کودکان چپ در غرب آفریقا جنگ زده در مناطق

گروه های حقوق بشر می گویند کودکان در مناطق جنگی نیست به اندازه کافی دریافت پشتیبانی می کند. کودکانی که موفق به

توسط NEWSCENTERALS در 7 خرداد 1399

گروه های حقوق بشر می گویند کودکان در مناطق جنگی نیست به اندازه کافی دریافت پشتیبانی می کند. کودکانی که موفق به فرار از سقوط هواپیمای جرمن وینگز تحت درمان با سوء ظن در نیجریه در حالی که مدارس در حال بسته شدن در بورکینا فاسو.

یک نسل از کودکان در غرب آفریقا در معرض خطر از دست رفته حیاتی آموزش و پرورش و مراقبت های بهداشتی در میان درگیری های جاری در منطقه و سازمانهای حقوق بشری هشدار می دهند.

یک گزارش جدید منتشر شده توسط سازمان عفو بین الملل روز چهارشنبه دقیق شکست در بخشی از مقامات نیجریه برای محافظت و ارائه آموزش به کودکان در این کشور جنوب شرق است که ویران شده است توسط بیش از یک دهه درگیری میان دولت نیجریه و گروه بوکوحرام مسلحانه.

یکی دیگر از گزارش منتشر شده توسط سازمان دیده بان حقوق بشر روز سه شنبه در بر داشت افزایش افراطی اسلامگرا حملات در بورکینافاسو پس از سال 2017 تا به حال وحشتناک تاثیر بر آموزش و پرورش فرزندان. گروه های مسلح در تراز وسط قرار دارد با القاعده و به اصطلاح دولت اسلامی بارها و بارها حمله به معلمان و مدارس در این کشور در مخالفت با سبک غربی آموزش و پرورش و نهادهای دولتی در این گزارش گفت:.

به طور مشابه, افراطی محور خشونت زیاد در مالی و نیجر که در آن مدارس نیز مجبور به ترک فرزندان بدون دسترسی به حمایت و آنها را بیشتر در معرض استخدامی توسط گروه های افراطی.

A group of women and girls inside a compound together with a Nigerian soldiers

یک سرباز نیجریه با زنان و دختران نجات از بوکوحرام در سال 2015

بوکوحرام نابسامانی در شمال شرقی نیجریه

سازمان عفو بین الملل در گزارش تحت عنوان "ما خشک کردن اشک': پرداختن به تلفات در کودکان در شمال شرقی نیجریه درگیری, متهم نیجریه نظامی غیرقانونی بازداشت کودکان که موفق به فرار از مسلح گروه افراطی.

"دهه گذشته تلخ درگیری بین نیجریه و بوکوحرام شده است حمله به دوران کودکی خود را در شمال شرق نیجریه گفت:" جوآن مارینر, سازمان عفو بین الملل اقدام مدیر بحران پاسخ در آزادی مطبوعات.

"نیجریه نظامی را درمان کسانی که فرار از چنین خشونت نیز وحشتناک است."

نیجریه نظامی شده است بارها و بارها متهم متنوع توسط گروههای حقوق از برگزاری هزاران کودک در کثیف شرایط برای سال. در عفو بین الملل در آخرین گزارش مصاحبه شوندگان توضیح داده شده برگزار می شود در شرایط غیر انسانی در حالی که موضوع را به ضرب و شتم و شکنجه و سوء استفاده جنسی توسط بزرگسالان زندانیان. اکثریت قریب به اتفاق این کودکان هرگز به جرم متهم است.

نیجریه مقامات همواره هرگونه اتهام بدرفتاری.

"دولت شده است در بالای این وضعیت در تضمین این که این [حمله آسیبی] شورش نیست و نابود کردن رویاها و آرزوهای از [این] کودکان با ارائه مناسب و امکانات آموزشی مراکز آموزش فنی و حرفه ای و رایگان مراکز آموزش به آنها فرصت های برابر" Hajiya Zuwaira Gambo این برنو دولت کمیسر امور زنان و توسعه اجتماعی گفت: DW.

ادامه مطلب: بوکوحرام – نیجریه حرکت به deradicalize سابق مبارزان

A drawing shows a machine gun and helicopter attacking a village

آموزش طرح کشیده شده بر روی دیوار برای نیروهای جدید به بوکوحرام

ناخواسته بازگشت

با وجود تروما آنها روبرو شده اند بسیاری از کودکانی که موفق به فرار شده است و یا نجات از سقوط هواپیمای جرمن وینگز تحت درمان با سوء ظن با برخی از طبقه بندی شده به عنوان "رزمندگان" و انتقال به بازداشتگاه با توجه به گزارش.

کودک سابق سرباز 12 ساله ادریس محمد گفت: DW چگونه او و دیگر پسران آموزش دیده بودند به صورت بالقوه در مبارزه با گروه های افراطی.

"ما ربوده شدند فرم ما ایجاد کرد و آنها ما را به پایگاه خود را در Sambisa جنگل," او گفت:. "هر زمان که آنها رفت و به میدان نبرد آنها به طور معمول انجام شده با ما همراه است. آنها به ما آموخت آنچه را که آنها در میدان نبرد و آنها حتی کشته شدن مردم در مقابل از ما."

در حالی که اکثریت دختران ربوده شده به عنوان عروس برای مبارزان 13 ساله مریم عمر Kirawa می گوید او و دیگر دختران هنوز روت برای مبارزه با, در صورت لزوم.

"آنها به ما آموخت که چگونه برای کشتن یک فرد با چاقو و یا اسلحه با گلوله," او گفت: DW. "آنها همچنین به ما آموخت نوع خود را از دین است. در واقع آنها به ما گفت که آنها به ما یاد می دهد تمام این روش ها از جنگ قبل از ما فرار کردیم."

حمایت بیشتر مورد نیاز

Zariyatu ابوبکر حقوق کودک فعال در شمال شرقی نیجریه می گوید مهاجرین بازگشته کودکان باید با توجه بیشتر به حفاظت و حمایت از مقامات ،

"آنها فقط کودکان هستند بنابراین کسی به مسئولیت برای حمایت از آنها, آموزش, آنها, آنها غذا و سرپناه برای آنها," او گفت: DW. "ما باید به جای این کودکان به خانه که آنها احساس امن و محافظت شده است."

A child's eye is seen behind a gun

کودکان ربوده شده توسط گروه های افراطی نیاز به حمایت و آموزش و پرورش برای بهبود یافتن از یک سانحه گذشته

یونیسف رسمی جفری Ijumba می گوید: کودکان نیاز به بازدید از اولین و مهمترین به عنوان قربانیان اگر آنها به درستی بازسازی.

"ما نیاز به مطمئن شوید که آنها در حال یکپارچه [به جامعه] از آنجا که این تنها راهی است که آنها را کشف رویاهای خود را و قادر به مشارکت مثبت در توسعه شخصی خود را و به توسعه [نیجریه]," او گفت: DW.

آموزش رنج می برد در بورکینافاسو

در همین حال دیده بان حقوق بشر می یابد حملات افراط گرایان مسلح در مدارس در حال افزایش در بورکینا فاسو به شدت آسیب رساندن به کودکان در دراز مدت دسترسی به آموزش و پرورش است.

پس از ظهور Burkinabe مواضع گروه انصار ul اسلام در سال 2016 خشونت به طور پیوسته افزایش یافته و عمدتا در کشور های شمالی و شرقی مناطق با توجه به گزارش این سازمان با عنوان 'جنگ خود را در برابر آموزش و پرورش': گروه مسلح حمله به معلمان و دانش آموزان و مدارس در بورکینا فاسو.

Children raise their hands in a school classroom

بسیاری از کودکان در بورکینا فاسو در حال از دست رفته در آموزش و پرورش با توجه به افراطی خشونت

افزایش حملات در سال 2019 مجبور بیش از 830,000 مردم از خانه های خود.

گروه های افراطی و تندرو را ربوده و کشته متخصصان آموزش و پرورش از جمله معلمان و آسیب دیده و یا نابود موجود مدارس, این گزارش می گوید.

"گروه های اسلامگرای مسلح با هدف قرار دادن معلمان و دانش آموزان و مدارس در بورکینا فاسو نه تنها ارتکاب جنایات جنگی هستند اما ده سال از پیشرفت در بهبود دسترسی کودکان به آموزش و پرورش" گفت: بشر حقوق کودکان محقق لورن Seibert در آزادی مطبوعات.

"این Burkinabe دولت باید بررسی این حملات اطمینان از کودکان دست آوردن مجدد دسترسی به تحصیل و ارائه حمایت مورد نیاز برای آموزش کارگران که تجربه حملات است."

در حالی که برخی از گام های مثبت برداشته شده مانند بازگشایی برخی از مدارس و گسترش فاصله-برنامه های آموزش در کنار آن COVID-19 پاسخ ناظران می گویند پس از سانحه تاثیر حملات خواهد بود مرکب اگر جنگ ادامه می دهد.

"مسلح گروه های اسلام گرا را هزینه معلمان خود زندگی معیشت و سلامت جسمی و روانی و آنها هزینه صدها هزار نفر از کودکان خود را در قراردادهای آتی گفت:" Seibert. "این حملات باید متوقف شود."

کودکان بدون دسترسی به آموزش و پرورش و خدمات اجتماعی نیز در معرض خطر بالاتر از استخدام توسط گروه های افراطی و تداوم چرخه و حتی بیشتر.

کودکان نیز تحت تاثیر قرار در مالی و نیجر

در جریان حملات افراط گرایان اسلامی در منطقه ساحل هم ریخته را به مالی و نیجر است. UNICIEF می گوید بیش از 8 میلیون کودک مجبور شده اند از مدرسه است.

تقریبا 3000 مدارس مجبور شدند در منطقه بین آوریل 2017 و دسامبر 2010 از جمله 1,261 در مالی و 354 در نیجر.

هنگامی که به عنوان یک منطقه حائل در برابر خشونت در کشور همسایه نیجریه و لیبی سه مرز منطقه که شامل بورکینا فاسو است تفویض به یک چشمه از جنگ با وجود نظامی بین المللی پشتیبانی می کند.

با توجه به یونیسف بحران در دریاچه چاد منطقه مجبور است بیش از 3 میلیون نفر به ترک خانه های خود.

Mohammad Al-امین کمک به این مقاله است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن