'پادشاه جزیره استاتن" واقعا می خواهد شما را به مانند پیت دیویدسون است. آن را خسته کننده.

پادشاه جزیره استاتن دو ساعت و 17 دقیقه طولانی است. که ظالمانه است زمان در حال اجرا برای بسیاری از فیلم. این یک

توسط NEWSCENTERALS در 19 خرداد 1399

پادشاه جزیره استاتن دو ساعت و 17 دقیقه طولانی است. که ظالمانه است زمان در حال اجرا برای بسیاری از فیلم. این یک فاحش زمان در حال اجرا برای آمدن از بزرگسالی فیلم در مورد یک شنبه شب زندگی انسان است. تنها توجیه این است که: در آن طول می کشد طولانی که در نهایت به مانند پیت دیویدسون است.

پادشاه جزیره استاتن است و نه یک فیلم بد است. آن است که اغلب یک فیلم خسته کننده (137 دقیقه!!!), اما آن را نیز یک گهگاه عمیق و مداوم—اگر بی سر و صدا—طنز یک. این فیلم در مورد پیت دیویدسون هر دو آزادانه و به صراحت در آن 26 ساله کمدین بازیگر co-اسکریپت نوشت بر اساس زندگی خود را و آن را در مورد چگونه یک فرد مانند پیت دیویدسون تلاش می کند هر کس صبر و شکیبایی است. هنوز هم دوست دارید او را به هر حال. حداقل این چیزی است که فیلم می خواهد شما را به انجام.

وجود دارد ناعادلانه تعمیم در مورد فیلم از مدیر تولید Judd apatow آمده که کارگردانی و تولید شده و خود را ستایش از نفت خام بیش از حد رشد پسران است. وسعت و اهمیت خروجی خود را در تضاد reductiveness که با منتقدان تمایل به صحبت کردن در مورد کار خود را. که گفت:, The King of Staten جزیd مستقیما متناسب با آن خط تقریبا به عنوان اگر با استفاده از فرمول.

یک سکون سفید پسر بچه با caustically جذاب حس شوخ طبعی meanders را از طریق مراحل مختلف دستگیر و توسعه و معمولا در حالی که سنگسار متکی به مقدس صبر و شکیبایی از زنان در زندگی خود. اولین haplessness سرگرم کننده است, سپس آن را می رود یک گام بیش از حد و سمی است و در نهایت وجود آمده-به-عیسی حاضر می شود و او فرد هر کس می دانست که او می تواند در تمام طول.

فضل صرفه جویی در این است که همیشه شخصیت اصلی را نیت خوب و شیرینی ذاتی مهم نیست که سرطان او ممکن است در زندگی کسانی که در اطراف او. "انفجار که شیطان روی شانه او و یا او می تواند مانند یک مرد بزرگ!" پادشاه جزیره استاتن به بررسی ایده های تلخ در مورد غم و اندوه مدرن مردانگی و بیماری های روانی—به آن اعتبار را در فرانک, اگر زودگذر راه است که شما به ندرت در استودیو کمدی شبیه به این. اما در اصل هر دو dramaturgically و مفهومی ساده تر است پایان نامه: آیا شما فقط می خواهم پیت دیویدسون?

جوان ستاره برک آوت از شنبه شب زنده است, پس از اولین بازی خود را در طرح نشان می دهد شش سال پیش بوده است فرهنگی شیفتگی تا آنجا که او یک استعداد است.

وجود جوانان خود را. او اولین عضو بازیگران متولد دهه 1990 و در 20 یکی از آن جوانترین هنرمندان همیشه. آن را به سرعت تبدیل به یک خبر پس از استخدام که پدر او یک آتش نشان است که درگذشت در 9/11. در مصاحبه دیویدسون خواهد بحث در مورد چگونه تروما که تحت تاثیر از دست دادن تمام زندگی خود را. که خلوص و صداقت و احساسات شگفت زده کرد و لمس کرد که آیا این صداقت است که با او صحبت می کرد در مورد مبارزات خود را با بیماری های روانی و افسردگی و adorableness از رابطه اش را با مادرش که او خریداری یک خانه زندگی می کردند و پس از هدف قرار دادن آن ،

SNL است که در طول تاریخ به یک ویترین برای طرح اجرا اما دیویدسون ساخته شده یک نام برای خود در این سری برای بازی خود را.

او می خواهم به صورت پراکنده نشان می دهد تا در طرح decreasingly بنابراین در فصل های اخیر بود اما قابل اعتماد برجسته از هر قسمت که در آن او می خواهم به نظر می رسد در "آخر هفته به روز رسانی" برای ارائه یک مونولوگ معمولا قاب در اطراف مرد هزاره فرهنگ است. او می خواهم snicker راه خود را از طریق بیت در مورد سیگار, خود ارضایی, که با آمار مخاطبان جوان است که آن را در بر داشت relatable. پس از آن به عنوان زندگی خود را کمتر شد relatable—گرفتن مشغول به آریانا گراند, دوستیابی, Kate Beckinsale—خود را تنظیم خواهد ساکن در خصوصیات آن است.

او telegraphed هر دو آسیب پذیری و cockiness که به دادگاه تجدید نظر به برخی از طرفداران که به نظر می رسید به صحبت های مختلف کمدی دولتمردان که در آغوش آموزشی نقش او از جمله لورن مایکلز, John Mulaney, و در حال حاضر apatow آمده. اما از خارج نیز وجود دارد برخی از سردرگمی در مرز در شک و تردید.

او آشکار نیست کمک زیادی به SNL و اغلب ناپدید شد از برخی از قسمت ها در کامپیوتر است. او تا به حال یک بازی گاه به گاه گاهی بی اعتنا نگرش در مورد موفقیت خود را. وجود دارد زود رنج طغیان. خود را بی دست و پا و خوش رویی بود قطعا جذاب اما بسیاری از بافل با او سابقه آشنایی زنان مانند بکینسیل و یا گراند حل و فصل در پدیده "بزرگ انرژی" به عنوان توضیح.

به عبارت دیگر به عنوان دیویدسون شد بیشتر از یک pop-فرهنگ و شخصیت, اما بدون خروجی به پشت آن مردم شروع به تعجب می کنم که "چه مقابله با آن مرد است؟" پادشاه جزیره استاتن است که ظاهرا پاسخ.

در این فیلم او نقش اسکات بیکار stoner که در خانه زندگی می کند با مادر او (Marisa Tomei) در استاتن آیلند. او را حمل عمیق زخم های عاطفی از دست دادن پدر خود یک آتش نشان, زمانی که او هفت تروما که به دست آورده او یک پاس رایگان به زندگی به عنوان یک فرسودگی شغلی. خواهر او (Maude apatow آمده) در حال حرکت برای رفتن به مدرسه بیدار مادر خود را از حالت سکون و او تصمیم می گیرد در حال حاضر زمان به لرزش اسکات بیدار, بیش از حد.

ضرورت بودن یک مرد در اواسط دهه بیست mooching کردن مادر خود را به اندازه کافی به آن را انجام دهد. اما زمانی که او شروع به آشنایی یک آتش نشان (Bill Burr) او را بسیار affronted که او را به تاریخ دیگری سرویسکار پس از مرگ پدر که او در نهایت کشف یک هدف. او تلاش می کند برای خرابکاری در این رابطه و در انجام بیگانه می سازد دو نفر—و با او خواهر خود را—که باید برای مراقبت از او.

اگر شما را دیده ام تریلر برای پادشاه جزیره استاتنشما می دانید آنچه در فیلم است. وجود ندارد تعجب آور ضربان و یا لایه هایی از نکات دقیق وظریف در خارج چه تریلر پیش بینی.

این فیلم که به تسبیح و مراکز نوع شخصیت است که کل پیت دیویدسون چیز. که نه یک نقد فی نفسه به دلیل آن است که آنچه در این فیلم است و آن چه که هست. او یابم مرد-کودک در اصل و نسب از آدم Sandlers و ست Rogens و دارای خود آگاهی در مورد خود را مشکلات روانی و توقف بلوغ که باعث می شود او شخصیت و نه مخالف.

"آن است که اغلب یک فیلم خسته کننده (137 دقیقه!!!), اما آن را نیز یک گهگاه عمیق و مداوم—اگر بی سر و صدا—طنز یک."

اسکات یک درد در الاغ, اما او قلبی از طلا. حتما این فیلم نشانی از یک کار بزرگ از ساخت اسکات تحریک کننده به نظر می رسد اما آن را از طریق یک نگاه که همچنین قرار است به کسانی که نارضایتی جذاب است. او همیشه شما برنده بیش از توان آن را از طریق یک لبخند مسخره هوشمندانه شوخی برخی از سرزنش خود و یا فقط از طریق محض patheticness.

اما در هیئت مدیره با او به معنی گرفتن در هیئت مدیره با بازی انتظار. هنگامی که او در نهایت مقابله با شیاطین او کشف پتانسیل در داخل خود و مرد شما می دانم که او می تواند بود ؟ این است که صبر کنید که طاقت فرسا است. این است که صبر کنید قرار می دهد که بسیار بر شانه پیت دیویدسون schtick. آیا شما می خواهید به صرف زمان زیادی را با او ؟

فیلم بسیار دلسوز نسبت به او بی وقفه تا بیش از این دوره که 137 دقیقه—که شما باید انجام دهید. این کمک می کند که دیویدسون بهتر است یک بازیگر از یکی ممکن است انتظار داشت. او دیوانه وار میوکلونیک سوگ نمره مورد انتظار می خندد اما آن را پرتاب کردن یک آستر تقریبا زیر لب به نقطه unintelligibility که خود را پیچ خورده حس شوخ طبعی به تمرکز واضح تر.

زمانی که اسکات, خواهر التماس او را به پوشیدن محموله کوتاه به جشن فارغ التحصیلی چرا که او مانند به نظر می رسد او به فروش crack under the bridge, او در اعتراضات "من می دانم کسی که به فروش می رساند کرک زیر پل و او عالی به نظر می رسد." این خنده دار است! و برخی از بهترین نوشتن اتفاق می افتد در این فیلم بیشتر لحظات مناقصه آنهایی که بیشتر علاقه مند به شما اجازه می یاد بگیرند که این شخصیت است و چگونه او نمایش خود را.

پس از coital ارز در اوایل فیلم با دختر بچه (Bel Powley) او مخفیانه, رابطه جنسی با ماهرانه پردازد ضد افسردگی انزال زودرس و خودآزاری در تکان دهنده هوشیار و slyly راه جالب است. یک, آزار دادن: "من قرار نیست در برادوی نشان می دهد مانند شما انجام دهد. من آرام تر. من بیشتر شبیه چارلی چاپلین من."

در راه همان است که وجود دارد هیچ جای تعجب واقعی که در آن روایت به پایان می رسد تا رفتن شاید قابل پیش بینی که چگونه شما احساس در مورد آن و نیز در مورد دیویدسون است. البته شما تا پایان میل او. و که در خود طاقت فرسا است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن