'نمایش' ضربات تا پس از مگان مک کین دفاع Tucker Carlson

گلدبرگ Whoopi فرض که مگان مک کین ممکن است بخواهید به یک پاس در صحبت کردن در مورد استعفای Tucker Carlson بالا,

توسط NEWSCENTERALS در 24 تیر 1399

گلدبرگ Whoopi فرض که مگان مک کین ممکن است بخواهید به یک پاس در صحبت کردن در مورد استعفای Tucker Carlson بالا, نویسنده, چرا که او با استفاده از به کار فاکس نیوز. او اشتباه بود.

"من خوشحال به صحبت در این" مک کین گفت: تنظیم خودش برای بیهوده گویی در برابر "انصراف از فرهنگ است."

"من فکر می کنم در مورد انصراف از فرهنگ بسیاری," او گفت:. "من فکر می کنم هر کسی که در رسانه های جریان اصلی است که یک پلت فرم احتمالا در یک زمان یا دیگر در مورد آن فکر می کند. هر زن در این نمایش در یک نقطه و یا دیگر انصراف از فرهنگ است تلاش برای حذف یکی از ما از این نشان می دهد برای یک دلیل و یا دیگر. و توسط برخی از معجزه ما همه هنوز هم اینجا. و من فکر می کنم بزرگترین معجزه است که هنوز هم من نوعی اینجا بودن." او با اشاره به نیویورک تایمز op-ed مورد نظر's "مگان مک کین مشکل" به عنوان شواهد.

"من در برابر انصراف از فرهنگ" مک کین ادامه داد. "من فکر می کنم یکی از دلایلی که من همیشه طرفدار Tucker Carlson دلیل است که من معتقدم در تنوع از نظر. من ایمان دارم به همین دلیل فاکس نیوز وجود دارد چرا که نوع نظر وجود ندارد در هر شبکه دیگر."

اما او قادر به جدا کارلسون از خود نویسنده بلیک نف که اخراج شد برای آنچه که مهر خود را به عنوان "وحشتناک نژادپرستانه misogynistic و ضد همجنس رفتار است."

پس از مصرف یک لحظه به ذکر است که او در آخرین مبارزه با شرکت میزبان Joy Behar روند در توییتر روز قبل از مک کین گفت:"این دیدگاه است که آخرین محل این اتفاق در رسانه های جریان اصلی."

و این در حالی است که مک کین بود که در ستایش فضایل متمدن "مناظره" او میزبان خود شد و سریع به او یادآوری می کنند که این بحث در مورد آشکار نژادپرستی و تعصب است.

"بحث بزرگ است" گلدبرگ گفت. "چه شما می خواهید برای دور ماندن از این است که شما می خواهید به دور از آپارتاید به جنبه ای از آن است. و نژادپرستانه جنبه ای از آن انداخته است در خارج وجود دارد به شما در حفظ و از امتیاز خود را." زمانی که مک کین گفت که او باور نمی وجود دارد "هر جنبه نژادپرستانه" از نظرگلدبرگ افزود: "من صحبت کردن در مورد افرادی مانند Tucker Carlson."

اما واقعا تنظیم کردن بقیه گروه که مک کین اعلام کرد: "من اصلا او را نگه دارید پاسخگو برای نویسنده این اقدامات" اضافه کردن "خود را به انتقاد از خود نویسنده است تبدیل به یک انتقاد از او."

در این مرحله هر سه شرکت میزبان شروع به پریدن کرد در اعتراض خود با اشاره به اینکه چگونه اغلب که نژادپرستی محقق شده است در کارلسون فاکس نیوز نشان می دهد. "به من بگویید چه شما نمی خواهم در مورد من سیاست را ترک رنگ من از آن!" گلدبرگ ضرب گلوله کشته است. "وجود دارد مقدار زیادی برای نشان دادن او را که به گفته این واژه تقریبا به طور مستقیم به این پسر آنها نوشته شده است. من یک مشکل کوچک با آن است."

"آن را در مورد لغو آن را مورد پاسخگویی!" آفتابی Hostin افزود: زمانی که مک کین پرسید: اگر کارلسون باید در نظر گرفته شود هوا به دلیل خود نویسنده ، "آن را در مورد آنچه خود نویسنده انجام داده است, مگان, آن را در مورد آنچه که او انجام داده است. من قطعا فکر می کنم او باید پاسخگوی آنچه که او گفته است. او را به نام سفید برتری جعل او گفته است که سیاه و سفید زندگی می کند مهم نیست در مورد سیاه زندگی او صحبت کردن در مورد ', کثیف, مهاجران, " او گفت: همه این چیزها!"

به جای دفاع از این ایده ها از کارلسون مک کین به سادگی چرخد و به شکایت دارند که شادی رید که فقط فرود یک نمایش جدید در MSNBC نشده است "پاسخگو" برای او گذشته اظهارات.

"ما صحبت کردن در مورد شادی رید و یا در حال صحبت کردن در مورد Tucker Carlson?" Hostin پرسید.

زمانی که گلدبرگ قطع تجاری شکست مک کین بود و هنوز هم صحبت کردن.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن