تجاوز به بومی کلمبیا کودکان

زنان بومی اغلب قربانیان خشونت جنسی در کلمبیا اما باند تجاوز به یک دختر جوان توسط سربازان شوکه کشور است. متاسفا

توسط NEWSCENTERALS در 15 تیر 1399

زنان بومی اغلب قربانیان خشونت جنسی در کلمبیا اما باند تجاوز به یک دختر جوان توسط سربازان شوکه کشور است. متاسفانه نبود یک حادثه جدا.

"در تجاوز به این دختر بچه نیروهای امنیتی مورد آزار قرار گرفته ما خواهر و مادر زمین. آنها را به شدت مجروح بومی کلمبیا جامعه می گوید:" Johny Onogama Queragama رهبر بومی Embera Chami ،

در ژوئن 23, هفت سربازان از ارتش کلمبیا باند تجاوز به یک دختر جوان در نزدیکی خودمختار سرزمین Ebera Chami, نزديک به شهر پریرا در پایه آند.

در جولای 2, کلمبیا ارتش فرمانده کل ادواردو Zapatiero مجبور شد علنا اعتراف که پس از سال 2016 برخی از 118 حوادث خشونت جنسی علیه افراد زیر سن قانونی بوده اند و یا هنوز در حال بررسی است. حوادث جای گرفته اند هر دو در کلمبیا و خارج از کشور.

"من می خواهم به یک چیز روشن می گوید:" جوان Onogama هنگام صحبت با دویچه وله "دولت کلمبیا باید تضمین کند که عدالت تحویل داده خواهد شد و هیچ بومی خواهد بود دوباره مصدوم شده."

Indigenous women from the Embera communities in Colombia along with feminists gather in front of the military compound 'Canton Norte' to protest peacefully (picture-alliance/NurPhoto/S. Barros)

زنان را شروع کرده اند به تظاهرات خود در مکان های عمومی, با پوستر و آواز و رقص

ماریا Camila کوریا می گوید این تازه ترین حادثه "یک مثال روشن از این نامرئی از جنس خاص خشونت [در کلمبیا جامعه] به خصوص علیه زنان بومی." کوریا یک وکیل و متخصص در خشونت مبتنی بر جنسیت در دل روساریو دانشگاه در بوگوتا. او اشاره می کند که این اخیر داستان می آید بر روی پاشنه دیگری است که در آن یک دختر جوان از Nukak ماکو قبیله در Guaviare, یک جنگل از راه دور منطقه مورد تجاوز قرار گرفته توسط اعضای نظامی در 2019.

مورد دیگری که شوکه ملت بود قتل بومی 7 ساله دختر بچه Yuliana Samboni. مجرم شد معمار مشهور رافائل اوریبه Noguera که ربوده شده مورد تجاوز قرار گرفته و سپس کشته شدن دختر از Yanacona قبیله در دسامبر 6, 2016. کودک آمده بود به پایتخت بوگوتا با خانواده اش پس از فرار آنها چریک در غرب استان Cauca.

بومی حقوق تنها بر روی کاغذ وجود داشته باشد

"آنها به زور ما را از خانه های ما آورد و ما را به این جنگل های بتنی می گوید:" Johny Onogama. او می گوید: تاریخ Embera مردم یکی از آزار و اذیت جابجایی تهدید به خشونت از گروه های مسلح قتل رهبران آن و تجاوز به زنان و کودکان است.

Indigenous young people pose for a photograph (Johny Onogama Queragama)

بسیاری از مردم بومی شکایت آنها رانده شده و دور از سنتی خود زندگی می کند

"مردم بومی در کلمبیا لذت بردن از تعدادی از حمایت های لنگر انداخته در قانون اساسی است. اما کسانی که حمایت نمی کرد می گوید:" وکیل کوریا. صحبت های اخیر مورد جوان Embera او می گوید ترین perfidious جنبه ای از جرم و جنایت است که "نمایندگان دولت raped او حتی اگر مسئولیت خود را به محافظت از او و جامعه است."

پرسید: اگر این موارد جدا شده دیانا Quigua گفت: DW: "نه به هیچ وجه استفاده نکنید." Quigua یک کارشناس حقوقی در دانشگاه ملی کلمبیا در بوگوتا و یکی از اعضای بومی Cubeo قبیله. او همچنین فعال در کلمبیا حقوق بشر سازمان Dejusticia.

تجاوز از زمانی آغاز شد که سربازان وارد

Quigua می گوید که Dejusticia و سایر فعالیت های مدنی و سازمان های حقوق بشر شده اند مستندسازی موارد خشونت های جنسی علیه زنان بومی در 12 سال گذشته به عنوان بخشی از یک بزرگتر در میزگرد زنان و درگیری های مسلحانه. "جاده طولانی از درد و رنج در میان زنان بومی در آمازون شروع شد که سربازان وارد به مبارزه چریک می گوید:" Quigua. او می گوید: پس از آن سربازان وارد بیشتر و بیشتر دختران زیر سن 14 نشان شد با حاملگی ناخواسته و دیگران گرفته شده به برزیل توسط قاچاقچیان انسان.

Indigenous women talking (Luz Adriana Quigua)

بسیاری از زنان بومی باید کمی در تماس با جهان خارج — و هیچ وسیله را به صدای خود را شنیده

صحبت کردن با Semana مجله پس از قتل 7 ساله Yuliana Samboni رسانه تحلیلگر عمر Rincon گفت: "رسانه ها گزارش تجاوز به عنوان اگر آنها در پوشش یک مسابقه فوتبال است." مانوئلا Chamorro که انجام یک مطالعه در Embera زندگی در خیابان های بوگوتا, توافق با Rincon انتقاد هنگام صحبت با دویچه وله: "گروه های بومی در حال تغذیه با خدمه دوربین نشان می شود پس از هر جنایت بدون آزار به چه بخواهید این گروه فکر می کند و یا آنچه در آن ممکن است نیاز به."

نگاهی به وضعیت Embera رهبر Johny Onogama Queragama تساوی یک نتیجه تلخ: 2016 پیمان صلح پایان جنگ داخلی بین دولت و چریک اما "جنگ علیه ما را نگه داشتم." او می گوید: "اضافه شده به درد آورده تجاوز به کودکان ما است و گرسنگی است که با این بیماری همه گیر کوروناویروس." در اوج ناامیدی او می پرسد: "آیا شما می دانید که چگونه ما می توانیم دولت به ما کمک کند ؟



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب