ملی Enquirer دیوید دماغ 'تلاش برای گرفتن من ادعای پارک پروموتر

با تمام درز دار اتهامات از حرص و ایمان بد و اخاذی به علاوه ظاهر cameo توسط دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و حرکا

توسط NEWSCENTERALS در 21 تیر 1399

با تمام درز دار اتهامات از حرص و ایمان بد و اخاذی به علاوه ظاهر cameo توسط دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و حرکات غیر ارادی اندامها-tac-toe-بازی مرغ—آن را به یک حماسه شایسته National Enquirer.

"این زمان سختی برای من و خانواده من" پارک مترادف رابین ترنر گفت: Daily Beast در مورد وفات در سال گذشته پس از یک دهه برنامه ریزی از "National Enquirer زندگی می کنند!," بسیار تبلیغ جاذبه های الهام گرفته شده و دارای مجوز توسط سوپر مارکت تلخیص با مکان توریستی Pigeon Forge تنسی و برانسون.

"ما فقط در یک لعنت طوفان," ترنر افزود توصیف مالی افتضاح است که در آن دیوید دماغ رئیس و مدیر عامل Enquirer'ثانیه پدر و مادر, شرکت, رسانه های آمریکایی, Inc., گفته می شود نقش تعیین کننده.

از آن شده است کمی بیش از یک هفته پس از ترنر مدیر عامل شریک و صاحب تنسی مبتنی بر جوملا, جاذبه های, پرونده نقض قرارداد و تقلب در طرح دعوی در دادگاه در برابر امی و یک شرکت مرتبط در سراسر جهان Media Services Group, Inc. این ادعا از دست دادن میلیون ها دلار در محکوم "National Enquirer زندگی می کنند!" پروژه به دلیل اتهام misdealings با دماغ.

آن باقی مانده است دیده شود که آیا ترنر اورلاندو مبتنی بر وکیل تاکر برد, در نهایت اضافه کردن AMI 80 درصد صاحب چتم مدیریت دارایی صندوق های تامینی به لیست متهمان.

"ما توانایی حفاری را به آنها کشف و فلان چیز" گفت: برد و اشاره کرد که امی است 20 روز برای پاسخ پس از اینکه به طور رسمی در خدمت "و سپس آن را خاموش را به رقابت... ما در حال رفتن به فشار با عجله به دادگاه. اجازه دهید آن را در مقابل هیئت منصفه و بیایید ببینید که چه اتفاقی می افتد."

با توجه به Turner, دماغ ابراز شور و شوق اولیه برای این پروژه در اواخر اکتبر 2018 حتی ارائه به مرحله افراد مشهور-آراسته کنفرانس مطبوعاتی به اعتیاد به مواد مخدره باز شامل یک اشتراک دیجیتال به Enquirer با هر بلیط ورودی و رفیق مغلوب ساختن پیشی جستن به صدای جیر جیر یک پیام تبریک می گویم.

در جشن اکتبر. 22, 2018 جلسه در امی به دفتر مرکزی شرکت در منهتن—"قرار بود آن را برای 15 دقیقه اما از آن رفت و به مدت دو ساعت" ترنر به یاد می آورد—دماغ "با اعتماد بنفس بزرگ مسح جاذبه با نام" National Enquirer Live!,' امیدوار کننده یک ستاره نکردم افتتاح" طرح دعوی در دادگاه ادعا می کند.

ترنر به یاد می آورد: "اعتیاد به مواد مخدره دماغ به آن و حمایت بیشتر از ما تا به حال همیشه امیدوار است."

دماغ سپس معاون استرالیا, واردات دیلن هوارد همچنین حضور در نشست ماه اکتبر.

"دیلن همیشه حمایت و او در تلاش بود برای کمک به ما در دریافت آثار که مربوط به [Enquirer] داستان" ترنر به یاد می آورد. "در آنجا شدید بود بحث در مورد شکوه و جلال قایق بادبانی ناتالی چوب پرتاب شد خاموش است. دیلن بود به ما کمک کرد با آن—به دست آوردن چیزهایی که آنها می دانستند که در خارج وجود دارد که می تواند کمک با جاذبه مانند JonBenet را سه چرخه. دیلن در آن یافت اما آنها [صاحبان] می خواستم پول بیش از حد. آنها درخواست شد مانند 50.000 دلار برای آن است. دیلن همواره نوع از ما تماس با شخص قبل از دیدار با دیوید."

اما پس از آن کمتر از سه ماه بعد "همه چیز به سرعت رفت و در جنوب" ترنر به یاد می آورد به عنوان مخفیگاه ترنر—دماغ و هوارد مخفیانه مذاکره ایمنی مقابله با دادستان فدرال برای جلوگیری از جنایت اتهام مالی مبارزات انتخاباتی نقض (AMI را پرداخت 150.000 دلار در hush پول به یک مدل پلیبوی گفت که او می خواهم به یک امر با مغلوب ساختن پیشی جستن) که بهره مند و سپس از نامزد جمهوری خواه در runup به نوامبر سال 2016 انتخابات. مغلوب ساختن پیشی جستن را خوار وکیل شخصی مایکل کوهن محکومیت سه سال حبس برای که و دیگر جنایات و فقط گرفته شده دوباره به زندان فدرال پس از هفته ها از بازداشت خانگی در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

در اواخر ماه ژانویه 2019 پس از دماغ همکاری با دولت فدرال شد دانش عمومی ترنر سفر به نیویورک برای پیگیری جلسه با امی اجرایی که نشان نمی دهد. در عوض در طی یک کنفرانس تلفنی دماغ گفته خواستار پول بیشتر—فراتر از $75,000 هزینه های صدور پروانه برابر 6 درصد حق امتیاز مشخص شده در اصل 2010 قرارداد بین امی و جوملا—به علاوه یک سهام در جاذبه های.

"او آمد گرفتن مثل شما نمی توانید باور" ترنر گفت. "هنگامی که آن رفت و جنوبی آن را واقعا رفت جنوب."

در یک Feb. 3 ایمیل به جوملا شامل به عنوان یک نمایشگاه در طرح دعوی در دادگاه دماغ اجرایی Derek مارلین نوشت: "نمیخواهم شما را با جزئیات اما برای همه است که شما برای درخواست از ما تمام زنگ ها و سوت شما می خواهید برای دریافت امی پشت این... دیوید می پرسد برای $500k شروع کنید و حداقل تضمین $300k سالانه هر سال رفتن به جلو است."

زمانی که پول نقد بود نه آینده دماغ ناگهان خود را خارج کرد و اجازه استفاده از Enquirer مواد ترنر گفت و منع ترنر از اختصاص یک برنامه ریزی نمایشگاه به 45 جمهور. (در مصاحبه با دیلی بیست سال گذشته چند روز قبل از افتتاح ترنر قرار داده و در صورت شجاع غفلت به ذکر است که جوملا تلف شده بود $100,000 در طراحی و ساخت یک مغلوب ساختن پیشی جستن نمایشگاه های کلیشه عین متن از برج ترامپ و Mar-a-لاگو و شایعات مشهور اتاق شامل قاب متحرک پرتره از تهمت های مختلف و پررنگ چهره نام صحبت کردن به یکدیگر در آن زمان به عنوان ارتباط خود را با دماغ و امی بود گردان تخلیه ترنر ادعا کرد که جاذبه یک مغلوب ساختن پیشی جستن-منطقه آزاد به سادگی برای جلوگیری از نیازی های سیاسی بحث.)

"تمام آنچه که سانسور شد ظرف 30 روز از باز شدن بعد از ما صرف تمام پول" ترنر گفت: روزانه وحش. "ما نمی توانستم بفهمم چه جهنم اتفاق افتاده است. هنگامی که ما تجزیه و تحلیل آن شما خط آن را به اخاذی به 'نمی توانید هر چیزی را' 'را به' 'که از'—پس از ما می خواهم در حال همکاری با آنها را برای مدت دو سال—مسائل آنها را تایید و سپس آنها رفت و برگشت و گفت: "نه ما را تأیید نمی کند که'," ترنر گفت. "ما تا به حال به retool تقریبا کل ساختمان است."

دیلن Howard, در ضمن, متوقف شد, و پاسخگویی تلفن, پیام های ترنر گفت: با وجود انتظارات را نشان نمی دهد تا برای افتتاح در کبوتر کرده ام.

به سختی 30 روز پس از مارس 2019 راه اندازی از "National Enquirer زندگی می کنند!," ترنر گفت: "او مجبور شد به نام تجاری جدید تعریف جاذبه در هر دو کبوتر کرده ام و برانسون با مسکن به مراتب کمتر جذاب عنوان "فراتر از لنز!," و متحمل ضرر و زیان از حداقل 4 میلیون دلار است.

"ما هرگز از طریق آنچه که ما از طریق رفت و با این. هرگز" گفت: ترنر که صرف بیش از چهار دهه در پارک تفریحی و جاذبه های کسب و کار که در آن او آغاز شده در سال 1974 بازی Big Bad Wolf در والت دیزنی جهانی در اورلاندو ،

در اواخر '90s ترنر تصادفا بعید است—و انبوه سودآور—جمعیت-pleaser: جوجه هایی که آموزش دیده بودند به بازی حرکات غیر ارادی اندامها-tac-پا سلسله مراتب x و o است و اغلب خود را ضرب و شتم مخالفان انسان تا در صف های مختلف قمار در سراسر کشور است. "ما $5,000 یک هفته در نه مکان های مختلف" ترنر به یاد می آورد. "این دیوانه است."

در مارس 2004—به عنوان دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بود با بهره گیری از bigly رتبه بندی به عنوان ستاره ان بی سی شاگرد—واقعیت-TV مغول وارد در مغلوب ساختن پیشی جستن-مارک تهمت 29 کازینو در نزدیکی پالم اسپرینگز کالیفرنیا به چالش کشیده و یکی از ترنر حرکات غیر ارادی اندامها-tac-انگشت پا جوجه.

ظاهرا بدون کمک از GRU ضرب و شتم مغلوب ساختن پیشی جستن مرغ, چیدن تا 250 دلار در پول جایزه.

در مورد طرح دعوی در دادگاه, AMI نسخه حوادث, جای تعجب نیست که متفاوت است از ترنر; به عنوان مثال با توجه به امی منبع آن ترنر نه دماغ که مطرح تبلیغاتی کنفرانس مطبوعاتی و تهمت جیر و دماغ شد noncommittal. یک مکالمه تلفنی بین ترنر و امی سخنگوی جان هاموند در مورد چگونه یک کنفرانس مطبوعاتی ممکن است برگزار شود در ضمن به هیچ.

روز جمعه مالی-بسته شرکت در پاسخ به ترنر ادعا می کند با یک saber-هشدار تند.

"رسانه های آمریکایی تحویل داده شده در هر جنبه ای از قرارداد و ما نمی خواهد بیکار ایستادگی در برابر این غلط meritless و توهین آمیز ادعا می کند" هموند ایمیل روزانه وحش. "ما مشتاقانه منتظر به افشای این احمق طرح دعوی در دادگاه برای آنچه در آن است, تلاش, توسط, جوملا, جاذبه های پوشش مالی خود را کمبود و شکست."

این بیانیه ادامه داد: "علاوه بر این ما قصد داریم به نگه جوملا, جاذبه های پاسخگو برای آن غیر مسئولانه رفتار و قصد ضد سو جوملا, جاذبه ها و به دنبال همه خسارت موجود تحت قانون است."

ترنر وکیل تاکر برد, بازگشت اخراج: "هیچ کوچک و طنز است که در اینجا National Enquirerاغلب هدف حمله به دیگران برای ساخت "false meritless و توهین آمیز' اظهارات در حال حاضر ادعا می کند به قربانی بودن همان. اگر چنین است, من حدس می زنیم در این داستان می توانست به 'Man Bites Dog.' حقیقت انجام خواهد شد این مورد ندارد و کلمات خود را از تهدید."

برد نمی تواند مقاومت در برابر و اضافه کرد: "اجازه دهید فقط می گویند خودروی ذهن می خواهید بدانید."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن