ملکه لنت شاهزاده بئاتریس یک لباس و تاج برای عروسی

شاهزاده بئاتریس را محرمانه جمعه عروسی ادواردو Mapelli Mozzi شد کمی کمتر راز روز شنبه با انتشار عکس نشان دادن ع

توسط NEWSCENTERALS در 29 تیر 1399

شاهزاده بئاتریس را محرمانه جمعه عروسی ادواردو Mapelli Mozzi شد کمی کمتر راز روز شنبه با انتشار عکس نشان دادن عروس و داماد در حال ظهور از کلیسا و دیگری با ملکه و شاهزاده فیلیپ لبخند آنها را هر دو.

یک عکس را نشان می دهد بئاتریس 31 و Mapelli Mozzi, 35, خروج یک گل bedecked تمام سنت نمازخانه در ویندسور پارک بزرگ است. رمز و راز از آنچه بئاتریس—که نهم در خط به تاج و تخت—عینک برای مراسم نیز حل شد گرفتن "چیزی, پیر" و "چیزی قرض گرفته شده" را به سطح دیگری.

او لباس عروسی بود یک Peau De Soie تافته لباس در سایه عاج توسط نورمن Hartnell در وام از ملکه کمرنگ با ساتن دوشس و encrusted با diamante. Hartnell طراحی شده ملکه لباس عروسی و این تافته لباس به نظر می رسد به توان یک نسخه اصلاح شده از لباس ملکه عینک به لندن مراسم افتتاحیه فیلم لورنس عربستان در سال 1962.

بئاتریس نیز عینک ملکه مری الماس حاشیه تاج که فرسوده شده توسط ملکه در سال 1947 روز عروسی. کاخ باکینگهام گفت: این لباس شده بود بازسازی و نصب شده توسط ملکه ارشد کمد آنجلا کلی و طراح استوارت پروین.

این مراسم پس از تاریخ اولیه—مارس 29—تا به حال به تعویق افتاد به دلیل این بیماری همه گیر کوروناویروس.

تاج "مسلما ترین احساساتی [قطعه] لنت از ملکه در عین حال برای یک دلیل خاص" یک منبع گفت: مردم. "ملکه را نجات داد این تاج به طور خاص برای بئاتریس. این بود که همیشه این سایت متعلق به خود را به عنوان آنها فوق العاده نزدیک است." این در اصل ساخته شده برای ملکه مری توسط Garrard و شرکت. در سال 1919 از یک گردنبند الماس توسط ملکه ویکتوریا.

"ملکه شد مهمان افتخاری و بسیار مهم بود که او وجود دارد" یک منبع گفت: مردم. "این برنامه ریزی شده بود برای برخی از زمان و در همه حال به شدت محتاط منتهی به این روز بزرگ را به این دلیل که ملکه شد در حضور. آنها تا به حال به مطمئن شوید که هر کسی که حضور در سلامت کامل است."

"کار در دولت دستورالعمل خدمات در همراهی با شرایط منحصر به فرد در حالی که قادر می سازد آنها را به جشن عروسی خود را با نزدیک ترین خانواده."

بیانیه کاخ باکینگهام

"این زوج تصمیم به برگزاری یک مراسم خصوصی با پدر و مادر خود و خواهر و برادر پس از به تعویق افتادن مراسم عروسی خود را در ماه مه. کار در دولت دستورالعمل خدمات در همراهی با شرایط منحصر به فرد در حالی که قادر می سازد آنها را به جشن عروسی خود را با نزدیک ترین خانواده" کاخ باکینگهام در بیانیه ای گفت:

حدود 20 نفر در این مراسم حضور داشتند برگزار شد با توجه به دستورالعمل های جدید برای مراسم عروسی از جمله ممنوعیت آواز خواندن سرودهای. مهمانان شامل بئاتریس پدر و مادر شاهزاده اندرو و سارا فرگوسن.

آنها به نظر نمی رسد به هیچ عنوان رتبهدهی نشده است منتشر شد, تصاویر با خجالت اندرو هنوز هم می خواستند برای بازجویی توسط FBI بیش از رابطه اش با جفری اپستین فشار بر او تنها به افزایش با بازداشت های اخیر و شارژ Ghislaine ماکسول. آن شناخته شده است که اندرو راه می رفت دختر خود را پایین راهرو در حالی که Mozzi جوان پسر Wolfie به عنوان بهترین مرد و صفحه ،

بئاتریس انجام یک دسته گل ساخته شده توسط پاتریس Van Helden مالک RVH طراحی گل—از انتهایی یاس رنگ صورتی و کرم نخود فرنگی شیرین, رویال, ظروف عاج اسپری گل رز صورتی o'hara باغ گل رز صورتی, موم, گل, baby pink astilbe و در همراهی با سلطنتی, سنت, ارتوپدی از گل.

بی بی سی گزارش داد که به عنوان سنت دیکته بئاتریس عروسی دسته گل قرار داده شد و در آرامگاه ناشناخته جنگجو در کلیسای وستمینستر; تصویر دیگری نشان داد کشیش کانن آنتونی توپ تخمگذار دسته گل با توبی رایت, پسر زیر دین از نمازخانه سلطنتی کشیش پل رایت.

این سرویس همچنین بنا به گزارش شامل دو عروس و داماد مورد علاقه, اشعار خوانده شده توسط مادران خود: غزل 116 ویلیام شکسپیر و "من حمل قلب خود را با من" توسط E. E. Cummings.

St. Paul شناخته شده و قرائت نامه اول به قرنتیان فصل 13 آیه 1-13 شد و همچنین به عنوان خوانده شده—که شامل طیف وسیعی از تأملات در معنای عشق مانند "عشق بیمار است, عشق مهربان است. آن را نشانی از حسادت نیست آن را به رخ کشیدن نیست, آن است که افتخار نیست."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب