صحبت همه ستاره BB Evo تنظیم شده است به صورت مایع خلاقیت

پس از بازگشت به عملکرد بسکتبال با All Star Pro BB در سال 2019 صحبت شده است با خانواده خود از ورزشکاران (مرد و

توسط NEWSCENTERALS در 2 مرداد 1399

پس از بازگشت به عملکرد بسکتبال با All Star Pro BB در سال 2019 صحبت شده است با خانواده خود از ورزشکاران (مرد و زن حرفه ای و آماتور) به تکامل آن محصول است. با مقدمه ای از صحبت همه ستاره BB Evo که کار سخت است و فعلیت.

"صحبت همه ستاره BB Evo دارای یک مرکز ثقل پایین; این اجازه می دهد تا من را به کنترل شود و هر لحظه می گوید:" کلی Oubre جونیور

به طور خاص ASBB Evo کمک می کند تا نگه داشتن بازیکنان خود چارپایان موقعیت آنها را برای زیرک حرکت و خلاق در واکنش به پیدا کردن فضا در دادگاه است.

Oubre جونیور, Shai Gilgeous-الکساندر و ناتاشا ابر همراه با دیگر بازیکنان بسکتبال از سراسر جهان ارائه بازخورد مداوم برای اطمینان از یک طراحی است که حداکثر در دادگاه کنترل با یک دوز سالم از هنری. "شما می توانید یک احساس از آن می گوید:" Oubre جونیور از ASBB Evo زیبایی.

"ورزشکاران بیش از هر زمان اختصاص داده شده به خود بیان و دادگاه می گوید:" Richard Ward, صحبت مدیر طراحی کفش. "ما می خواستیم برای ساخت بالا در راه است که اجازه برای رسا تر و پررنگ قاب سازی از طریق متمایز تقسیم می شود. این همچنین به ما اجازه حل برای عملکرد نیاز از طریق مستند و ثبات است."

کفش حمل برخی از آشنا جزئیات از سلف خود. توجه داشته باشید از ستاره یاد شورون لوگو — ارائه شده در اینجا با یک تاری بیان فراخوانی جنبش و سرعت. آن را نیز ارائه می شود ویژگی های جدید از جمله یک 5/8 یقه ارتفاع و 50/50 تقسیم بالایی که ترکیب برای کالیبره کردن کفش برای خلاق بازیسازی.

تنظیم از صحبت همه ستاره BB Evo:

  • ارتفاع این ASBB Evo حمل 5/8 ارتفاع هدفمند گردد (و به طور مستقیم تحت تاثیر بینش بازیکن) برای افزایش انعطاف پذیری. منطقهای بالشتک در اطراف مچ پا را فراهم می کند محافظت بهینه و مطلوب.
  • بالا 50/50 تقسیم مواد فوقانی برجسته مهندسی, lofted مش در سمت داخلی برای تنفس و یک ساختار بسته الماس نساجی در این مواد برای ثبات و پشتیبانی.
  • ملیله دوزی روی ASBB Evo نرده توری سیستم اجازه می دهد تا به صورت رسا و سازگار چارپایان مهار.
  • زیر سازی نایک واکنش نشان می دهند رها-در میانی پایین ارائه می دهد, مشخصات, پاسخگو, cushioning.
  • کشش با الماس پس زدن دهنه اسب الگوی پانسمان تمام ستاره BB Evo نازک بسته بندی-جام بدمتشني دادگاه احساس و 360 کشش حداکثر هستند.

صحبت همه ستاره BB Evo منتشر شده در تاریخ 1 اوت در converse.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب