این یک جفت شورت من را از کنار استخر به پایان عمیق

این است که تابستان کوتاه. چون من لازم نیست برای رفتن به دفتر در حال حاضر به دلیل آن را نیز اتفاق می افتد بسیار

توسط NEWSCENTERALS در 30 تیر 1399

این است که تابستان کوتاه. چون من لازم نیست برای رفتن به دفتر در حال حاضر به دلیل آن را نیز اتفاق می افتد بسیار گرم, کلاه, شورت در حال رفتن به. من شده اند با پوشیدن مقدار زیادی از در حال اجرا کوتاه (من آنها را به این comfiest) اما پس از پوشیدن آنها برای ماه ها در حال حاضر من به نوعی احساس می کنم باید گسترش افق های من. خوشبختانه نام تجاری مسئول ساخت های مورد علاقه من T-پیراهن های خارج وجود دارد فقط راه اندازی یک جفت جدید از شلوار کوتاه.

اولین چیزی که هر جفت از شورت باید راحت است. اگر آنها نمی, آن هم از نوع شکست هدف از پوشیدن شلوارک برای شروع با. جدید باک ماسون عرشه کوتاه کنه که جعبه حق دور. ساخته شده از پنبه نرم و مخلوط با کمی اسپندکس, پرتاب, این, کوتاه, نشستن بالای زانو و یک تسمه های الاستیک با یک طناب کشی است که باعث می شود مصرف آنها را روشن و خاموش کردن آسان است. آنها مناسب مانند جفت مورد علاقه خود را از chinos: کاملا. شورت آمده در پنج خاموش و رنگ های اولیه است که با هر چیزی دارای سه جیب و آنها دستگاه قابل شستشو هستند. اما بهترین چیز در مورد آنها تا کنون این است: آنها همچنین مخفیانه شنا تنه. درست است که آنها در حال خشک شدن سریع و حرکت با شما با تشکر الاستیک و سبک وزن هستند به طوری که آنها نمی بیش از حد سنگین برای شنا کردن در. اگر شما انتخاب می کنید برای شنا کردن در آنها. شما می توانید آنها را می پوشند در هر کجا و هیچ کس تا کنون آنها را مشکوک بودن شنا تنه — آن خواهید بود کمی خود را مخفی.

چرا که این شلوارک راحت, شیک و مرموز طرف من فکر می کنم آنها در حال کامل کوتاه برای تابستان امسال است. حتی بهتر از آنها نگاه عالی با یکی از مورد علاقه من T-پیراهن از برند بیش از حد.

باک ماسون عرشه کوتاه

از چیزهایی که ارزش صرف کمی بیشتر به محصولات شما هرگز متوجه شما مورد نیاز مورد بررسی را استدلال قانع کننده برای محصولات است که می خواهید ارتقا زندگی خود را.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای اطلاعات بیشتر و توصیه های ما را بررسی کنید کوپن سایت برای معاملات بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن