'ادی' در معرض چه "لا لا زمین' Damien Chazelle هنوز هم نمی توانید در مورد جاز

تیوی ویدئو جدید Netflix بکشد نشان می دهد ادیحدود یک eponymous باشگاه جاز و فرهنگی, گروه خانه در پاریس است نه د

توسط NEWSCENTERALS در 18 اردیبهشت 1399

تیوی ویدئو جدید Netflix بکشد نشان می دهد ادیحدود یک eponymous باشگاه جاز و فرهنگی, گروه خانه در پاریس است نه در همه در شلاق زدن و La La Land مدیر Damien Chazelle اول دو قسمت (او همچنین تهیه کننده اجرایی سری همراه با نویسنده Jack Thorne و منجر بازیگر Andre Holland). به جای نشان می دهد مختصر رگه هایی از درخشندگی می توان خدا را در خواست مدیر Houda Benyamina را زیر دو قسمت است. این Benyamina و نه Chazelle که می داند آنچه در موسیقی جاز می تواند و باید انجام دهد و قادر به پیشبرد نشان می دهد و فراتر از آن خسته کننده جرم subplot و به والا که از موسیقی جاز را الهام منتقله از جمعی.

Benyamina را در قسمت "امیره" و "جود" مرکز در دو دیدنی فرانسوی بازیگران: Leïla Bekhti نقش امیره (Bekhti را در زندگی واقعی, شوهر, Tahar Rahim نقش شوهر او در نشان دادن فرید که ادی باشگاه co-owner) و Jisca Kalvanda که تا به حال حمایت از نقش خدا را در خواستنقش نوازنده باس جود است (واقعی زندگی نوازنده Damian نووا), پیر عشق حبیبه. Benyamina—که هر دو فرانسوی و سفید استعماری فرانسه استقرار استانداردهای فرانسوی به اندازه کافی (داشتن متولد شده است به درهم پدر و مادر)—هماهنگ دانش او از پاریس با درک او از مردم است. این باعث می شود او بزرگ depicter از موسیقی جاز خود را -- چگونه آن را می تواند حرکت مردم تبدیل اتاق و مناظر و تقاضا است که نوازندگان خود را سخاوتمندانه ترین خودشان به جلو و نه خود را رقابتی ترین یا خودخواه به عنوان Chazelle خود جهت نشان می دهد.

اما گردابی دیگر صاحب الیوت Udo (هلند) آیا باید یک نفس یا حداقل دستور کار او حاضر برای به اشتراک گذاشتن. Udo است که شاید بزرگترین در جهان زندگی پیانیست جاز اما او انجام نمی شوم; در عوض, او, این, خانه, گروه, رهبر گروه موسیقی آهنگسازی و نوشتن اشعار به آواز توسط شدید و چالاک Maja (Joanna Kulig از جنگ سرد شهرت زیادی برای بالا بردن یک و نیم نوشته شده و شخصیت). سیاه و سفید آمریکایی گرفتار در دریای سیاه و شمال آفریقا banlieues, Udo در حال جستجو برای چیزی که هنوز معلوم نیست برای خیلی از این فصل است. الیوت دختر جولی (بسیار خوب Amandla Stenberg) به سمت چپ, سفید, غنی شرق فوقانی جانبی-خانه مادر پشت به پیوستن به او را شکست و بی توجه پدر در این دنیای جدید. در حالی که Chazelle این قسمت با شوق و ذوق شیرجه رفتن به یک دانه دار و دستی cinema vérité زیبایی را به عنوان اگر او تلاش در نگرش Benyamina این قسمت پیدا کردن خودانگیختگی در محیط زیست خود را در مورد هر اینچ از شهر—از عمومی به خصوصی مرفه به غفلت—با انرژی متقابل است.

در "امیره," Bekhti می دهد یک پرتره از غم و اندوه است که پیچیده و دشوار و در عین حال هرگز ترس مبتذل و یا زرق و برق دار. با سریع و در عین حال بیمار جهت Benyamina orchestrates بهترین موسیقی جاز عملکرد در تمامیت فصل آوردن یک دوز و کلک از نوازندگان با هم در یک آپارتمان کوچک با Bekhti حرکت در مرکز خود را. شادی و غم و اندوه از موسیقی جاز خود را flightiness و soulfulness آن جنون و غور و انرژی نمی شود و جدا اما در یکدیگر حل نشدنی. Benyamina تا به بسیاری از سرگرم کننده با یک قسمت گرفتار مرگ است که هیچ حادثه—او می داند که تناقض در اینجا ضروری است که شکوفا از دوربین و شخصیت جنبش هستند نه صرف زینت اما ضروری عبارات: این نوع از زندگی است که ایجاد جاز در وهله اول.

و در "جود" Jisca Kalvanda بازی کردن از دامیان نووا هنوز lovelorn جود تبدیل حرکات صورت به پیشرفت وتر. تورن اسکریپت مجموعه آشکار juxtapositions از سادگی حبیبه شهر سالن عروسی به مرد دیگری (که جود داوطلبان به شاهد) به خوبی منصوب عروسی سفید (از هر لحاظ) که آنها مرتب کردن بر اساس از سقوط پس از آن. اما Benyamina اساس قسمت های مختلف تنظیمات در موسیقی و انرژی ricocheting به عقب و جلو از جود به حبیبه به عنوان آنها را حس پایان رابطه خود را. جود شخصی خود و عذاب را به عنوان یک دوره نقاهت هروئین معتاد است یک روایت کلیشه کمی عمق اما Benyamina زیادی برای روشن کردن غیرقابل توصیف دینامیک است که به داستان خود را به معنای.

Laïla Marrakchi صریح هدایت زیر دو قسمت "ماجا" و "سیم" (سیم کارت جولی علاقه عشق) به عنوان Alan Poul با ادی's نهایی دو. Benyamina درخشش در مصرف در ادی نیست و تنها با توجه به زمینه های فرهنگی—که او از شمال آفریقایی تبار از طبقه کارگر و متولد و بزرگ شده در کشور است که او تا به حال همیشه باید به مبارزه برای زنده ماندن در—هر چند که تجربه قطعا به اطلاع او. Benyamina نیز برتری دارد زیرا از شادی و حس تعهد او طول می کشد در گوش دادن.

با ادی, Chazelle به دنبال در نهایت یک پروژه که در واقع به تصویر کشیدن موسیقی جاز به عنوان توسط جمعی و مبتکر آفریقایی است که توسعه آن به جای سفید نوازندگی که سوء استفاده از هر یک از دیگر به خزیدن به بالا. با موسیقی اصلی توسط گلن بالارد و سفت کربر و نوازندگان این گروه خانه اعضای ادی ارائه می دهد صحت و الهام, اما تنها Benyamina دیدار که چالش با دقت مورد نیاز است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن