تاریخ آمریکا نژادپرستانه Frat بود هیچ راز—جز به جو Kennedy III

در اصلی مناظره یکشنبه شب 39 ساله Rep. جو Kennedy III خواسته شده بود دوباره در مورد تصمیم خود برای پیوستن به مع

توسط NEWSCENTERALS در 6 مرداد 1399

در اصلی مناظره یکشنبه شب 39 ساله Rep. جو Kennedy III خواسته شده بود دوباره در مورد تصمیم خود برای پیوستن به معروف نژادپرستانه, Robert E. Lee revering برادری در اوایل 2000s و به همین دلیل او می خواهم تنها به تازگی تصمیم به disaffiliate خود را از آن. کندی punted دوباره گفت: "من آرزو می کنم من تا به حال نمی پیوست" اما که او استنفورد فصل Kappa Alpha "تا به حال تقریبا هیچ رابطه ای با سازمان ملی و تا به حال هیچ یک از رفتارها و یا سنت است که سازمان ملی" در حالی که نشان می دهد که او می دانست هیچ چیزی در مورد آن رفتار و یا سنت در حالی که او مدرک کارشناسی. کسانی که همان نقاط صحبت کردن او استفاده می شود در ماه ژوئن در با دقت در کنار هم قرار Facebook Live فروم که در آن او می خواهم برای اولین بار اعلام کرد که او می خواهم disaffiliated خود در نامه ای خصوصی در سال گذشته از برادری با توجه به آن "نژادپرستانه ریشه و سابقه ای از اقدامات نژادپرستانه در این روز است." بلند پروازانه قلمه آمریکا معروف ترین سیاسی سلسله هنوز هم نشده است توضیح داد که چرا او می خواهم منتظر نزدیک به 20 سال تا زمانی که او در حال آماده شدن برای اجرای یک آمریکا صندلی برای جدا کردن خود از این گروه است.

پنج کندی سابق برادری برادران و دو نفر از آنها سیاه و سفید هستند و همه آنها بود نیز قطع روابط با این گروه در سال گذشته—پیوست و او را در مجازی پنل هر کدام از درد به تشخیص "فراگیر و متنوع" در دانشگاه استنفورد Kappa Alpha فصل آنها پیوست و به عنوان دانشجویان از "عمیقا مشکل" سازمان ملی. زمانی که ناتانیل Fernhoff فصل جمهور در این گروه روز به کالج را اعلام کرد تصمیم جمعی برای پیوستن به Kappa Alpha بیشتر بود برای فرار از دانشگاه استنفورد مسکن قرعه کشی و به جای "زندگی با ما رفقا" یک زن و شوهر از دیگران راننده سرشونو تکون دادن در توافق است. کندی که تاسف خود را naïveté در نداشتن "انجام مشق شب" در frat فراتر از دانشگاه استنفورد فصل نیز به نظر می رسید فقط کمی اذیت او تا به حال پیش بینی شده نام خود را ظاهر می شود بر روی frat را "معروف فارغ التحصیلان" لیست ابد.

"من آرزو می کنم که کسی [که] ام را کشید کنار و گفت: "هی درک شهرت است که این سازمان در سراسر کشور" کندی گفت: "و این که شما نمی توانید به طور کامل امید به طلاق خود را تایید و از وابستگی خود را با سازمان ملی...چرا که آنها استفاده کرده اید موفقیت خود را به عنوان بخشی از تاکید سازمان خود را. من آرزو می کنم که من تا به حال شناخته شده است. من آرزو می کنم که کسی گفته بود که به من." اما حتی در تاریخ طبقه ضد سیاه نژادپرستی در میان بسیاری از آمریکایی سفید اخوت Kappa Alpha خارج از غرفه را برای آن تزلزل اعتماد دال سفید جنوب ترور و برده داری apologia—و آن را سخت به کندی ادعا می کند از تعصب و جهل در مورد Kappa Alpha را نژادپرستانه میراث در ارزش اسمی داده شده مراسم تجلیل از کنفدراسیون که پر frat ادبیات و صریح نوستالژی برای دیکسی در آن دیرینه و آداب و سنت. بیشتر چه, Kappa Alpha عضویت handbook متحده "هیچ چیز مانند وجود دارد به عنوان یک 'غیر فعال' عضو. هنگامی که شما تصمیم گرفته اند برای تبدیل شدن به یک Kappa Alpha و متعهد به رعایت این آرمان از هیچ آزادی از تعهدات خود را جز با اخراج."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن