این راز تکان دهنده گذشته از یکی از QAnon ترین سمی ستاره

Tراش-صحبت کردن در QAnon توطئه نظریه پرداز تامی Gelati دارای یک لیست طولانی از مشاهیر او فکر می کند متعلق در زن

توسط NEWSCENTERALS در 3 مرداد 1399

Tراش-صحبت کردن در QAnon توطئه نظریه پرداز تامی Gelati دارای یک لیست طولانی از مشاهیر او فکر می کند متعلق در زندان—و یا که ممکن است مخفیانه بود در حال حاضر وجود دارد.

با استفاده از تایید حساب توییتر با بیش از 230,000 پیروان و بسیار محبوب پادکست Gelati که می رود و با نام مستعار "تامی G" آنلاین به شلاق تا QAnon تئوری توطئه اوباش در برابر مشاهیر مانند Chrissy Teigen و شرکت هایی مانند فروشگاه مبلمان آنلاین Wayfair. او وعده داده است که چهره های برجسته در حزب دموکرات و هالیوود به زودی دستگیر می شود در یک موج است که توده بازداشت QAnon مؤمنان تماس "طوفان است."

او ادعا کرد که بالا افراد مشهور شکنجه کودکان برای "adrenochrome" مواد مخدر و نظریه پردازان توطئه بر این باورند شامل جادویی زندگی-دادن قدرت. پس از تام هنکس قرارداد coronavirus Gelati شروع سرمایه گذاری قماری که هنکس اخیر مدل موی ثابت کرد که او مخفیانه میزبانی شنبه شب زنده از زندان.

اما آنچه کمتر روشن به مخاطبان خود است که Gelati خود را در خدمت نزدیک به دو سال در زندان فدرال پس از مهندسی پر شور سرقت از بانک با یک خدمه لقب "پسر کالج سارق مسلح." در حال حاضر خود را آنلاین افزایش برجسته چگونه هر کسی می تواند خود را دوباره اختراع و پیدا کردن موفقیت در دوره ای که در آن تئوری های توطئه اجرا شایع است.

Gelati نمی پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر.

در توییتر و, پادکست "No Mercy" Gelati اعلام کرده است اعتقاد خود را در QAnon. QAnon مؤمنان نگه دارید که یک سری از ناشناس سرنخ های یک شکل به نام "س" در واقع راز سیگنال از درون مغلوب ساختن پیشی جستن دولت آشکار است که جهان توسط یک دوز و کلک از پدوفیلیا-آدمخوارها در حزب دموکرات و هالیوود. اف بی آی در نظر QAnon یک منبع بالقوه از تروریسم داخلی و آن را الهام گرفته از قتل و کودک ربایی توطئه و یک حادثه تروریستی در میان سایر جرایم است.

در ویروسی توییتر موضوعات Gelati خود می گوید QAnon طرفداران چگونه دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به زودی از گرو در اوردن این کشور در پاکسازی از دشمنان خود را—و با شلاق آنها را به frenzies بیش از خاص مشهور است.

"سبک خود را بسیار تهاجمی تر و توهین آمیز تر از بسیاری از دیگر پرسش تجارت" مایک روچیلد یک روزنامه نگار که آهنگ QAnon, جنبش گفت: روزانه وحش. "او به نظر می رسد واقعا کشت مرد فریاد در تلویزیون در یک نوار به جز هزاران نفر از مردم به اشتراک گذاری آن را فورا."

Gelati یکی از اولین و مهمترین مروج Wayfair تئوری توطئه که با تمرکز بر بالا-قیمت مبلمان موجود در Wayfair نشان می دهد که سایت مورد استفاده قرار گرفت به ترافیک کودکان است. Wayfair رد این اتهام اما که نمی شود فقط یکی از Gelati را توییتهایی دربارهی این شرکت از racking تا بیش از 27,000 رسانهها و بیش از 1.4 میلیون بازدید در توییتر.

Gelati اغلب unearths شوخی توییتهایی ساخته شده در طعم مشکوک یا fixating در سال, کمدی بیت است. او را متهم کمدین Will Ferrell بودن یک شیطان پرست بر اساس یک شنبه شب زنده skit و ادعا شده که کمدین Tim Heidecker است به نحوی درگیر در قاچاق کودکان.

"زمانی که من به چالش کشیده او و پس از او insinuated من تا به حال چیزی برای انجام با آزار جنسی کودکان یا قاچاق کودکان (که من به صراحت انکار) پیروان او واقعا انباشت اشیاء بدست آمده در" Heidecker گفت: روزانه وحش.

در پی Wayfair تئوری توطئه و حمله به Teigen و دیگر مشاهیر توییتر اعلام کرد که سرکوب QAnon مروج و حذف حدود 7000 QAnon حساب. توییتر سخنگو گفت: روزانه وحش پاکسازی نبود رانده شده توسط هر یک رویداد.

شانزده سال پیش تامی Gelati رفت و به جای آن به عنوان توماس گالاتی 24 سال اخیر ویلانووا دانشگاه فارغ التحصیل از Paramus نیوجرسی با نصب قمار بدهی.

در ژانویه 2004 گالاتسی مشغول به کار بود به عنوان یک نماینده خدمات در بانک از شعبه نیویورک در Bergen County, New Jersey. اما گالاتسی بدهکار مقدار زیادی از پول را به او قمار طلبکاران باعث آنها را به ضرب و شتم او را آنقدر که او در بیمارستان بستری شد.

"آنها شروع به تهدید خانواده من" گالاتی بعد به یاد می آورد در یک دادگاه با توجه به نیوجرسی ضبط روزنامه. "آنها گفت: آنها قصد کشتن مادر من و من نمی دانم چه چیز دیگری من می تواند انجام دهد, بنابراین من چیزی اشتباه بود."

گالاتی, کارمند بانک, Rajeev Sidhana و دوست میکرون سانچز رودریگز تخم یک برنامه به اندازه کافی پول برای پرداخت گالاتی را بدهی با برگزاری یک سرقت. رودریگز خواهد بازی بانک دزد در حالی که گالاتسی و Sidhana خواهد دست او را در پول در حالی که تظاهر به قربانیان.

گالاتسی نوشت: از سرقت توجه داشته باشید خود را.

"واکنش نشان می دهند در هر راه, و من شما را بکشند و خود را مادر" توجه داشته باشید به عنوان خوانده شده. "من می دانم که در آن شما زندگی می کنند و... شما را به کیف من و من تمام $ از پشت پیشخوان و طاق ASAP... من مشغول به کار در بانک ها قبل از, بنابراین من می دانم که وجود دارد حداقل 10 تا 15K در هر ثبت نام کنید."

در Jan. 2 رودریگز وارد بانک نزدیک گالاتی و بیش از این توجه داشته باشید. گالاتسی دست این بانک پول را به رودریگز که در زمان Sidhana به عنوان جعلی "گروگان" را به عنوان او ساخته شده او دور شو.

سرقت مشبک سه نفر عظیم $202,000 که یک مامور اف بی آی در حال بررسی این مورد توضیح داده شده در آن زمان به عنوان یک غیر منتظره ای بالا مجموع برای یک سرقت از بانک. اما این طرح به سرعت از هم پاشید, با کارآگاهان شیفته عجیب و غریب داشته باشید و این مسافت سوال گالاتسی و Sidhana که ترک خورده و پس از چند روز بازجویی.

لقب "پسر کالج سارق مسلح" خود را در مورد تبدیل به محلی احساس. گالاتسی مجرم و محکوم به 18 ماه در یک توطئه برای ارتکاب سرقت از بانک شارژ.

"من رئیس جمهور از کلاس من کاپیتان از تیم بیس بال و در حال حاضر من یک دزد بانک. من از دست همه چیز" یک گریه گالاتسی گفت: قاضی با توجه به یک حساب کاربری از صدور حکم در رکورد. "من آرزو می کنم من تا به حال یک دکمه عقب فقط برای رفتن به عقب و مراقبت از همه از این است."

نام Gelati با استفاده از در حال حاضر است املای کمی متفاوت از نام خانوادگی استفاده می شود در دادگاه سوابق توماس گالاتسی. اما وجود دارد مقدار زیادی از آیتم های نشان می دهد که Gelati این QAnon توطئه نظریه پرداز است همان شخص به عنوان گالاتسی دزد بانک. این روشن نیست که اگر او از نظر قانونی تغییر نام خود را.

گالاتسی توضیح داده شده است در اخبار و گزارش در مورد جرم و جنایت به عنوان یک پاراموس, NJ, resident که با حضور ویلانووا دانشگاه. Gelati توییتی است که او نیز با حضور ویلانووا. در ضمن شرکت, ثبت اسناد ثبت شده در کالیفرنیا برای یکی از Gelati را کسب و کار "DFS نخبگان" لیست آدرس خود را به عنوان یک خانه در Reeder جاده در پاراموس متعلق به یک زن با نام "گالاتی."

در یک 2018, صدای جیر جیر, گوینده برنامه ورزشی من امیدوارم که Dedes—که توماس Gelati تحت رسیدگی کنه @TommyG حال به عنوان یک دوست خود را توصیف و تیم فانتزی گورو-تبدیل-توطئه نظریه پرداز به عنوان "Reeder جاده Superstars." Gelati بی درنگ این پست را دوست داشت.

در ضمن 1995 پاراموس سالنامه دبیرستان را نشان می دهد Dedes و توماس گالاتی که به نظر می رسد بسیار شبیه به توماس Gelati هر دو نما در یک عکس از تیم فوتبال.

Gelati توضیح داده شده است در 2015 ایالات متحده آمریکا امروز مقاله به عنوان یک "نیوجرسی بومی است." یک جستجو در دایرکتوری Spokeo بازده تنها سه نتایج جستجو برای "توماس گالاتی" یا "تام گالاتی" با قابلیت اتصال به نیوجرسی دو نفر که سن نمی مطابقت گالاتسی شرح داده شده در دادگاه ثبت و روزنامه حساب در حالی که Gelati سن می کند. وجود دارد هیچ نتایج جستجو برای "توماس Gelati" و یا "تام Gelati."

در سال 2012 Gelati پاسخ به یک صدای جیر جیر ارسال شده به حساب توییتر @TGalati نشان می دهد که او زودتر توییتر نام کاربری. آدرس Gelati را در Facebook صفحه شامل عبارت "tgalati" نشان می دهد او با استفاده از آن تلفظ نام خانوادگی خود در گذشته است. Gelati نام نیز مشخص به عنوان "گالاتی" در کنار تصویر خود را در سایت ذکر خود را برای کار تجارت در اینترنت مدرسه تجارت آنلاین آکادمی.

در دادگاه پرونده گالاتسی شکایت کرده است که او وجود ندارد و پدر را ترک کرده بود خانواده خود را در "فوق العاده ای بدهی." Gelati در ضمن توییتی در 15 ژوئن که پدرش را گرفته و صدها هزار نفر از دلار وام با استفاده از اعضای خانواده نام و ادعا کرد که او تا به حال شده است "بازداشت" در تلاش برای پرداخت کردن پدر خود را بدهی.

گالاتسی خدمت خود را در زندان فدرال در فورت دیاکس که در آن او ادعا کرد در دادگاه به مقالات داده شده است یک ضربه مغزی پس از مورد ضرب و شتم قرار گرفتن توسط یک گروه سه نفره از زندانیان دیگر. زمانی که او پدید آمده از زندان در آوریل 2006 گالاتسی دستور داده شد برای اضافه کردن خود را به خروج خود از لیست در نیوجرسی قمار و racetracks معنی است که او می تواند در ممنوع از قمار—مسئله ای است که قبل از دادگاه دوباره پس از گالاتسی قمار $500 در آتلانتیک سیتی کازینو. گالاتسی محکوم شد به بیشتر از سه ماه در زندان در ژانویه 2007 برای نقض آزادی مشروط.

در عرض چند سال از آزادی او برجسته شد به عنوان یک ریسک بالا بازیکن در جهان فانتزی ورزشی. Gelati به عنوان او پس از آن شناخته شده است به زودی یک بازیکن برجسته و رسانه های شخصیت در روزانه, فانتزی, ورزشی, تنوع در, فانتزی, ورزشی محبوبیت وب سایت های مانند DraftKings و FanDuel. Gelati مدل دهید خود را به عنوان سخت-مهمانی "بچه باحاله در nerd میز است."

در سال 2017 Gelati فرود در گروه نرم افزاری سپاهان, ورزش, ورزشی خروجی رسانه ها که در آن او میزبانی شرکت در یک fantasy sports پادکست با بازیگر Michael Rapaport. اما Gelati به زودی فرار گرفتار یکی از Barstool همکاران پس از این لکه Gelati پوشیدن یک کلاه بیس بال عقب در یک یانکی ها بازی و لقب او را "زندان مایک"—یک مرجع به یک faux-تخریب بیت Steve Carell, بازی های برگزار شده در دفتر. Gelati منفجر شده در پیام های مستقیم به همکار. Rapaport از کار اخراج شد Barstool چند ماه بعد و Gelati را Barstool پادکست بیشتر بود.

اما Gelati پیدا کرده است یک نوع جدید از پادکست شهرت به عنوان یک QAnon توطئه نظریه پرداز. در ماه اوت سال 2019 او retooled شخصی خود ورزش پادکست "No Mercy" و چرخد و آن را به یک hub برای QAnon و دیگر تئوری های توطئه است.

با قسمت عناوین مانند "تام هنکس یک PEDO!" و "اپرا الن مدونا پدوفیل?", "هیچ رحمت" پادکست تبدیل شده پنجم محبوب ترین پادکست در رده ورزش در آیتونز, نمودار, حتی اگر آن را واقعا در مورد ورزش کنه. آن را فقط به صفوف جلوتر از پادکست از ورزش سنگین وزن ها مانند کالین گاو چران, J. J. Redick و Skip Bayless, و همچنین به عنوان رینگر NBA پادکست. و آن را ویژگی های تعدادی از محافظه کار ورزشکاران از جمله QAnon-دوستانه سابق بیس بال پارچ Curt Schilling و سابق بازیکن بیس بال اوبری Huff.

Gelati سابق Barstool همکاران به نظر می رسد به تماشا همه گیر-عصر ظهور به تئوری توطئه رسوایی با bemusement.

"بدون ورزش تامی G, او فقط ممکن است کشف هر طرح در امریکا" Barstool شخصیت دن "گربه بزرگ" کاتز گفت: در Barstool تصویری که مورد بحث یکی از Gelati این تئوری های توطئه است.

Baselessly متهم مشاهیر و Wayfair از آزار جنسی کودکان و یا قاچاق انسان نیز خوب بوده Gelati آنلاین شخصیت. بین جولای 11 و 13 ژوئیه ارتفاع توجه Gelati را Wayfair اتهامات Gelati به دست آورده بیش از 38,000 جدید پیروان توییتر با توجه به رسانه های اجتماعی تجزیه و تحلیل ترافیک وب سایت SocialBlade.

Gelati موفق شده است در حال تبدیل شدن به یک QAnon پروموتر چرا که او قادر به بسته QAnon ادعا منسجم و صدای جیر جیر آنها را با یک تایید حساب توییتر با توجه به تراویس مشاهده پادکستر که به شرح زیر QAnon تحولات است.

"چه جالب در مورد تامی G است که هیچ چیز در مورد او schtick است رمان" نمایش گفت. "شما می توانید پیدا کردن 10 QAnon اثرگذارندهها فقط او را می خواهم. او فقط آن را با جملات کامل و یک تیک آبی."

Gelati نشان می دهد هیچ نشانه ای از توقف نشان می دهد که بیشتر مردم در آینده خواهد بود baselessly متهم به آزار جنسی کودکان یا خوردن کودکان سابق دزد بانک تبدیل به تئوری توطئه ،

"من می شود جای تعجب نیست اگر تامی معتقد است هر یک از این مزخرفات او نا مشخص است اما من نگران او ممکن است تاثیر کسی تاثیرپذیر و ناپایدار به انجام کاری خطرناک" Heidecker گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن