دلیل واقعی پشت روسیه COVID-19 واکسن هک

مسکو—روسیه محققان در پنج پیشرو مؤسسات علمی و چندین آزمایشگاه های خصوصی باید صرف یک تلاش فوق العاده ای در جستجو

توسط NEWSCENTERALS در 1 مرداد 1399

مسکو—روسیه محققان در پنج پیشرو مؤسسات علمی و چندین آزمایشگاه های خصوصی باید صرف یک تلاش فوق العاده ای در جستجو برای یک coronavirus واکسن. برخی از تزریق خود را با تجربی دوزهای. آنها کار کرده ام تعطیلات آخر هفته و تعطیلات. در حال حاضر روسیه پیشنهاد هشت تجربی واکسن سازمان بهداشت جهانی به عنوان آینده نگر درمان یا prophylactics برای COVID-19.

اما فقط خوب بودن ظاهرا به اندازه کافی برای روسیه مبلغان—آنها می خواهند برای اولین بار به یک واکسن. و کشورهای غربی در حال حاضر متهم مسکو علمی جرایم گفت: این کمک هکرها هدف coronavirus تحقیقات در انگلیس در ایالات متحده و کانادا است. (سفیر روسیه در لندن اعلام شد.)

خدمات ویژه در کشورهای غربی را متهم به مقامات روسی از اختصاص یک گروه از cyberspies—شناخته شده به عنوان APT29 و یا با نام مستعار دنج خرس یا آمیلیا به هدف COVID-19 پژوهش در برخی از موفق ترین شرکت ها و دانشگاه ها در کشورهای دیگر.

ایالات متحده آمریکا آژانس امنیت ملی (NSA) به طور مستقیم مقصر APT29 در بیانیه ای در روز پنج شنبه و بریتانیا عمده امنیت سایبر مرکز NCSC گفت: آنها "تقریبا قطعی" است که هکرها کار برای سرویس های اطلاعاتی بازدارنده برداشته به انگلیسی, واکسن پژوهش است.

"این APT29 گروه شناخته شده است که بسیار دقیق می گوید:" ایرینا Borogan که نویسنده کتاب قرمز وبدر مورد روسیه cyber-سیاست با آندره Soldatov. او این باورند که هکرها می توانست به دنبال بی اعتبار غرب در پژوهش.

"استراتژی خود را باید برای پیدا کردن بی اعتبار اطلاعات در مورد چیزی اشتباه رفتن در غرب واکسن تولید شرکت—خدمات ویژه باید یک نام برای چنین عملیات: فعال اقدامات" Borogan گفت: Daily Beast, و اضافه کرد که سرقت از اسرار علمی شده است بخشی از این گروه رویکرد قبل از و است که آنها تمایل به جستجو در عوض برای به خطر انداختن اطلاعات است.

"آنها ماهی در اطراف برای اطلاعاتی که بعدا می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای مقاصد تبلیغاتی برای مثال ادعا می کنند که شرکت های غربی نمی شد, تحقیق در مورد یک واکسن اما یک سلاح بیولوژیکی," او گفت:. "ما در حال انتظار برای شنیدن رسمی اتهامات با اطلاعات خاص."

Soldatov و Borogan شده است نوشتن در مورد دنج خرس حمله به دولت های خارجی و سیاستمداران پس 2014, مشهورترین, با, الکترونیکی, شکستن-در حزب دموکرات قبل از انتخابات 2016. یکی دیگر از روسیه cyberspy تیم شناخته شده به عنوان APT28 مسئول برای انتشار به سرقت رفته و اطلاعات برای نفوذ در انتخابات مقامات ایالات متحده می گویند.

"آنها ماهی در اطراف برای اطلاعاتی که بعدا می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای مقاصد تبلیغاتی برای مثال ادعا می کنند که شرکت های غربی نمی شد, تحقیق در مورد یک واکسن اما یک سلاح بیولوژیکی."

هنوز ردیابی دنج خرس و APT29 کار به خاص کرملین سفارشات است که اغلب دشوار است. کارشناسان مستقل بررسی APT29 می گویند که بعید است به سمت چپ هر مسیرهای که منجر به طور مستقیم به دولت روسیه خود را.

روم Dobrokhotov یک ویرایشگر در خودییک نشریه نزدیک زیر روسی جاسوسی سایبر است که قبلا به دنبال خاص هکرها روسیه. "ما گزارش گروه هکر در ارتباط با حمله به دولت آنجلا مرکل و امانوئل پاکسازی ایمیل یا نرم [این] MH17 تحقیقات تیم" او گفت:. همه این مبارزات بودند با هدف بی اعتبار اهداف خود را. اما آخرین COVID-19 حملات صدا مانند "جنگ جهانی دوم برای شکار بمب هسته ای, اسرار," او گفت: "من را دیده اند و نه مانند نمونه های جاسوسی است."

بر خلاف غرب که در آن leakers گاهی اوقات آن را به نور جزئیات سایبری-جاسوسی خودی حساب بعید است که در روسیه است. "خدمات ویژه روسیه تقریبا هرگز نشت اطلاعات در مورد عملیات" آندره Zakharov یک خبرنگار تحقیقی در این بین نژادهای مختلف, خدمات گفت: در مصاحبه با Daily Beast. "در روسیه ما در برخورد با این سیستم وجود دارد که در یک دولت از یک محاصره قلعه یکپارچه از سازمان است که به ندرت نشت."

"خدمات ویژه روسیه تقریبا هرگز نشت اطلاعات در مورد عملیات خود را."

این نرم اتهامات را در برابر یک پس زمینه فوق العاده فشار داخلی برای روسیه به تولید اولین COVID واکسن. اخبار در رسانه های روسی اعلام کردند که این کشور در حال اجرا پیش در تحقیقات بین المللی مسابقه و ترومپت است که این کشور را یک واکسن در اوایل پاییز. برای روسیه یک واکسن است که نه تنها در مورد زندگی را نجات داد و یا پول ساخته شده اما همچنین یک ماده از غرور ملی—پیروزی مشابه به مدال در بازی های المپیک یا, دستاوردهای دستیابی به موفقیت در اتحاد جماهیر شوروی مسابقه تسلیحاتی با غرب (به ویژه همچنین هر دو مناطقی که روسیه فریب خورده و یا pilfered اسرار).

واکسن مسابقه به یاد می آورد یک عملیات نظامی در راه های دیگر. ده ها تن از سربازان در بخشی بالینی واکسن در آزمایشات انجام شده توسط ارتش و Gamaleya موسسه اپیدمیولوژی و میکروبیولوژی یکی از پنج موسسه در حال توسعه واکسن. در هفته گذشته, روسیه, وزارت دفاع اعلام کرد در پایان موفق مرحله اول آزمایش که در آن گفت: "اجازه می دهد[s] ما را به صحبت با اطمینان در مورد ایمنی و خوب تحمل از این واکسن استفاده کنند."

دولت خبرگزاری اسپوتنیک با عجله به اعلام روز یکشنبه که "روسیه به پایان رسید, آزمایش اولین واکسن." این Gamaleya موسسه می گوید: تولید انبوه این واکسن آغاز خواهد شد در ماه سپتامبر. و در روز دوشنبه بلومبرگ گزارش داد که Gamaleya در حال حاضر شده است به دوز از این واکسن آزمایشی به نخبگان.

این نرم رسوایی تکان محلی دانشمندان که اولویت کار است, واکسن به جای ضرب و شتم آمریکایی یا محققان چینی در زمان. تیم محققان از COVID-19 واکسن تماس برای روسیه به بیمار. "مردم می تواند ایجاد واکسن به سرعت اما هیچ تضمینی وجود ندارد آن را به کار به طور موثر. این یک فرایند طولانی است که ممکن است از یک سال و نیم به سه سال" ایگور Nikonorov یک محقق ارشد در موسسه آنفولانزا در سن پترزبورگ گفت.

بنیانگذار مسکو Genetico مرکز آرتور Isayev معتقد است که برنده واقعی خواهد بود که مخترع واکسن است که به مردم ایمنی طولانی مدت برای اولین بار به کار در کوتاه مدت است. "این ایده از برخی از هکرها سرقت اسرار در مورد COVID-19 واکسن برای تلفن های موبایل مسخره پس از موفقیت است که در مورد دستور العمل درست—مشکل این است که روسیه نمی باید به عنوان تجربه زیادی در بانک اطلاعات و مدیریت مناسب [آزمایش]," Isayev.

و هیچ هکر می تواند سرقت چنین چیزهایی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن