'موج دوم' از COVID بازدید اسرائیل مانند یک سونامی

اورشلیم—مانند beachgoers مطلع هیچ خطر وجود دارد فقط قبل از سونامی بازدید اسرائیلی متعجب قدر دراماتیک به نوبه خ

توسط NEWSCENTERALS در 18 تیر 1399

اورشلیم—مانند beachgoers مطلع هیچ خطر وجود دارد فقط قبل از سونامی بازدید اسرائیلی متعجب قدر دراماتیک به نوبه خود در ثروت خود را. در کمتر از شش هفته آنها رفته از مدل ملت مبارزه رمان coronavirus به یک کشور جدا شده که شهروندان در صورت طولانی مرگبار تابستان قفل شده است.

در مارس 17, اسرائیل گزارش داد تنها 10 مورد جدید از COVID-19 در کل کشور است. آن نگاه مانند اسرائیل موفق شده بود در مقهور ساختن coronavirus بحران با یک مستند اجرا اولیه و شدت reemerging در طرف دیگر تنها با 271 مرده است.

اعلام قریب الوقوع بازگشایی رستوران ها و بارها نتانیاهو که معمولا به میله های رسمی و شیوه برخورد و گفت: اسرائیلی ها به "بیرون رفتن و لذت بردن از خودتان."

نخست وزیر بود که تحت تعقیب در اواخر سال گذشته و تا به حال موفق به کسب رای کافی برای تشکیل یک جناح راست دولت در سه پی در پی مبارزات انتخاباتی شد و جوابی نیامد و نه تنها در سطح بین المللی تحسین موفقیت در برابر ویروس اما در باقی مانده از دولت است. پس از 18 ماه از سیاسی برزخ او شده است می خواهم قادر به سنگ فرش با هم یک تیم از رقبای ائتلاف با حریف سابق Benny Gantz یک میانه بازنشسته و رئیس ستاد ارتش.

"مدارس—نه رستوران و یا سالن های ورزشی—معلوم شد که این کشور بدترین مگا آلوده."

که دولت نتانیاهو وعده داده که تمرکز تنها بر روی "تاج اضطراری" را برای شش ماه.

با اسرائیلی ها تحت مجازی بازداشت و تعداد بیماران تحت کنترل نتانیاهو را صرف مارس مباهات در مورد تسلط خود را از ویروس های مدیریت.

"اسرائیل امن ترین کشور بر روی زمین" او اعالن در یکی از زمان نخست حضور زنده با استناد به آمار منتشر شده توسط یک وب سایت ناشناخته و عمیق دانش ،

صحبت کردن با pro-نتانیاهو freebie روزنامه Israel Hayom, "همکاران نخست وزیر" گفت که اسرائیل رو بالا نشانه تشکر به "مراحل سخت و ترویج توسط نخست وزیر."

"اسرائیل رتبه اول در میان امن ترین کشورهای جهان است. بیش از آماده سازی است که در آن یک رهبر قابل توجیه است و که منجر به اسرائیل پیشرو در میان کشورهای غربی" خروجی ذکر شده یک دانشیار گفت.

پرش به ماه جولای و موارد COVID-19 خونتان قرار دادن اسرائیل در لیستی از کشورهایی را که از دست داده ام کنترل ویروس " سرایت اقتصاد cratering با بیکاری در حدود 23 درصد و دولت جدید در آستانه سقوط است.

چه اتفاقی افتاده است ؟

اگر شما بخواهید Siegal دکتر Sadetzki سر از کشور خدمات بهداشت عمومی که در خدمت به عنوان یک اسرائیلی Dr. Anthony Fauci برای شش ماه گذشته و ترک کار خود را در روز سه شنبه دولت "خود را از دست داده قطب نما."

"اسرائیل به عنوان یک مکان خطرناک," او نوشت: در 8 ، 000 کلمه کیفرخواست از شکست دولت برای آماده سازی در هر راه را برای ظهور مجدد بیماری است.

"با وجود سیستماتیک و هشدارهای مکرر از طریق کانال های مختلف و بحث در انجمن های مختلف, ما در حال تماشای با نا امیدی به عنوان ساعت شنی از فرصت های کم اجرا می شود," او هشدار داد.

"من به این نتیجه رسیده اند که در به تازگی ایجاد شده که تحت آن شرایط من از نظر حرفه ای قابل قبول نیست—من دیگر نمی تواند کمک کند به طور موثر مقابله با گسترش ویروس."

همه این ممکن است صدای آشنا به آمریکایی ها در بسیاری از کشورهای که در آن عفونت های ویروسی در حال حاضر خونتان. اما ... این بدتر می شود.

در طول شش تلف هفته دوره خاص توسط Sadetzki مدارس شد و آشفته و بازگشایی شد و به عنوان عفونت افزایش یافت, دوباره توقیف. پدر و مادر قادر به پیش بینی reentering نیروی کار است. عمومی شد و دستور به پوشیدن ماسک—اما هیچ سیستم از اجرای قرار گرفت به محل. لیست مجاز و ممنوع در فعالیت های منتقل روزانه با کمی به هیچ توضیح. نتانیاهو به طور فعال به دنبال خود (پس از scuttled) رویای الحاق بخش قابل توجهی از اشغال کرانه غربی و تعدادی از اسرائیلی ها مبتلا Covid-19 ضرب 499 درصد است.

اشدود یک شهر در ساحل دریای مدیترانه پدید آمده به عنوان یک منبع عفونت, اما هیچ اسرائیلی رسمی می تواند توضیح دهد که چرا شادی بخش و سرگرم کننده شهر ساحلی که در آن شهروندان زندگی می کنند در خارج از منزل در طول تابستان به دست آورد تقریبا 700 COVID-19 بيمار در ماه ژوئن.

انتقاد از دولت را "مردد پاسخ به" زد Balicer استاد بهداشت عمومی و عضو اسرائیل ملی اپیدمی مدیریت تیم در مصاحبه ای گفت که "هیچ جایی در زمین دیده می شود افزایش عوارض [بیماری رای] مانند اسرائیل."

سهشنبه اسرائیل بود بدترین روز از سرایت با 1400 مورد جدید از Covid-19 اعلام کرد, یک رکورد از زمان آغاز شیوع این بیماری.

رویداد فضاهای میله و ورزشگاه شده اند دوباره بسته اما دستورالعمل مربوط به حمل و نقل عمومی باقی می ماند مشخص نیست و حمل و نقل و وزیران دارایی داد و بیداد در امواج رادیو و تلویزیون.

روز سه شنبه در شهادت به اسرائیل مجلس دکتر اودی Kliner, Sadetzki معاون, گزارش شده است که مدارس—نه رستوران و یا سالن های ورزشی—معلوم شد که این کشور بدترین مگا آلوده.

(دوباره این کار را باید از علاقه به آمریکایی که گفته شده توسط ریاست جمهوری در یک صدای جیر جیر در همه کلاه است که "مدارس باید باز در پاییز!!!")

فاجعه تجدید حیات این بیماری است که با داشتن عمده پیامدهای سیاسی.

روز چهارشنبه کنست اسرائیل در پارلمان اروپا پرتاب شد به دوزخ هنگامی که قانونگذاران متفقین با نتانیاهو مطرح کرد لایحه ای که ایجاد کرده اند که "یک کمیته تحقیق به منظور بررسی قضات و تضاد منافع" برهنه تلاش برای پرتاب به سوال نتانیاهو آزمایشی که باز ممکن است 24 و برنامه ریزی شده است به سر در جولای 19.

او چهره به اتهام رشوه خواری و تقلب و نقض اعتماد در موجی از فساد موارد است.

یک بار رقیب Gantz که به عنوان "جایگزین نخست وزیر" در زهوار در رفته شش هفته دولت واکنش نشان داد و با متهم نتانیاهو و حزب لیکود از "تخریب دموکراسی اسرائیل."

رای شکست خورد اما دولت در طول عمر است که برای قرار دادن به آزمون.

کمی متوجه ظهور نتانیاهو رئیس سابق از کارکنان Natan Eshel ممکن است قوی ترین استعاره برای اسرائیل بی مهابا شش هفته کاهش است.

Eshel یک دیرین نتانیاهو محرم, استعفا داد و در سال 2012 پس از او متهم به تهدید و اذیت و آزار یک زن مشاور در دفتر نخست وزیر به طور خاص از عکاسی مخفیانه خود را در زیر دامن او.

در حالی که به ندرت دیده می شود در او شناخته شده است به باقی می ماند نزدیک به نخست وزیر.

در چهارشنبه Eshel لعنتی روزنامه نگاران با ارسال یک پیام متنی سرزنش عمومی برای نتانیاهو travails. "درصد بالایی از مردم نیست و پیروی از دستورالعمل ها را به پوشیدن ماسک, مهمانی در باشگاه ها و در پشت بام ها در ساحل و در دیگر اماکن عمومی است که مسئول این وضعیت" Eshel نوشت.

تمرکز خشم خود را بر صاحبان کسب و کار کوچک شده اند که برجسته در ضد نتانیاهو تظاهرات در هفته های اخیر و در حال سقوط به عنوان اسرائیل قابل استفاده درآمد ناپدید, Eshel ادعا کرد "دولت خواست برای کمک به—اما آنها نمی اطاعت از قوانین است. و در حال حاضر همه ما خواهد پرداخت و اقتصادی و شخصی قیمت برای آن."

اسرائیل پرزیدنت رئوبن ریولین نبود داشتن آن است. صحبت کردن اسرائیل به افسران ارتش فارغ التحصیلی از اسرائیل دفاع ملی او گفت که اسرائیل توسعه یافته نیست روشن و منسجم دکترین برای مبارزه با کروناویروس. "ما یک بدن است که در آن دانش تلاش و مدیریت قدرت و پیام رسانی به مردم متمرکز شده است."

هنگامی که آن را مانند نگاه اسرائیل برنده شد و مبارزه با این ویروس در واقع نخست وزیر نتانیاهو می خواستم به تجسم این تلاش است. در حال حاضر تجدید حیات طاعون است همه تقصیر مردم است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب