این بلکلوا و گردن گتر می تواند تبدیل به یک ماسک صورت در خرج کردن

ماسک صورت مهم هستند. اما این نیز مهم است به دانستن یک جایگزین وجود دارد. در حالی که برخی ترجیح می دهند برای ان

توسط NEWSCENTERALS در 21 تیر 1399

ماسک صورت مهم هستند. اما این نیز مهم است به دانستن یک جایگزین وجود دارد. در حالی که برخی ترجیح می دهند برای انتخاب کردن ماسک صورت با روابط balaclava یا گردن گتر است یکی دیگر از گزینه برای راحت صورت پوشش. گردن گتر برای پوشیدن در اطراف گردن خود را در اجتماعی فاصله پیاده روی افزایش, دوچرخه سواری و بیشتر و آسان به جلو و بیش از بینی و دهان خود را هنگامی که شما به آنها نیاز دارید. چرا که مارک شده اند و ساخت آنها را برای سال آنها می آیند در بسیاری از سبک های مختلف در حال حاضر از عرق فتیلهسازی آنهایی که به اشعه ماوراء بنفش حفاظت از آنهایی که, و مقدار زیادی از طرح های. اگر شما به فکر افتخار خود را ماسک صورت با گردن گتر ما رو شما پوشش داده شده است. در اینجا برخی از مورد علاقه ما است.

MonstersINKMiami گردن گتر: این گتر می آیند در تن از سرگرم کننده در طرح ارائه UPF 50 حفاظت و می توان به راحتی دستگاه قابل شستشو.

MonstersINKMiami گتر گردن

Smartwool گردن گتر: این پشم گوسفند مرینوس ماسک صورت است بسیار سبک وزن و تنفس دستگاه قابل شستشو فراهم می کند و بعد به پوست راحتی بنابراین شما می توانید نفس کشیدن آسان است.

Smartwool گتر گردن

کلمبیا دنباله اجلاس Balaclava: این یکی از کلمبیا است که در مجموع balaclava. آن را ساخته شده از نیوجرسی مواد به فتیله دور عرق پلی استر و elastane مخلوط. آن را گرم نگه دارید اگر شما در راه رفتن و آن را کمی سرد کردن بیش از حد.

کلمبیا دنباله اجلاس Balaclava

Eddie Bauer Multiclava: Eddie Bauer را Multiclava می آید در 8 طرح مختلف. آن را بسیار سبک وزن قابلیت جمع شدن راحت و ساخته شده از تنفس پارچه پلی استر برای محافظت از پوست خود را از خورشید و باد در حالی که فتیلهسازی رطوبت.

Eddie Bauer Multiclava

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای اطلاعات بیشتر و توصیه های ما را بررسی کنید کوپن سایت برای معاملات بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن