این سوئدی قابل استفاده مجدد حوله کاغذی تغییر چگونه من تمیز کردن آشپزخانه من

وجود دارد هیچ چیز بیشتر شکست از اتمام رول و احساس آن لحظه از وحشت زمانی که شما متوجه شما باید نه بیشتر. من شک

توسط NEWSCENTERALS در 26 اردیبهشت 1399

وجود دارد هیچ چیز بیشتر شکست از اتمام رول و احساس آن لحظه از وحشت زمانی که شما متوجه شما باید نه بیشتر. من شک من تنها کسی که به طور مداوم فراموش به منظور حوله کاغذی, اما آن را بدست آنقدر بد است که من به سفارش فله. من صحبت کردن در مورد بزرگ جعبه مقوایی پر از 12 رول. به جای ادامه به منظور گسترده جعبه دستمال کاغذی را که تا ارزشمند دولت, فضا, من در حال حاضر سرمایه گذاری در این سوئدی قابل استفاده مجدد هستند.

این نوع از یک حوله کاغذی/اسفنج/ظرف حوله ترکیبی. آنها ساخته شده از سلولز و پنبه است که اجازه می دهد تا آنها را برای جذب تا 20 برابر وزن خود را, به طوری که آنها تبدیل به نرم و زمانی که آنها ، و یا ترک آنها را خشک و استفاده از آنها به مالش دادن ظروف و یا شمارنده. هر یک حوله تمیز می تواند با قرار دادن آنها در ماشین ظرفشویی و یا حتی دستگاه شستشو و استفاده مجدد تا 50 بار قبل از نیاز به پرتاب شود. و پس از آنها می آیند در 10 بسته که به معنی شما در حال گرفتن گزینه های سازگار به 500 یکی-استفاده از حوله کاغذی.

من استفاده از آنها به عنوان یک کلاسیک حوله کاغذی برای پاک کردن نشت و یا پاک کردن messes, اما آنها به راحتی می تواند عمل به عنوان یک اسفنج برای کمک به انجام ظروف خود را بدون نیاز به استفاده از ماشین ظرفشویی. آنها همچنین می تواند مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک کهنه ظرف شویی خشک گلدان و تابه ها را پس از شستن آنها. شما حتی می توانید آنها را در الگوهای مانند لیمو و یا یکپارچهسازی با سیستمعامل الهام گرفته است. من جزئی به این doodles.

این روزها من به دنبال ساده کردن من تک-استفاده از محصولات از آشپزخانه نیاز به حمام. وجود دارد بسیاری از دلایل مثل این است که بهتر است برای محیط زیست و یا اجازه دادن به دیگران که به آنها نیاز دارید بیشتر از من به آنها را خرید. پس از من در نهایت استفاده از تمام 10 از آنها را به شما شرط می بندم من قصد دارم به ترتیب 10 ،

سوئد Dishcloth سلولز اسفنج پارچه

از چیزهایی که ارزش صرف کمی بیشتر به محصولات شما هرگز متوجه شما نیاز به مورد بررسی می استدلال قانع کننده برای محصولات است که می خواهید ارتقا زندگی خود را.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه. فراموش نکنید که برای بررسی از ما کوپن سایت برای پیدا کردن معاملات از Wayfair, هدف, Kohls, و بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب