جدید لایکا M10-R: دوربین لایکا ارائه 40 مگاپیکسلی از نوع افسانه ای خود فاصله یاب دوربین

با جدید لایکا M10-R, Leica Camera AG معرفی با وضوح بالا از نوع شرکت افسانه ای فاصله یاب دوربین. این M10-R به ت

توسط NEWSCENTERALS در 28 تیر 1399

با جدید لایکا M10-R, Leica Camera AG معرفی با وضوح بالا از نوع شرکت افسانه ای فاصله یاب دوربین. این M10-R به تازگی توسعه یافته سنسور ارائه می دهد وضوح بیش از 40 مگاپیکسل است که نشان دهنده افزایش قابل توجهی نسبت به M10. به عنوان یک نتیجه M10-R ارائه یک افزایش قابل توجهی تفسیر جزئیات. سنسور جدید از M10-R باز می شود تا یک میزبان از امکانات که در حال بی سابقه ای در درون M عکاسی. همراه با دید روشن از حتی بهترین جزئیات سنسور فراهم می کند و گسترده عملکرد ذخایر برداشت و بزرگتر فرمت های. در ضمن کنتراست-غنی تفسیر ظریف سازه منجر به حتی کمتر در معرض خطر از تکنيک ماره الگوهای. این M10-R است بنابراین مناسب برای منظره و عکاسی معماری است.

با وجود وضوح بالا خود را M10-R ارائه می دهد به طور قابل توجهی کاهش سر و صدا تصویر و همچنین به عنوان یک طیف وسیع تری پویا. این M10-R کامل لایکا M10 خانواده که همچنین شامل M10 M10-P M10-D و M10 Monochrom.

این M10-R پایگاه حساسیت ISO 100 و می رود تا به ISO 50000. حداکثر زمان قرار گرفتن در معرض افزایش یافته و به 16 دقیقه امکان فوق العاده ای در شب عکس های با استفاده از یک سه پایه. این لایکا M10-R مجهز به همان شاتر به عنوان لایکا M10-P. آن است که نه تنها فوق العاده آرام (اجازه می دهد برای یک راه ساده کار) بلکه در عمل با حداقل لرزش. این کاهش خطر ابتلا به لرزش دوربین.

به عنوان با تمام Leica این دوربین های فاصله یاب ساخت M10-R شامل بخش بزرگی از دستی مونتاژ توسط متخصصان آموزش دیده انجام شده در این شرکت تولید کارخانه در وتسلار. این تضمین می کند که تعداد زیادی از اجزای مکانیکی – مانند مجتمع rangefinder – نه تنها انجام با بیشترین دقت است به خصوص قوی. Leica M مترادف با حداکثر قابلیت اطمینان و دوام آن را قابل دوام طولانی مدت سرمایه گذاری.

این لایکا M10-R بهترین است قادر به رسیدن به پتانسیل کامل خود را هنگامی که زوج با Leica M لنز. به همان اندازه دوربین این ظرفیت به طور کامل استفاده از برجسته تصویربرداری عملکرد متمایز است که این افسانه ای لنز محدوده. به خصوص در ترکیب با جدیدترین نسل مانند APO-Summicron-M 50 f/2 ASPH., این M10-R ارائه عکس ها واقعا با کیفیت استثنایی. در همان زمان این دوربین بر ویژگی های متمایز از M لنز گرامی توسط علاقه مندان به عکاسی در سراسر جهان است.

این لایکا M10-R تحویل داده خواهد شد در سراسر جهان به عنوان ژوئیه 20, 2020.

در مورد دوربین لایکا

Leica Camera AG بین المللی عامل بیمه-بخش تولید کننده دوربین و اپتیک محصولات. افسانه ای شهرت لایکا با نام تجاری تاسیس شده است در یک سنت طولانی با کیفیت عالی. در ترکیب با فن آوری های نوین, همه محصولات لایکا تحقق یک هدف مشترک: بهتر تصاویر هر جا که درک و تجسم ماده است. Leica Camera AG مقر آن در وتسلار در ایالت هسن در آلمان و دوم سایت تولید در ویلا نوا د فامالیساو پرتغال و عمل خود را در سراسر جهان شبکه منطقه ای سازمان های لایکا فروشگاه های خرده فروشی لایکا گالری عکس و لایکا Akademies.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب