این جشنواره سن سباستین در حال حاضر دریافت مطالب ارسالی به صورت WIP اروپا

سن سباستین جشنواره فراخوان خود را برای مطالب ارسالی به صورت WIP اروپا یک تکامل Glocal در پیشرفت برنامه که در ح

توسط NEWSCENTERALS در 13 خرداد 1399

سن سباستین جشنواره فراخوان خود را برای مطالب ارسالی به صورت WIP اروپا یک تکامل Glocal در پیشرفت برنامه که در حال حاضر در حال حاضر حداکثر شش اروپایی فیلم به جای پیشین. ارائه دوره باز باقی خواهد ماند تا ژوئیه 1.

پس از سه نسخه, Glocal در حال پیشرفت در حال حاضر می شود WIP اروپا یک تلاش نه تنها تمرکز بر روی فیلم عکاسی در غیر هژمونیک زبان است اما آن نیز به روی همه باز فیلم با اکثریت اروپایی تولید. در این شرایط و با این حال ایجاد است که از آن خواهد شد یک مزیت اگر آنها اول یا دوم آثار توسط خود فیلمسازان و یا اگر آنها در حال فیلم برداری در غیر هژمونیک زبان.

سن سباستین جشنواره را انتخاب کنید تا حداکثر شش اروپایی محصولات خود را برای ارائه به توزیع کنندگان و نمایندگی های فروش و تولید شرکت کننده در این جشنواره با توجه به علاقه خود را بین المللی انتشار. WIP اروپا اجرا خواهد شد و در سپتامبر 21, 22 و 23 در همان تاریخ به عنوان WIP Latam و نهم اروپا-آمریکای لاتین شرکت-تولید فروم.

با جهت گیری مجدد از WIP اروپا سان سباستین جشنواره تقویت تعامل آن با خلقت و صنعت وام شکل با WIP Latam و اروپا-آمریکای لاتین, از جشنواره فیلم فجر یک مرجع پلت فرم برای آینده هم بین هر دو فیلم در صنایع.

جوایز

این WIP اروپا صنعت جایزه اعطا شده است توسط شرکت های Ad Hoc Studios, BTeam تصاویر, لوکس, اسپانیا, Dolby Iberia Laserfilm Cine y ویدئو نفیلیم Producciones و هیچ مشکل Sonido. این جایزه متشکل از پس از تولید یک فیلم تا اخذ DCP (سینمای دیجیتال بسته) زیرنویس در زبان انگلیسی و اسپانیایی و توزیع آن در کشور اسپانیا است.

این WIP اروپا جایزه متشکل از 10000 یورو برای اکثر تولید کننده همین فیلم به عنوان برنده WIP اروپا صنعت جایزه.

فرم ورود

برای دسترسی به شرایط و ضوابط و ارائه یک فیلم اینجا را کلیک کنید

این WIP اروپا ابتکار عمل ممکن است با تشکر از حمایت از دولت باسک وزارت توسعه اقتصادی و زیرساخت های خلاق و اروپا, رسانه ها, در علاوه بر این به همکاری از دولت باسک وزارت فرهنگ و زبان سیاست Ad Hoc Studios, BTeam تصاویر, لوکس, اسپانیا, Dolby Iberia Laserfilm Cine y Vídeo, نفیلیم Producciones و هیچ مشکل Sonido.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب