کمیته بین المللی المپیک و Procter & Gamble اعلام یک فرمت به خود در سراسر جهان و المپیک از طریق مشارکت به 2028

- در اول-از-آن-نوع تابعیت محور مشارکت P&> و کمیته بین المللی المپیک تعهد به اقدام برای پیشرفت در زمینه

توسط NEWSCENTERALS در 2 مرداد 1399

- در اول-از-آن-نوع تابعیت محور مشارکت P&> و کمیته بین المللی المپیک تعهد به اقدام برای پیشرفت در زمینه های کلیدی: برابری و شمول پایداری محیط زیست و جامعه تاثیر

- ورزشکاران خوب صندوق به منظور حمایت مالی برای ورزشکار باعث می شود که در حال پیشبرد کار مهم و با ارزش های مشترک

- قرارداد شامل حقوق جهانی به IPC و پارالمپیک برای اولین بار

- در یک سال برای رفتن علامت P&> راه اندازی جدید فیلم سریال اندازه گیری عظمت که جشن المپیک و پارالمپیک ورزشکاران و امیدوار پیشرو با عشق

به عنوان جهان علائم یک سال تا بازیهای المپیک توکیو 2020, کمیته بین المللی المپیک (IOC) و پراکتر و گمبل (P&>) را تأیید تعهد شرکت به المپیک و پارالمپیک حرکات با تایید آن در سراسر جهان همکاری برای آینده چهار المپیک و پاراالمپیک است. ساختمان بر موفقیت از 10 سال گذشته از مشارکت و ارزش های مشترک توسط هر دو سازمان برای بهبود زندگی و ایجاد یک دنیای بهتر IOC و P&> در حال ارتکاب به یک برای اولین بار-از-آن-نوع تابعیت محور همکاری برای پیشبرد کار مهم در زمینه های کلیدی – برابری و شمول پایداری محیط زیست و جامعه تاثیر طریق به لس آنجلس 2028. برای اولین بار P&> نیز امن بازاریابی جهانی حقوق بین المللی کمیته پارالمپیک (IPC) و پاراالمپیک از طریق کمیته بین المللی المپیک-IPClong مدت توافق نامه همکاری که بر اساس آن کمیته بین المللی المپیک نظارت IPC و پارالمپیک تجاری برنامه.

کمیته بین المللی المپیک رئیس جمهور توماس باخ گفت: "Procter & Gamble شده است یک شریک واقعی به کمیته بین المللی المپیک و یک نیروی قدرتمند در حمایت از آرمان های جنبش المپیک. ما به عنوان خوانده شده را علامت یک سال تا بازیهای المپیک توکیو 2020 ما خوشحال تا اعلام کند که ما خواهد بود "قوی تر با هم" با P&> تا 2028. نگاهی به آینده ما دارای اولویت هدف روشن-چراغ طرح که با حمایت کمیته بین المللی المپیک چشم انداز ایجاد یک دنیای بهتر را از طریق ورزش است."

کمیته بین المللی المپیک و Procter & Gamble اعلام یک فرمت به خود در سراسر جهان و المپیک مشارکت به 2028

"به عنوان یک شریک بین المللی المپیک برای 10 سال گذشته ما بسیار افتخار از کار ما انجام داده ایم با هم گفت:" P&> رئیس تجاری افسر مارک پریچارد. "همانطور که ما به جلو نگاه به دهه های آینده ما تشخیص فرصت و مسئولیت استفاده از حمایت ما از بازی های المپیک به صورت گسترده تر تاثیر است. در روح جنبش المپیک ما در حال ساخت یک تعهد مشترک از طریق همکاری ما برای ایجاد تغییر مثبت در جهان در زمینه برابری و شمول پایداری محیط زیست و جامعه تاثیر است. ما با استفاده از هر یک از چهار بازی به عنوان یک نقطه عطف برای اندازه گیری پیشرفت و ترک معنی دار میراث است."

به عنوان یک جهانی شریک P&> ادامه خواهد داد به حمایت های المپیک و پارا المپیک توکیو 2020 و همچنین المپیک و پارا المپیک بازی های زمستانی پکن 2022 با المپیک و پارالمپیک پاریس 2024, المپیک و پارا المپیک بازی های زمستانی میلان Cortina 2026 و المپیک و پاراالمپیک لس آنجلس 2028.

به عنوان بخشی از همکاری P&> خواهد قرض دادن تخصص خود و فکر رهبری به کمیته بین المللی المپیک در مورد نحوه رشد و سرعت بخشیدن به نوآوری برای کمیته بین المللی المپیک, دیجیتال, قابلیت, محصولات, و دارایی. این تلاش ها پشتیبانی از کمیته بین المللی المپیک استراتژی به تعامل مردم با المپیک با نام تجاری و حفظ طولانی مدت ارتباط هر دو در و خارج از بازی زمان.

Jiri Kejval, کمیته بین المللی المپیک بازاریابی کمیسیون صندلی گفت: "این فرمت به توافق ما با P&> یکی دیگر از نشانه های پایدار تجدید نظر در سراسر جهان شریک المپیک برنامه به عنوان به خوبی به عنوان تعهد از همکاران ما به حمایت و ترویج ارزشهای المپیک در سطح جهان است. با توزیع 90 درصد از درآمد تولید آن به کمیته بین المللی المپیک است که قادر به حمایت از ورزش و ورزشکاران در سراسر جهان در تمام طول سال."

ورزشکاران برای خوب صندوق

در خط با کمیته بین المللی المپیک ماموریت حمایت از ورزشکاران و قرار دادن آنها در قلب جنبش المپیک به عنوان بخشی از P&>'s فصل بعد از المپیک و پارالمپیک همکاری شرکت راه اندازی خواهد شد که ورزشکاران برای خوب صندوقیک ابتکار مشترک بین P&>, کمیته بین المللی المپیک و IPC که به موضوع کمک های مالی به این علل است که المپیک و پارالمپیک ورزشکاران و امیدوار هستند حمایت از پیشبرد کار مهم با مشترک هسته ارزشهای شهروندی. ورزشکاران برای خوب صندوق خواهد جایزه در مجموع از 52 کمک های مالی در طول دوره از سال آینده از طریق یک فرآیند نرم افزار در IOC را Athlete365 پلت فرم – نمایندگی یکی برای هر هفته منتهی مراسم افتتاحیه بازی های المپیک توکیو 2020. المپیک و پارالمپیک ورزشکاران و امیدوار که در حال کار با سازمان هایی که در حال ایجاد و خدمت به جوامع خود را در زمینه جامعه تاثیر (COVID-19 امداد) برابری و شمول و پایداری محیط زیست واجد شرایط درخواست.

اندازه گیری از عظمت

در جشن یک سال برای رفتن علامت و برای ورزشکاران رو تمدید جاده به بازی های المپیک توکیو 2020, P&> به افتخار همه موجود ورزشکار مشارکت گسترش بسیاری از طریق 2021. از طریق یک ویدئو دیجیتال سری تحت عنوان اندازه گیری از عظمت, P&> را نیز برجسته داستان های المپیک و پارالمپیک ورزشکاران و امیدوار از سراسر جهان است که پله به معنی اقدام برای خدمت به جوامع خود در سال 2020 است.

پریچارد ادامه داد: "در حالی که جهان اطراف ما تغییر ممکن است در چند ماه گذشته هدف ما به عنوان بازی های المپیک حمایت نکرده است. ما همیشه جشن سفر ورزشکاران را در جاده ها به خود رویاهای المپیک و اذعان کرد بسیاری از مردم است که پشتیبانی آنها را در طول راه. به عنوان بخشی از این سفر به توکیو ما می دانیم که یک سال برای رفتن لحظه ای را در یک معنای جدید برای ورزشکاران خود را به خانواده و طرفداران به طور یکسان. ما ثابت قدم باقی می ماند ما برای حمایت از ورزشکاران و ما مفتخر به بالا بردن داستان استثنایی المپیک و پارالمپیک ورزشکاران و امیدوار است که با تشدید منجر به جوامع خود در سال 2020 – نه از طریق خود ورزشی, اجرای, اما از طریق خود شفقت خود انسانیت و عشق خود را."

اندازه گیری عظمت را می توان در اینجا مشاهده کرد.

کمیته بین المللی المپیک است نه برای سود مستقل سازمان بین المللی ساخته شده از داوطلبان است که متعهد به ایجاد یک دنیای بهتر را از طریق ورزش است. آن توزیع می شود بیش از 90 درصد از درآمد خود را به گسترده تر, حرکت ورزشی, که بدان معنی است که در هر روز معادل 3.4 میلیون دلار می رود برای کمک به ورزشکاران و ورزش سازمان در تمام سطوح در سراسر جهان است.

برای کسب اطلاعات بیشتر, لطفا تماس با کمیته بین المللی المپیک در روابط رسانه ای تیم:
تلفن: +41 21 621 6000 ایمیل: pressoffice@olympic.org و یا بازدید از وب سایت ما در www.olympic.org.

پخش با کیفیت فیلم

کمیته بین المللی المپیک Newsroom: http://iocnewsroom.com/

ویدئوها

یوتیوب: www.youtube.com/iocmedia

عکس

برای یک انتخاب گسترده ای از عکس های موجود در مدت کوتاهی پس از هر رویداد را دنبال کنید با ما در فلیکر.

به درخواست archive عکس و فیلم, لطفا تماس با ما تصاویر تیم در: images@olympic.org.

رسانه های اجتماعی

برای تا به دقیقه به دقیقه اطلاعات در کمیته بین المللی المپیک و به طور منظم به روز رسانی لطفا follow us on Twitter, Facebook و YouTube.

در مورد Procter & Gamble

P&> در خدمت مصرف کنندگان در سراسر جهان با یکی از قوی ترین مجموعه مورد اعتماد, با کیفیت, رهبری, مارک های از جمله همیشه®, Ambi Pur® آریل®, فضل®, Charmin® تاج®, سحر®, کرک®, پری®, Febreze® به دست آوردن®, ژیلت® سر و شانه®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene® SK-II®, جزر و مد®, Vicks® و زمزمه®. P&> جامعه شامل عملیات در حدود 70 کشور در سراسر جهان. لطفا https://www.pg.com/ برای آخرین اخبار و اطلاعات در مورد P&> و آن علامت های تجاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب