این نیست 'انصراف از فرهنگ است.' که گویا مدیر عامل فقط یک ادم احمق و ابله.

آن را آسان به زانو حرکت تند و سریع, نظر در مورد آنچه که من در تماس با "Goycott." آن را سخت تر به طور کامل درک

توسط NEWSCENTERALS در 25 تیر 1399

آن را آسان به زانو حرکت تند و سریع, نظر در مورد آنچه که من در تماس با "Goycott." آن را سخت تر به طور کامل درک اختلاف است.

این Goycott است و تهدید به تحریم توسط Latinos از Goya Foods, بزرگترین اسپانیایی متعلق به شرکت مواد غذایی در ایالات متحده است.

متوجه من گفت: "اسپانیایی" و "نه لاتین." همین Prudencio Unanue و همسرش, کارولینای مهاجرت از اسپانیا به پورتوریکو و سپس به ایالات متحده جایی که آنها تاسیس این شرکت در منهتن در سال 1936. اسپانیایی, در نظر گرفته "اسپانیایی" اما "نه لاتین." که به ظاهر جزئی از جزئیات مهم تبدیل خواهد شد بعد از آن در این داستان.

درک Goycott می تواند مشکل اگر شما نمی لاتین—و یا حتی اگر شما در حال Latino, اما نه به اندازه کافی خوش شانس بود, مکزیک آمریکا یا مکزیک. که زیرگروه با ریشه های جنوب مرز باعث می شود تا بیش از 60 درصد از آمریکایی لاتین جمعیت.

آن را نیز یکی از رئيس جمهور تهمت های مورد علاقه piñatas. این بازدید در مکزیک را نگه داشته و در آینده پس از ماه ژوئن 2015. این زمانی است که املاک و مستغلات مغول راه اندازی ریاست جمهوری خود را پیشنهاد و revved سفید, حامیان اصل توسط تماس مکزیکی من پدربزرگ یک متجاوز جنایتکار و قاچاقچی مواد مخدر.

اگر شما کنجکاو هستید, من, پدر بزرگ,,, وارد, ایالات متحده قانونی از چیهواهوا, مکزیک به عنوان یک پسر در طول انقلاب مکزیک (1910-1920). به طور کلی مهاجران آمده نمی تواند به طور غیر قانونی تا بعد از قانون مهاجرت 1924 که ایجاد سهمیه بندی بر اساس منشاء ملی.

مکزیکی و آمریکایی های مکزیکی هستند یک افتخار مردم است. و بسیاری از ما را شدید جرم در درمان به عنوان یک سرپا نگه داشتن با مغلوب ساختن پیشی جستن.

به طوری که اگر شما بازدید از کاخ سفید به باغ گل رز ایستاده در یک تریبون و ستایش مغلوب ساختن پیشی جستن ما بعد از شما آمده است. به خصوص اگر شما در حال Latino و غنی کردن پشت مکزیکی مشتریان.

گویا غذاهای ادعا می کند که بیش از 2500 محصولات. مرحله به هر یک سوپر مارکت در جنوب غرب و نگاه به پایین راهرو. این نام تجاری است که همه جا در خورشید کمربند. هر کجا که شما در پیدا کردن مکزیکی, شما پیدا کردن گویا.

همین Prudencio که در سال 1976 افتخار خواهد بود.

در اسپانیایی "همین" یک اصطلاح است که از احترام است. همان نوع احترام است که Prudencio نوه رابرت -- در حال حاضر مدیر عامل این شرکت که دارای ارزش خالص حدود 1.1 میلیارد دلار— در هفته گذشته را تکذیب کرد به مکزیک و مکزیکی-آمریکایی پایه مشتری. این سیلی آمد که Unanue به نظر می رسد در کاخ سفید پا به باغ گل رز ایستاده بود در یک تریبون و ادا 19 کلماتی که موجب Goycott:

"ما واقعا خوش شانس, در همان زمان, به یک رهبر مانند رئیس جمهور تهمت است که یک سازنده."

به بچه ها می گویند: اگر به عنوان. تنها چیزی که مغلوب ساختن پیشی جستن در حال ساخت در حال حاضر ریاست جمهوری میراث بی کفایتی سنگدلی و نژاد پرستی و تقسیم. و به درجه ای که وجود دارد این است که هر ساختمان در هر تهمت ملک در سراسر کشور در این لحظه, مهاجرت و گمرک خواهد—از آنجا که از گذشته استخدام شیوه های دیگر مغلوب ساختن پیشی جستن خواص—حکیم به پاپ و بررسی مقالات از کسانی که در واقع حرکت چکش ها.

با کسانی که 19 کلمات Unanue—نوه نه فقیر کارگر مزرعه بود و من اما از یک "هیچ" که در راه اندازی یک شرکت موفق در این نوع از کسی که به عنوان رود متولد شد و در پایه سوم اما prances در اطراف مانند او به یک سه گانه گفت: جهان می داند زیادی در مورد مواد غذایی از سیاست است.

"روبرتو پاکسازی در راهرو 4. "

واکنش سریع بود. سابق 2020 دموکرات نامزد ریاست جمهوری جولیان کاسترو نمایشنامه نویس Lin-مانوئل میراندا و Rep. اسکندریه Ocasio-کورتز همه توییتی مخالفت خود را با Unanue سخنان و ضمنی آنها می خواهم حمایت از تحریم.

حتی اگر تحریم نیست موفق این شرکت هنوز بازاریابی و روابط عمومی فاجعه در دست خود را. روبرتو پاکسازی در راهرو 4.

ما چگونه به اینجا رسیدیم ؟ شاید Unanue و نشسته توده ها–چه مکزیکی با تمسخر تماس "plebe"—که به او کمک کرد تا از غنی به فوق العاده غنی بودند همیشه در یک دوره برخورد.

هنگامی که مقدار زیادی از پول خود را به ارث برده است, به عنوان مخالف به merited شما نمی تواند مربوط به اکثر مکزیکی و آمریکایی های مکزیکی که کار برای زندگی. که ممکن است که در آن Unanue برای اولین بار شروع به از دست دادن تماس با مشتریان خود را. شما می دانید مردمی که قرار دادن مواد غذایی در او جدول.

من تعجب می کنم چه سفید مردم فکر می کنم از این همه. آنها احتمالا تحریم گویا محصولات فقط به عنوان آخرین مثال ما "انصراف از فرهنگ است." آن را نمی. برای Latinos نه همه آنها حمایت Goycott این غذا مبارزه است که در مورد بسیاری بیشتر.

این Goycott و جنجال بر سر آن است که در مورد حداقل پنج چیز است: تقسیم بین انواع مختلف اسپانیایی/Latinos; ایده این است که هنگامی که شما به سفید شما رقص با کسی که شما به ارمغان آورد; این واقعیت است که مغلوب ساختن پیشی جستن می کند با وجود عوامفریبی لذت ببرید قابل توجهی لاتین پشتیبانی و می تواند به عنوان آنجا که 33 درصد از رای لاتین در ماه نوامبر; این واقعیت است که اسپانیایی/لاتینی ها معروف مشتاق به جلو و یکی دیگر پایین; و این واقعیت است که مکزیکی ها و مکزیکی آمریکایی به طور خاص انتظار می رود به خیانت یکی از خود را.

آنچه من می خواهم به دانستن است که چرا بسیاری از مردمی سفید در رسانه های اجتماعی بسیار ناراحت تهدید گویا تحریم. این مبارزه خود را.

علاوه بر آنها لازم نیست که یک پا برای ایستادن روی اگر آنها پشتیبانی از تلاش های MAGA محافظه کاران در سال های اخیر به تحریم ده ها تن از چپ متمایل شرکت نایک به استارباکس به آمازون برای Netflix بکشد.

هنوز هم گویا از مدافعان آن.

در روز شنبه نشان می دهد سی ان ان Michael Smerconish با اشاره به تحریم و اظهار تاسف کرد که "لوبیا" را تبدیل به "بخشی از حزبی تقسیم" و خواسته بینندگان به وزن در این سوال: "به انصراف از فرهنگ رفته بیش از حد?"

محافظه کار بازیگر جیمز وودز در توئیتر خود نوشت: "گویا غذاهای مدیر عامل نمی خواهد عذرخواهی می کنیم در صورت تحریم واکنش برای pro-مغلوب ساختن پیشی جستن سخنان: 'سرکوب سخنرانی' // باب Unanue مجموعه یک مثال خوب در مبارزه با لیبرال تروریسم است. اجازه ندهید صدای او را سرکوب کرد. ایستادن در برابر این اراذل و اوباش. #BuyGoya."

مگان مک کین نشانه محافظه کار در نظرتوییتی که تحریم شد "عجیب و غریب و سنگدلانه" با توجه به این که گویا استخدام هزاران نفر از مردم و اهدا مواد غذایی در زمان بحران.

من کنجکاو هستم. چرا سفید مردمی بسیاری از آنها احتمالا نمی دانید که گویا از بامیه بود خیلی مشتاق به چوب بینی خود را به این Latino دشمنی? وجود دارد تعدادی از امکانات: آنها بیمار از انصراف از فرهنگ; آنها سوخته "wokeness" و صحت سیاسی; آنها تا به حال خود را پر کنید به تازگی از مردم از رنگ لگد زدن تا سر و صدا; آنها واقعا نیاز به اجرای همه چیز در چشم و/یا آنها ترس از Latinos—کشور بزرگترین اقلیت مهم ترین گروه از رای دهندگان نوسان با تولید ناخالص داخلی از $2.3 تریلیون و ترجیح می دهند که آنها منفعل باقی می ماند و سازگار است.

من فکر می کنم آن را بیشتر #4 #5.

در ضمن Unanue گفته فاکس نیوز که او نمی خواهد عذرخواهی ستایش تهمت و اصرار تحریم مقادیر به "سرکوب کرد."

این مرد پر از لوبیا. Unanue می گویند هر آنچه که او می خواهد در مورد هر کس که او می خواهد. او می تواند رای بدهد اما او خشنود است. اما شاید در اینجا یک درس که ریچی غنی نمی یاد در مدرسه خصوصی: با ورزش از حقوق و مسئولیتهایی رئیس در میان آنها وظیفه داشتن به عواقب کلمات خود را و اعمال است. او حق دارد به آنچه او گفت: اما افرادی که نمی خواهم آنچه را که او گفت هر راست به تحریم شرکت خود را. که انصراف از فرهنگ است. که پاسخگویی.

Gorging در توجه Unanue تا به حال رضایت بخش غذا است. در حال حاضر از آن زمان به پرداخت صورتحساب.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن