این بمب ساعتی از HIV در COVID-گرفتار جنوبی

Since او HIV تشخيص 24 سال پیش لوری ان لوئیس می تواند از یک سو تعداد تعداد بار او را از دست رفته خود را سه ماهه

توسط NEWSCENTERALS در 16 تیر 1399

Since او HIV تشخيص 24 سال پیش لوری ان لوئیس می تواند از یک سو تعداد تعداد بار او را از دست رفته خود را سه ماهه انتصاب خون کار می کنند. هر دو این بهار.

برای بیماران مبتلا به ویروس کشنده است که باعث بیماری ایدز به طور منظم خون تساوی تنها راه برای مطمئن شوید که دارو خود را حفظ ویروسی بارهای در چک. اما به عنوان موارد یکی دیگر از بیماریهای عفونی, COVID-19, رسید در اوایل سال جاری لوئیس دکتر به او گفت که برای جلوگیری از آمدن در. آزمایشگاه تبدیل شده بود با غرق coronavirus تست. کار خون برای بیماران مبتلا به اچ آی وی را مجبور به صبر کنید.

زندگی با یک خطر بیافتد سیستم ایمنی بدن ترسناک است حتی در بهترین زمان لوئیس 56 ساله و مادر سه در Jackson, می سی سی پی توضیح داده شده است. در حال حاضر بهترین زمان است.

"من می ترسم من برای زندگی" لوئیس گفت: روزانه وحش. "من نمی دانم آنچه من می شمارد هستند, بنابراین من نمی دانم اگر من به اندازه کافی سالم به رفتن در هر نقطه. من نمی توانم حتی دیدن فرزندان من است. من فقط نشستن در خانه من است."

دو ساعت تا بزرگراه 49 پرستاران در Aaron E. هنری مراکز بهداشتی و درمانی شبکه ای از دولت فدرال بودجه درمانگاه در شمال می سی سی پی به طور معمول در آزمون حدود 250 بیماران HIV در هر ماه. مانند بسیاری از جیب جنوب HIV تعبیه شده خود را در این روستا گوشه ای از کشور که در آن (در برخی از استان ها) نزدیک به 1 درصد از جمعیت زندگی با HIV به میزان سه برابر میانگین ملی است.

"من به معنای واقعی کلمه ترس به بررسی تعداد ما. "

Deja Abdul-حق

اما در آوریل و مه پرستاران در کلینیک انجام نمی, یک تست HIV. به جای درمانگاه مدیر عامل Aurelia جونز-تیلور گفت: همه از هارون E. هنری HIV منابع—از تست به حمل و نقل و توسعه جامعه—معطوف به کوروناویروس.

"ما قرار داده و همه آن را در خود نگه دارد. تمرکز ما در این زمان حتی ما با بیماران مبتلا به HIV شده است COVID" جونز-Taylor گفت.

برای سال در حال حاضر COVID-19 مخدوش بهداشت و درمان-مراقبت از عملیات در سراسر ایالات متحده—جلوگیری و یا پیچیده انتخابی اعمال جراحی موجب ترس مردم از مراجعه به پزشکان به صورت معمول قرار ملاقات و تشویق در خانه تولد. اما وقتی که می آید به HIV و ایدز در جنوب عمیق منحصر به فرد آسیب پذیر منطقه به ایدز و COVID-19 coronavirus همه گیر نشده فقط آهسته طبیعی پیشگیری از HIV تلاش—آن را از خط خارج آنها. هر دو بیماری بسیار صدمه دیده جوامع رنگ و سبب شیوع سیستم مراقبت های بهداشتی تمرکز بر یک می تواند به معنای اجازه دادن به هر دو اجرا وحشی.

"اچ آی وی است که هنوز هم یک بحران است. و آن را به یک بحران بزرگ در اینجا در جنوب. اما این که تحت فشار قرار دادند به طرف چون ما در پاسخ به COVID بحران" گفت: Thomas Wilson مدیر اجرایی جنوبی ایدز ائتلاف.

چه به خصوص خطرناک در مورد ویلسون گفت که COVID-19 است به طور نامتناسبی بسیاری از جوامع به خصوص آنهایی که سیاه و سفید—سخت ترین ضربه به اچ آی وی و ایدز است.

"اگر شما به دنبال در یک نقشه حرارتی از افرادی که در حال انقباض COVID و مرگ ناشی از آن و همچنین HIV نرخ آن را نگاه کنید تقریبا همان," او گفت:.

در اوایل تابستان عملیات در Aaron E. هنری آغاز شد به حالت عادی بازگشت. در هفته سوم ماه ژوئن پرستاران در کلینیک آزمایش سه بيماران HIV. اما در همین هفته عفونت رای برای coronavirus رسید و در سراسر جنوب شرقی و چند مکان بیش از در می سی سی پی که دیدم جدید روزانه عفونت تقریبا سه گانه در ماه ژوئن برای تقریبا 30,000 کل موارد.

"موج دوم در حال رفتن به صدمه زدن به ما و موج فقط بزرگتر شدن. در حال حاضر ما باید یک سونامی" جونز-Taylor گفت.

مراکز کنترل بیماری و پیشگیری (CDC) با صدور بیانیه ای به دیلی بیست گفت: این سازمان نگران بود "که این کاهش در دسترس بودن تست و دسترسی محدود به درمان و پیشگیری خدمات [HIV] ممکن است در نتیجه عفونت بیشتر و فقیر سلامت در دراز مدت است."

کسانی که به طور مستقیم درگیر در مراقبت از بیماران مبتلا به HIV بودند بیشتر کند.

"این یک انبار باروت" گفت: Deja Abdul-حق مدیر توسعه برادر من حافظ یک جامعه مبتنی بر کار های غیر انتفاعی به منظور کاهش نابرابری های سلامت در می سی سی پی را محروم جمعیت. "اچ آی وی نیاز به یک خالی یک فضای عدم توجه است. این که چگونه ما در اینجا در وهله اول عدم توجه به HIV. چه چیزی شما فکر می کنم که رفتن به این زمان اتفاق می افتد زمانی که ما به نوبه خود بر روی آن?"

"من به معنای واقعی کلمه ترس به بررسی تعداد ما," او اضافه شده است.

اما حتی اگر عبد حق می خواستم برای بررسی اگر عفونت نرخ رشد کرده چند ماه گذشته او نمی خواهد بود قادر به. یک سخنگوی سی سی پی وزارت بهداشت گفت: روزانه وحش آنها "نه به حال نیروی انسانی" از ماه فوریه به روز رسانی خود را, بیماری های عفونی, گزارش یک تابع هسته ای از بهداشت عمومی است که بخش لیست عفونت های جدید از همه چیز از HIV و سل به ویروس نیل غربی.

این طنز تلخ برای بسیاری از این کارگران مراقبت های بهداشتی است که COVID-19 مجبور است آنها را به نوبه خود پشت خود را در HIV در لحظه دقیق دولت فدرال بود و در نهایت سرمایه گذاری منابع بیشتر به یک بیماری همه گیر در حال انجام.

در چهار دهه پس از اولین موارد ایدز ثبت شد در شهر نیویورک و سان فرانسیسکو, کانون بیماری به مهاجرت از شهرهای ساحلی به جنوبی. 16 متحده را تشکیل می دهند که از جنوب به حساب 51 درصد از موارد جدید آلودگی به HIV با توجه به CDC.

اما در عرض چند هفته از دریافت یک تزریق جدید بودجه فدرال در اوایل سال جاری, کنگره فرستاده 58 از 60 سازمان هایی که دریافت کرده بود کسانی که دلار یکی دیگر از 90 میلیون دلار این بار از طریق مراقبت در عمل همه گیر بسته محرک. برای دریافت کنندگان هر دو کمک های مالی, پیام روشن بود: تمرکز بر COVID-19.

"این یک دستور" جونز-Taylor گفت. "از آنجا که (مراقبت قانون) بودجه آمد با برخی از معیار های ما تا به حال به ضربه."

به گفته دکتر لورا Cheever, دانشیار مدیر برای HIV/AIDS در اداره سلامت منابع و خدمات دولت فدرال آژانس که توزیع هر دو اپیدمی اچ آی وی و مراقبت در قانون بودجه به کسانی که ارائه دهندگان آن را کمی پیچیده تر از آن است. او استدلال کرد که مراقبت در قانون بودجه نیست به معنای واژگون HIV دلار—آن را به معنای افزایش آنها اجازه می دهد ارائه دهندگان به ادغام COVID-19 مراقبت به HIV مراقبت.

"من فکر نمی کنم که... مراقبت در قانون بودجه را اچ آی وی را در حد مرگ" Cheever گفت.

این مشکل با توجه به ویلسون است که سیستم بهداشت عمومی در ایالات متحده ندارد مجهز به مدیریت دو بهداشت عمومی بحران در یک بار. حتی با بیشتر فدرال دلار زیرساخت ها و نیروی انسانی مورد نیاز به دو دسته عمومی بهداشت و درمان اضطراری وجود ندارد.

"و سپس شما را تحت بودجه و منابع سیستم و بخواهید آن را برای پاسخ به یک بحران دیگر شما در حال رفتن به مجبور به چشم پوشی از یکی از کسانی که در بحران" ویلسون گفت:.

"جنوب است که در آن ما شاهد بسیاری از موارد در حال حاضر همه به این دلیل که رهبری شکست خورده به توجه به تاریخ است."

Thomas Wilson

یک مثال خوب از آنچه به نظر می رسد که در می سی سی پی امور خارجه, وزارت بهداشت است که دیده می شود کمک های مالی خود را قطع بیش از 10 درصد پس از 2017. دکتر Lucius Lampton که نشسته در هیئت دولت از سلامت گفت: پرستاران در درجه اول با تمرکز بر روی تماس با ردیابی برای coronavirus با وجود این واقعیت است که کسانی که در تیم ایجاد شد برای پیگیری بیماری های عفونی مانند سل و ایدز است. او گفت که او تعجب نیست که آژانس تا به حال به نیروی انسانی برای به روز رسانی آن بیماری های عفونی آمار. حتی رهبری گفت: در حال کار و مشاغل متعدد.

"دکتر دابز تا به حال به انجام وظایف روحانیت برای حفظ وب سایت," Lampton گفت: با اشاره به وضعیت بهداشت افسر توماس دابز. "او تا به حال برای وارد کردن داده ها (در COVID) خود است."

"هیچ راهی وجود دارد شما می توانید می گویند وجود دارد نه یک انحراف از هسته بهداشت کار," او گفت:.

لیز Sharlot رئیس ارتباطات می سی سی پی به وزارت بهداشت را تکذیب کرد و گفت که دولت بالا دکتر انجام شد ورود داده اما اعتراف کرد که دابز است "احتمالا خواب سه ساعت یک شب. ما تا به حال دست ما پر است."

هنوز Cheever از HRSA اشاره, ارائه دهندگان مراقبت HIV هستند و کارشناسان بیماری های عفونی با سالها تجربه در جوامع آنها در خدمت صفات است که آنها را منحصر به فرد قرار است برای رسیدگی به بحران بهداشت عمومی مانند coronavirus در سطح محلی است.

و کسانی که در خط مقدم از HIV و COVID-19 اعتراف وجود دارد شباهت ها در ویروس هر دو در چگونه آن را منتقل می شود و کسی که آن را آلوده.

"این جالب موازی که هر دو COVID و HIV در حال گسترش همان خواسته های انسانی" ویلسون گفت:. "آنها هر دو گسترش یک تمایل انسان برای اتصال به آن است که آیا ارتباط جنسی و یا آن اجتماعی است که مخرج مشترک برای هر دو آنها را. بنابراین ما باید در نظر بگیرید که اشتراکات در راه ما با این بیماری است."

هر دو ویروس را به طور نامتناسبی تحت تاثیر قرار نژادی و اقلیت های قومی. سیاه آمریکایی ها بستری برای coronavirus در پنج بار نرخ سفید آمریکایی است. به همین ترتیب حتی اگر سیاه و سفید آمریکایی را تشکیل می دهند فقط 13 درصد از جمعیت ایالات متحده آنها را 42 درصد از موارد جدید آلودگی به HIV.

و هر دو HIV و COVID-19 آغاز شد در سواحل, اما به نظر می رسد به انجام برخی از آنها بیشتر از آسیب دراز مدت در جنوب شاید به این دلیل مقامات دولتی وجود داشته است تمایلی به پاسخ به هر دو بیماری است.

"من فکر نمی کنم که این یک موج دوم در جنوب, من فکر می کنم این است که یک الگوی است که ما دیده ایم در HIV. HIV در درجه اول آغاز شده و با فاصله در نیویورک و کالیفرنیا و سپس آنها را پاسخ داد و به چیزهایی که آنها نیاز به انجام و ایالات جنوبی را پاسخ نمی دهند به عنوان vociferously. و سپس به طور ناگهانی وجود دارد shift و سپس جنوب شد جایی که اکثر HIV" ویلسون گفت:.

"این دقیقا همان چیزی است که اتفاق افتاده و با COVID" او در ادامه اضافه میکند: "جنوب است که در آن ما شاهد بسیاری از موارد در حال حاضر همه به این دلیل که رهبری شکست خورده به توجه به تاریخ است."

یک سخنگوی رژیم صهیونیستی است. تیت ریوز از می سی سی پی گفت: فرماندار نگران افزایش نرخ عفونت, اما او نمی تواند کنترل رفتار Mississippians.

"همانطور که در حال حاضر مردم نیست پس حتی کمتر قوانین محدود کننده. ما بسیار نگران افزایش در اعداد و دیدن آن در درجه اول به عنوان یک نشانه ای از مردم از دست دادن در این ماموریت به جای تسهیل در اقدامات گفت:" پارکر Briden یک معاون رئیس ستاد برای فرماندار.

Sean کلی دانشیار مدیر پزشکی واندربیلت مراقبت جامع درمانگاه است که به جنوب شرقی ایدز آموزش و مرکز آموزش و پرورش گفت: او سعی کردم به دنبال پوشش نقره ای. یکی از کسانی که او گفت این است که COVID و خطر ابتلا به عفونت ناشی فرد در درمان تا حد زیادی گسترش یافته چگونه درمانگاه استفاده از پزشکی از راه دور, چیزی که کلی گفت که او انتظار دارد که بسیاری از آنها را وفق دهند به درمان اچ آی وی است.

اما به عنوان coronavirus عفونت افزایش در سراسر کشور و به خصوص جنوب شرق جونز-تیلور نگران است این اتفاق می افتد ممکن است برای مدت زمان طولانی.

"ما احساس اعتماد به نفس است که ما قادر خواهید بود به سطح شیب دار بالا تست برای شناسایی بیمارانی که ممکن است نیاز به دارو قرار داده," او گفت:. "اما شما نمی خواهید برای جبران زمان از دست رفته. زمان از دست رفته است که زمان از دست داده است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن