یو پی اس بنیاد مرتکب US$3 میلیون و را ضروری واکسن به کودکان در سخت ترین برای رسیدن به جوامع

یو پی اس و با همکاری گاوی بر اساس تلاش موفق به گسترش و بهبود تحویل واکسن در اوگاندا و برخی از ترین در جهان جوا

توسط NEWSCENTERALS در 19 خرداد 1399
  • یو پی اس و با همکاری گاوی بر اساس تلاش موفق به گسترش و بهبود تحویل واکسن در اوگاندا و برخی از ترین در جهان جوامع محروم
  • به تاریخ یو پی اس های زنجیره سرد بهترین شیوه منجر به به طور منظم برنامه ریزی شده واکسن تحویل قابل توجهی stockout کاهش و افزایش ماهانه 100,000 در توزیع واکسن نرخ
  • تعهد اهرم US$2 میلیون نفر از Gavi تطبیق صندوق منجر به 5 میلیون دلار در حمایت از
  • برنامه شیپور خاموشی به یو پی اس را تخصص در بهداشت و درمان, مدیریت زنجیره تامین و تعهد انسانی و اهداف توسعه

یو پی اس بنیاد که منجر به شهروندی جهانی برنامه برای یو پی اس (NYSE: یو پی اس) و Gavi, the Vaccine Alliance, اعلام تعهد آمریکا 3 میلیون دلار در بودجه جدید و در نوع پشتیبانی لجستیک پوشا دو سال ارائه شده توسط یو پی اس و یو پی اس بنیاد به Gavi. جدید پشتیبانی فعال خواهد شد Gavi به ادامه تقویت زنجیره تامین شبکه های که ارائه صرفه جویی در زندگی واکسن به کودکان در فقیرترین کشورهای جهان و گسترش پوشش ضروری واکسن های دوران کودکی با ماموریت از بین بردن دوران کودکی و میر ناشی از بیماری های قابل اجتناب.

یو پی اس بنیاد سهم US$2 میلیون و 1 میلیون دلار در یو پی اس در نوع خدمات همراه با یک مسابقه آمریکا 2 میلیون دلار از Gavi تطبیق صندوق نتایج در مجموع 5 میلیون دلار نسبت به گسترش قبلی مشترک تلاش های سازمان. سهم اعمال خواهد گاوی را 2021 به 2025 استراتژیک دوره است. Gavi تطبیق صندوق ایجاد شد و در سال 2011 برای تشویق کسب و کار به سرمایه گذاری در جهانی ایمن سازی.

این تعهد گسترش یو پی اس بنیاد و یو پی اس را در زمان طولانی و با همکاری گاوی و تساوی در این شرکت تخصص عمیق در بهداشت و درمان مدیریت زنجیره تامین. یو پی اس بنیاد شرکت و با همکاری Gavi آغاز شد و در سال 2014. از آنجا که زمان و یو پی اس ارائه بودجه و تخصص فنی با هدف ایجاد اعتماد زنجیره سرد, شبکه, گسترش, آخرین مایل تحویل واکسن گسترش استخر روت زنجیره تامین مدیران در اولویت کشور و رهبری نوآوری است.

"قوی و موثر زنجیره تامین ضروری به Gavi کار," دکتر گفت: Seth برکلی مدیر عامل شرکت Gavi. "با پشتیبانی از یو پی اس های پایه ما در سال های اخیر توانسته است تا حد زیادی بزرگنمایی و بهبود زنجیره تامین است که گاوی-کشورهای واجد شرایط تکیه به ارائه واکسن حتی در برخی از دورافتاده ترین مناطق جهان است. ما بسیار سپاسگزار برای یو پی اس بنیاد که همکاری نزدیک با اتحاد Gavi به همراه داشت واقعا پیشگامانه دستاوردهای. ما هیجان زده به حرکت به جلو با فصل بعدی از این فوق العاده پربار رابطه است."

"به عنوان یک هدف-محور, سازمان جهانی حمایت از ما برای Gavi ماموریت می تواند کمک به پیشرفت جامعه ما در مهم ترین راه – آینده فرزندان ما و تسریع بیشتر بخش خصوصی حمایت" گفت: Eduardo مارتینز رئیس جمهور از یو پی اس های پایه و یو پی اس های رئیس تنوع و شمول افسر. "آرزوی ما برای ایجاد مسیر برای بخش دولتی و جامعه مدنی برای اتصال بهتر با بخش خصوصی برای ایجاد سیستم کارآمد تر و فعال کردن خلاقیت و نوآوری است که بهبود تحویل حیاتی سلامت خدمات و کالاها مانند واکسن است."

با حمایت از دولت اوگاندا و وزیر بهداشت در جولای 2018 یو پی اس و جهانی برای توسعه یک خلبان آخرین مایل واکسن تحویل شبکه سه منطقه در اطراف شهر کامپالا اوگاندا خدمت سه میلیون نفر و با تمرکز بر بهبود درصد از اوگاندا کودکانی که دریافت واکسن های دوران کودکی. کار با بودجه های وزارت بهداشت, یو پی اس, Gavi و یو پی اس را مجاز خدمات پیمانکار تاسیس یک واکسن تحویل سیستم رسیدن به بیش از 150 درمانگاه. این خلبان که به خوبی دریافت شده توسط شبکه بهداشت محلی استفاده زنجیره سرد بهترین شیوه ها و وسایل نقلیه با یخچال و مانیتورینگ دما ابزار مدیریت انبار سیستم برای ردیابی موجودی و ماشه سفارش قبل از واکسن از سهام هستند.

یو پی اس بنیاد سهم حمایت کرده اند در میان دیگر فعالیت های آموزش راهبردی برنامه های اجرایی (گام) رهبری برنامه توسعه که ایجاد زنجیره تامین مديران ظرفیت برای ارائه پایان به پایان مدیریت واکسن زنجیره تامین.

این سهم از یو پی اس های پایه در ترکیب با Gavi تطبیق صندوق استفاده خواهد شد برای حمایت از Gavi زنجیره تامین طرح در سراسر 2021-2025 دوره تقویت اتحاد ظرفیت برای تعامل با بخش خصوصی و تکرار موفق اوگاندا مدل به صورت تصاعدی افزایش در دسترس بودن واکسن برای کودکان در کشورهای دیگر.

در مورد یو پی اس

یو پی اس (NYSE: یو پی اس) یک رهبر جهانی در تدارکات ارائه طیف گسترده ای از راه حل های از جمله حمل و نقل بسته بندی و حمل و نقل; تسهیل تجارت بین المللی و استقرار فن آوری های پیشرفته به مدیریت کارآمد دنیای کسب و کار. مقر اصلی آن در آتلانتا و یو پی اس در خدمت بیش از 220 کشور و منطقه در سراسر جهان است. یو پی اس اهدا شد امریکا بهترین خدمات به مشتریان شرکت حمل و نقل و ارائه خدمات توسط مجله نیوزویک; فوربس با ارزش ترین نام تجاری در حمل و نقل; و رتبه بندی بالا در فقط 100 لیست برای مسئولیت اجتماعی داو جونز پایداری جهان شاخص و هریس نظرسنجی شهرت هوش میان دیگر معتبر رتبه بندی و جوایز. این شرکت می تواند بر روی وب در ups.com یا pressroom.ups.com و شرکت های بزرگ آن وبلاگ را می توان در یافت longitudes.ups.com. این شرکت پایداری eNewsletter, یو پی اس های افقمی توان در یافت ups.com/sustainabilitynewsletter.

در مورد یو پی اس های بنیاد

از زمان تاسیس آن در سال 1907 یو پی اس ساخته شده است یک میراث به عنوان یک دلسوز و مسئول شرکت شهروند, حمایت از برنامه های که ارائه راه حل های دراز مدت برای جامعه نیاز است. تاسیس در سال 1951 یو پی اس بنیاد آگهی خود برنامه های شهروندی جهانی و مسئول تسهیل مشارکت جامعه محلی و ملی جوامع جهانی است. در سال 2019 یو پی اس و کارکنان آن فعال و بازنشسته سرمایه گذاری بیش از $123.8 میلیون دلار در کمک های خیریه در سراسر جهان است. یو پی اس بنیاد می تواند بر روی وب در UPS.com/Foundation

در مورد Gavi, the Vaccine Alliance

Gavi, the Vaccine Alliance یک مشارکت عمومی-خصوصی است که کمک می کند تا واکسیناسیون نیمی از کودکان جهان در برابر برخی از جهان مرگبارترین بیماری است. از زمان آغاز آن در سال 2000 Gavi کمک کرده است به immunise یک نسل کامل – بیش از 760 میلیون کودک و مانع بیش از 13 میلیون مرگ و میر کمک به نصف کاهش مرگ و میر کودکان در 73 کشورهای در حال توسعه. Gavi همچنین نقش کلیدی در بهبود بهداشت جهانی امنیت با حمایت از سلامت سیستم و همچنین بودجه انبارهای جهانی برای ابولا, وبا, مننژیت و واکسن تب زرد. پس از دو دهه از پیشرفت گاوی است که در حال حاضر با تمرکز بر حفاظت از نسل بعدی و رسیدن به کودکان واکسینه نشده هنوز پشت به کارگیری خلاقانه سرمایه گذاری و تکنولوژی – از هواپیماهای بدون سرنشین برای biometrics – برای نجات میلیون ها نفر بیشتر زندگی, جلوگیری از شیوع بیماری قبل از آنها می تواند گسترش و کمک به کشورهای در جاده ها به خودکفایی. اطلاعات بیشتر در www.gavi.org

واکسن داد به ارمغان می آورد با هم در حال توسعه کشور و کمک کننده دولت, سازمان بهداشت جهانی, UNICEF, بانک جهانی, واکسن, صنعت, ویژگی های سازمان های جامعه مدنی, بنیاد بیل و ملیندا گیتس و سایر بخش خصوصی همکاران.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن