دنبال سال ها و سال ها از آموزش و پرورش قبل از اینکه کسی می تواند عمل پزشکی است. سرگرمی—و به طور خاص موسیقی—یکی از آن عرصه که در آن شما لزوما مجبور به خصوص با استعداد و یا حتی که هوشمند شما فقط نیاز به یک غریزه قاتل و دانستن حق مردم است. و هنگامی که شما در آن تا زمانی که شما در حفظ آن روابط شما تقریبا تضمین شده برای نگه داشتن در کار چون خیلی از کار ذهنی است. با این حال گفت: از آنجا که راسل پدرخوانده هیپ-هاپ و بسیار متصل به بسیاری از مردم آن را غیر محتمل است که مردم را شکستن مرتبه با او به دلیل کمک به یک مقدار بسیار زیادی از افراد ثروتمند و کمک به ایجاد کاملا جدید صنعت از طریق این نوع از هیپ-هاپ."

Sheri شعر: "من اولین زن DJ گروه هیپ هاپ در تاریخ و حادثه اتفاق افتاده در اطراف آن زمان. پس از آن من را به مردم و مردم آگاه باشید از آنچه که او انجام داد اما نه با زمان بندی درست از آنجا که ما در حال صحبت کردن در مورد سی پلاس سال پیش. زمانی که این اتفاق افتاد به من شوکه شده بود. من می توانستم به نام پلیس اما من چون راسل سیمونز بود آوردن هیپ-هاپ را به لیگ های بزرگ برای برانکس و او در نظر گرفته شد خدا به فرهنگ هیپ هاپ. بنابراین من سکوت برای تمام آن سال ها. و من نمی خواهم من کتاب [2006] در مورد باد راسل تا دلیل آن را به جوهر و دور از داستان من در مورد اولین زنان هیپ هاپ. من نمی خواهم که برای تحت الشعاع قرار دادن من داستان است."

درو دیکسون: "اکثریت قریب به اتفاق مردانی که با مواجه می شوند و در زندگی حرفه ای من در رپ-صنعت موسیقی کاملا مناسب با رعایت احترام و حرفه ای. Hip-hop نیست اختراع جنسیتی سمی نر رفتار سمی مردانگی یا تجاوز به عنف فرهنگ است. سمی مردانگی چیزی است که هیپ هاپ قرض گرفته شده از جریان اصلی فرهنگ آمریکایی و پس از آن وجود داشته باشد در rock-and-roll, کشور, موسیقی و سیاست در مقیاس بزرگ است. رئیس جمهور ایالات متحده شده است معتبر متهم به تجاوز به عنف با زنان متعدد و او هنوز نشسته در دفتر بیضی. کریستین Blasey فورد جلو آمد با معتبر ادعا می کنند و او نمی تواند سفیدتر و او نمی تواند بیشتر فوتی و فوری و در عین حال برت Kavanaugh نشسته در دیوان عالی کشور به بیست و پنج سال به علاوه پس از آنیتا هیل نادیده گرفته شد. این است که نه فقط hip-hop. این است که در همه جا. ما با آن زندگی می کنند همه زمان ها است."

توانمندسازها

Sil لای آبرامز: "50 سنت و اسنوپ هر دو به خوبی شناخته شده زن ستیزی. این چیزی است که ما می دانیم. که آنها صحبت می کنند و ایجاد یک بیانیه ی پشتیبانی از طریق راسل با حمله به اپرا و گیل پادشاه ؟ این چیزی است که شما انجام دهد. راسل و 50 هستند. اگر شما به خاطر وجود تمام این موضوع به وجود آمد که تا زمانی که 50 درصد ارسال شده الگوهای رفتاری مورد Terry Crews و خود را متهم به حمله با آدم Venit او را به چالش مردانگی و راسل است که در 50 Instagram خنده. آنها هر دو رو به نام برای آن است. چگونه است که خنده دار است ؟ هنگامی که تجاوز جنسی خنده دار است ؟ و این است که از یوگی? مرد دیگری را قربانی است علوفه برای تفریح ؟ این چیزی است که شما را به مردان ؟ خوب شما ببینید چه چیزی شما را به زنان است."

"در حال حاضر برای صفحات و صفحات تنها چیزی که در مورد مردان که در حمله من. و این یک تراژدی است."

درو دیکسون: "حتی در پی آمدن به جلو وجود دارد بنابراین بسیاری از مردم در صنعت موسیقی که فرستاده من خصوصی پیام حمایت—آنها به من ارسال مستقیم پیام در رسانه های اجتماعی یا پیامک من حمایت خود را و آنها علنا حمایت راسل سیمونز' Instagram account. آنها مانند هر نظرآنها او را حمایت خود را دوباره و دوباره, و آنها نمی فکر می کنم می بینم که. من با دیدن آن است. این است که چگونه این می رود. متفاوت است از کسانی که نشسته در جلو ایوان در مزارع در جنوب و مصرف خود را juleps نعناع تفکر که آنها لزوما بخشی از خود خشونت تمام در اطراف آنها و یا افرادی که به تماشای همسایگان خود carted دور در هولوکاست و فکر می کردم که آنها بی گناه بودند چرا که دست آنها نیست در واقع در آسیب انجام می شود اما آسیب نمی رفتن و باقی بماند و در مقیاس بدون افرادی که در غیر این صورت مردم خوب آن را قادر می سازد. این چیزی است که اتفاق افتاده است برای مدت طولانی در صنعت هیپ هاپ در صنعت موسیقی در بزرگ, در امریکا و به همین دلیل این گفتگو بسیار مهم است. ما باید به دود آن را به طوری که فرهنگ تغییر سیاست تغییرات و قوانین تغییرات. این چیزی است که من امیدوارم که اتفاق می افتد."

قیمت پرداخت می شود

Sheri شعر: "این یک روند بیداری برای من یک روند شفا و یکی که من با آن مواجه ترس من شده اند و ترس برای رفتن پس از چیزهایی که من باید احساسات ، من متوجه شدم که من دارای لیت و لعل زیاد در مورد بسیاری از چیزها است. حتی اگر من می خواهم به جلو بروید تا به آن هنوز هم در پشت سر من: این غول رفتن به پایین سقوط و چیزهایی که من خیلی سخت کار کرده ؟ که ویروس بود که در من است که این مرد که قرار بود به تحریم کتاب من و تحریم زندگی حرفه ای من برای سال های بسیاری از من اجازه دهید که من به عقب. اما برای این که به آینده وجود دارد هیچ ترس بیشتر وجود دارد. من را نشان داد آسیب پذیری به تمام جهان است. من رو این ترس در من که غول و احساس می کنم خیلی بیشتر در کنترل است."

Sil لای آبرامز: "من می خواستم هرگز هویت من بود و به کسی معروف است. من می خواستم کار من ساخته شود در تلاش است که من مطرح شود و بر اساس دانش پایه من می خواهم انباشته و تخصص من. در حال حاضر که مردم می دانند که اسامی عاملان همه چیز منتقل شده و با توجه به کار من آن را انجام می شود—برای زمان حال—از آنجا که بسیاری از افرادی که یک زمان سخت اعتقاد داشتند که راسل قادر است از این و یا حتی اگر آنها فکر او ممکن است قادر به آنها خشم این واقعیت است که من را شکست کد با جامعه سیاه و سفید در نامگذاری او به عنوان کسی که در توییتی من به تازگی که من " اقدام به عنوان یک عامل سفید برتری با تلاش برای صدمه زدن به یک مرد سیاه و سفید.'

"من می دانستم که من داستان در هالیوود گزارشگر که این امر تغییر هویت من حداقل به و من دیگر نمی خواهد به عنوان شناخته شده Sil لای آبرامز در سراسر کشور به رسمیت شناخته شده داخلی-خشونت فعال و من دیده می شود به عنوان Sil لای آبرامز: Russell Simmons, تجاوز به عنف متهم. شب قبل از داستان من شکست من گوگل نام من و در زمان یک تصویر—که من هنوز هم از تمام نتایج از صفحه اول چه آمده تا در مورد نام من و این همه در مورد کار من. در حال حاضر برای صفحات و صفحات تنها چیزی که در مورد مردان که در حمله من. و این یک تراژدی است."

درو دیکسون: "در جریان این رکورد هم شکسته و من را به میلیون ها نفر از کوچک و تکه های شکسته پس از 22 سال از ساخت یک روایت برای من زندگی است که شامل نمی شود نام مورد 'تجاوز به قربانی است.' من خیلی سخت کار می کرد به رد که بخشی از هویت من در راه است که من خودم دیدم و در راه است که من می خواستم به دیده جهان است. و به طور ناگهانی است که روایت را در هم شکسته شد و من در هم شکسته شد. و سپس من شروع به بازسازی خودم و من شامل تجاوز به عنف-قربانی واقعیت که من هستم و متوجه شدم که من قوی تر از من تا به حال به فکر آن بود. آن را از زندگی من تبدیل و آن را همچنان به تبدیل زندگی من است. این یک روند شفا ولی واقعا دل و روده-wrenchingly روند دردناک بیش از حد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب