'عین' جنگ Rush Limbaugh در واقعا وحشی, چت: 'شما در حال توهم'

راش Limbaugh که به ندرت خود را در سمت چپ ایدئولوژیک حباب برای مصاحبه در سال روز دوشنبه sparred با میزبان از مح

توسط NEWSCENTERALS در 13 خرداد 1399

راش Limbaugh که به ندرت خود را در سمت چپ ایدئولوژیک حباب برای مصاحبه در سال روز دوشنبه sparred با میزبان از محبوب مترقی فرهنگ سیاه و سفید-متمرکز رادیو نشان می دهد این باشگاه صبحانه. طولانی عقب و جلو بود و اغلب تنش با امتیاز بالا محافظه کار در رادیو گوینده اغلب خواسته به پاسخ خود را برای بحث برانگیز در سیاست نژادی.

در نقاط مختلف در خود نزدیک به 30 دقیقه ای-پیام—که ضبط یکشنبه پخش و دوشنبه در هر دو رادیو را نشان می دهد—به یاد حق-بال مجری رادیویی ادعا کرد که "امتیاز سفید" وجود ندارد به نظر می رسید به شبیه خود بدرفتاری توسط منتقدان خود را به بی عدالتی تجربه شده توسط مردم رنگ و تعجب با صدای بلند که چرا آمریکایی های سیاه و سفید هنوز در مورد عصبانی نژادی و بی عدالتی حتی پس از باراک اوباما رئیس جمهور انتخاب شد.

The Breakfast Club میزبان—Charlamagne tha خدا, Angela Yee, و DJ حسادت—به نظر می رسید در زمان flummoxed توسط Limbaugh این اظهارات که در بازه زمانی از اپیلاسیون شاعرانه در مورد سیاه و سفید بیکاری تحت اوباما نشان می دهد که در سراسر کشور تظاهرات می میرم quelled اگر مینه سوتا وایکینگ ها امضا Black Lives Matter فعال و کارفرمایی khezri.

"اگر وایکینگها مینه سوتا اعلام کرد دو شب پیش که آنها میخوای استخدام khezri را به شورش متوقف شد؟" Limbaugh پرسید.

"نه" befuddled شارلمانی در پاسخ پس از یک مکث طویل. "هیچ کس می گه در مورد آن است." The Breakfast Club میزبان توضیح داد که این حرکت را "متوقف نمی شود, سفید برتری آن را نمی خواهد متوقف نژادپرستی است."

زمانی که Limbaugh خواسته خود را به همتایان آنها چگونه خواهد تغییر سیستم است که شکست خورده سیاه و سفید آمریکایی Charlamagne آن را تبدیل به اطراف با درخواست محافظه کار گوینده چگونه او با استفاده از خود را بسیار زیاد امتیاز به اثر تغییر دهید. که مجموعه Limbaugh در مماس در مورد چگونه او نیست "خرید به مفهوم امتیاز سفید."

"من فکر می کنم که یک لیبرال ساختار سیاسی راست در امتداد خطوط سیاسی صحت" Limbaugh گفت. "آن را طراحی شده برای ارعاب و مردم را به اعتراف آنها به گناه از انجام کارهایی که آنها انجام نداده اند."

در پاسخ Charlamagne با صراحت گفت: بحث-radio star "شما که توهم."

زمانی که Limbaugh گفت: رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نیاز به استفاده از خود را "خدا داده فروتنی" برای سرکوب ناآرامی Charlamagne بلافاصله پاسخ داد: "هیچ چیز فروتن در مورد رئیس جمهور. او تمام نفس است."

در نقطه دیگر پس از Limbaugh اصرار داشت که آمریکایی ها باید بیشتر سپاسگزار برای مغلوب ساختن پیشی جستن به دلیل کاهش نرخ بیکاری در طول سه سال اول در اتاق کار Charlamagne اطلاع جناح راست حرف مفت زن که سیاه بیکاری شروع به کاهش تحت اوباما ترک عجله اشتباه گرفته شود.

"آن را انجام داد؟" Limbaugh پراکنده.

مکرر نقطه چسبیده در گفتگو آمد از Limbaugh اصرار که هر دو امتیاز سفید و سفید برتری در حال جناح چپ ساختگی. در یک نقطه از او پرسید: صبحانه باشگاه میزبان "شما harping در سفید برتری. شما می توانید به من بگویید که چگونه برای پایان دادن به آن ؟ آنچه می تواند ما را در انجام به طوری که شما نا امید و عصبانی؟" او افزود: "و من نمی خواهم این واقعیت است که شما اینقدر عصبانی تمام وقت."

در نقطه دیگر او تعجب که چرا جامعه سیاه و سفید احساس می کند مانند خشم در مورد نژادی و نابرابری داده های تاریخی انتخابات از باراک اوباما در سال 2008.

"شما تا به حال شما تا به حال آمریکایی ها سفید آمریکایی رای گیری برای اوباما چرا که آنها می گویند ما نمی نژادپرستانه... شما تا به حال مردم انتخاب اولین آفریقایی-آمریکایی رئیس جمهور در تاریخ ما او خدمت به مدت هشت سال" Limbaugh mused. "حالا چرا وجود ندارد هر چیزی برای نشان دادن برای آن است که باعث می شود شما کمتر عصبانی است؟"

و در پاسخ Charlamagne یک بار دیگر سعی کردم به مانور در اطراف Limbaugh را حزبی نارضایتی و توضیح دهید که چگونه جامعه سیاه و سفید نگرانی تمرکز سیستماتیک مشکلات که فراتر از صرف سیاست حزب. "یک بار دیگر این مهم نیست که چه کسی در کاخ سفید اگر فرد مایل به از بین بردن مکانیسم سفید برتری او گفت:" خبری ناله از Limbaugh.

"شما نمی توانید ببینید که مردم درمان نمی شوند بهتر است در این کشور؟" Charlamagne پرسید.

"شما مجموعه ای از این چیز -- شما هیچ ایده چگونه من شده جامعه توسط گروه های مختلف و افراد تمام زندگی من," Limbaugh اعلام کرد. در حالی که تصدیق کرد که او شده است در و یا بدرفتاری توسط پلیس (هر چند او گفت که او به دنبال اجرای قانون در یک مناسبت) او اقدام به شبیه منفی درمان او را به نژادپرستی تجربه شده توسط مردم از رنگ.

"من تا به حال ماشین من کوک," Limbaugh گفت: bemoaning خود بدرفتاری توسط "عناصر مختلف های مختلف گروه های مختلف افراد تمام زندگی من است."

"ما همه بدرفتاری," او اضافه شده است. "من از کار اخراج شده و نه بار."

بیش از چند سال گذشته این باشگاه صبحانه به عنوان یکی از برجسته ترین و جالب برای سیستم عامل های غیر متعارف بحث سیاسی. میزبان از صبح نشان می دهد که ايران در نیویورک hip-hop station POWER 105.1 ساخته اند اخبار سال با درخواست انسانی کاوش و گاهی اوقات ناراحت کننده سوالات مصاحبه. نشان می دهد به تازگی عناوین ساخته شده پس از دموکراتیک presumptive نامزد جو بایدن گفت Charlamagne "من به شما بگویم اگر شما یک مشکل بدانند که آیا شما برای من تهمت یا پس از آن شما نیست،" سابق veep در نهایت عذرخواهی برای این ادعا او بودن "cavalier" صحبت "در بذله گویی."

و به دلیل شهرت خود را در طول دموکراتیک انتخابات مقدماتی نشان می دهد به طور فزاینده ای تبدیل شد باید مراجعه برای بسیاری از نامزدها به امید رسیدن به نشان می دهد مخاطبان متنوع.

Limbaugh تکرار این احساسات در طول سفر خود در روز دوشنبه گفت که او احساس به عنوان اینکه این چت شد یک فرصت برای عمل به عنوان یک سفیر به مخاطبان است که با او به ندرت در تعامل.

"من نمی خواهم فرصتی که آفریقایی-آمریکایی جامعه ممکن است به طور تصادفی شنیدن آنچه که من فکر می کنم در مورد این" او گفت:. "من می خواستم به واقع به آنها بگویید که چه فکر می کردم و با فرمت است که به اعتقاد من من نماینده اکثریت سفید آمریکایی ها نیز در این است."

بین پخش بخش از چت Limbaugh توضیح داد: به شنوندگان خود را که به او رسیده به این باشگاه صبحانه برای شروع یک گفت و گو با آفریقایی-آمریکایی جامعه چرا که او بیش از حد عصبانی بود در مورد مرگ جورج فلوید. رادیو گوینده گفت که او می خواست به "بیرون رفتن و شانس در داشتن یک مکالمه توضیح نقطه نظر من و شنوایی آنان است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن