این یوتا رئیس پلیس ترویج شد و حتی پس از خود نوشته های نژادپرستانه قرار گرفتند. در حال حاضر ساکنان می خواهید او را.

زمانی که برندن Sicilia نامگذاری شد رئیس پلیس شهر قیمت ژوئیه گذشته برخی از ساکنان این ایالت یوتا و شهر شد "به و

توسط NEWSCENTERALS در 11 تیر 1399

زمانی که برندن Sicilia نامگذاری شد رئیس پلیس شهر قیمت ژوئیه گذشته برخی از ساکنان این ایالت یوتا و شهر شد "به وحشت انداخت."

در حالی که 47 سال از اجرای قانون رسمی در حال صرف بیش از دو دهه در خدمت کربن شهرستان شهر 8,715 ساکنان او نیز تا به حال سابقه ارسال ننگین نژادپرستانه نظرات به Facebook.

"Ol' Busta یک بار دیگر نشان داد نخست از نمونه ترسو N---er. BTW: من اصلا از این واژه استفاده بسیار... اما زمانی که من آن را معادل یک شیطانی S. O. B" Sicilia نوشت: در یک سال 2016 پست به دست آمده توسط The Daily Beast, که نمی سانسور N-word.

در Nov. 30, 2016, پست, آینده رئیس رفت و پس از رئیس جمهور سابق اوباما, ارسال pro-پلیس مم با نظر: "احتمالا در خدمت lil خوکی سالاد برای بچه ها برای ناهار و همچنین... آه که حق خود را [sic] هر دو مسلمان به طوری که آنها نمی مانند "خوک" نام مستعار: پلیس است."

آپارتاید پست های تحریک خشم در قیمت است که به یونانی, ایتالیایی, و جوامع اروپای شرقی—اما کمی انجام شد به نظم و انضباط افسر هنگامی که پیام نازل شد در سال 2017. پس از تحقیقات پلیس, Sicilia, تنبیه شد با سه روز و یک هفته از حساسیت های آموزشی. "او یک آخر هفته طولانی" یکی از ساکنان می گوید.

در آن زمان قیمت شهردار مایکل Kourianos خار حادثه "زیر فرش" در حالی که Sicilia سعی کردم به بازی آن را به عنوان یک مرور در قضاوت ساکنان گفت.

دو سال بعد Sicilia بود و حتی ارتقا به بالاترین اجرای قانون موقعیت در منطقه ضرب و شتم از 10 نامزد كنند عمومی تاریخچه نژادپرستی.

"براندون Sicilia ترویج شد و به قیمت شهرستان رئیس پلیس پس از او گرفتار شده بود علنا ارسال در رسانه های اجتماعی با استفاده از نژادی تهمت" کیت اندرسون 38 ساله مددکار اجتماعی گفت: روزانه وحش در روز سه شنبه. "این به این معنی شهر و ایالت یوتا موافق با رفتار خود. اجازه می دهد او نه تنها باقی می ماند در اجرای قانون اما همچنین ترویج می شود نشان می دهد که تعهد به نژاد پرستی و ظلم و ستم."

در حال حاضر به عنوان صدها نفر از هزاران نفر از مردم در سراسر کشور به خیابان آمده اند به صحبت کردن در برابر نژادی و بی عدالتی و خشونت پلیس در پی مرگ جورج فلوید اعضای این قیمت می خواهید جامعه Sicilia به استعفا.

حداقل از 2200 نفر امضا کرده اند یک درخواست تماس برای "فوری استعفای" و اصرار یوتا فرماندار, قیمت شهردار و چند تن از دیگر مقامات منتخب به فشار برای پلیس اصلاحات. شروع می شود که با از بین بردن یک رئیس پلیس که با استفاده از "موهن نژادپرستانه زبان" از قدرت دادخواست متحده است. قیمت اداره پلیس و دفتر شهردار بلافاصله پاسخ به روزانه وحش درخواست برای نظر.

گابریل پترو که شروع به درخواست برای Sicilia ایران دو هفته پیش گفت: روزانه وحش آن را "مهم برای ارسال این پیام است که ما نمی خواهد خاموش ایستاده در حالی که هنوز هم وجود دارد نژادی پلیس در کار است."

"شما نمی توانید می گویند N-word شما می توانید تماس بگیرید دانشکده حقوق دانشگاه هاروارد تحصیل زن ', باور نکردنی میمون' و هنوز یک کار در اجرای قانون است. دوره" او گفت: با اشاره به Dec. 12, 2016 پست توسط Sicilia که او در آن حمله میشل اوباما.

"تمام راه را به پایان متعجب بری" Sicilia نوشت: در این پست. "با عرض پوزش brah....شما فقط نمی تواند تعجب ما کنه. اتحاد خود را متکبر کون حتی شروع به بسته بندی نشده است ؟ یا شما احتمالا فقط با استفاده از یکی از خود را 'یکنواخت زندگی مهم نیست' 'برده' به yall حل و فصل را به شما و پاهای بلند Moneky را Hawaiin منسون. لطفا فقط رسیدن به جایی که شما بری..."

در ماه فوریه سال 2017 پس از چند تن از ساکنان به نام شکایت خود را نژادپرستانه طعن قیمت اداره پلیس تایید آنها راه اندازی رسیدگی به مامور پست. روز بعد, Sicilia آدرس اختلاف با نوشتن مطالب در Facebook, اعتراف که "افکار اغلب نمی تمامي وجوه به عنوان آنها باید" است که اغلب منجر به "احمق" Facebook نظرات.

Sicilia, اما همچنین برخی از ناودان "Ol' سفید snowflake را نرم و عقل" بودن جرم توسط نظرات خود را بیان کرد: "به خوبی توت فرنگی نرم بکشید...بیل با یک بیل و حتی اگر من احساس می کنم کمی بد در مورد خود هیلاری از دست دادن من هنوز احترام این واقعیت است که خود را به جرم' و عقبی ایرانی پس از من زبان آمده 'N' کلمه است."

Sicilia تنبیه شد با سه روز ترک—که یکی از آنها پرداخت شد در حالی که دو نفر دیگر در نظر گرفته شد روز تعطیلات تریستان آرمسترانگ 21 ساله دانشجو در دانشگاه یوتا گفت: روزانه وحش.

"بنابراین اساسا یک آخر هفته طولانی. در بالا از آن او تا به حال به یک هفته از حساسیت های آموزشی. نه همه آن را نواخته و بر اساس برخی از مسائل مانند محل کار آزار و اذیت. و سعی کنید به عنوان من ممکن است من نمی توانم دریافت جزئیات بیشتر در مورد این کلاس ها گذشته از این واقعیت است که آنها در فرد" آرمسترانگ گفت. "چقدر شما را تغییر دهید زمانی که شما یک آخر هفته طولانی و یک هفته از آموزش ؟

روزانه جانور قادر به بررسی جزئیات بیشتر در مورد کلاس Sicilia در زمان به عنوان بخشی از مجازات او.

پس از Sicilia منصوب شد رئیس در 2019, NAACP مدنی-حقوق فعالان و اعضای جامعه دوباره ابراز خشم بیش از پست خود باعث Kourianos به دفاع از افسر گفتن FOX13 که او "باید یک شانس دوم." شهردار افزود: Sicilia آورده تا پست وقتی او مصاحبه می شود رئیس پلیس و با بیان این که همه چیز متفاوت بود و او می خواست به جلو حرکت کند.

آرمسترانگ گفت که در حالی که انتخاب رهبران مایل بودند که در این حادثه تعدادی از ساکنان آماده بودند به "تظاهر به چیزی اتفاق افتاده است." او و دیگر ساکنان شروع های Sicilia را نظرات به Facebook و سپس در زمانی که تظاهرات در شهر سالت لیک شروع به افزایش فلوید پس از مرگ این زن 21 ساله گفت که او متوجه چند جوان مردم رانندگی از کربن شهرستان به صحبت کردن در برابر خشونت پلیس و نژادپرستی.

"من گفت:," اگر شما می خواهید به چیزی اعتراض—شما باید یک نژادپرست رئیس پلیس که در آن شما زندگی می کنند. شروع وجود دارد," او گفت:. "ما سوار بسیاری از لحظه ای از جورج فلوید و پل جنبش است. در حال حاضر زمان و مردم توجه حتی افرادی که دو یا سه سال پیش تلاش برای نادیده گرفتن جنجال در اطراف Sicilia."

دانشگاه یوتا دانشجو گفت که دو هفته پیش و پس از این درخواست آغاز شده Sicilia نام او را به نشستن و صحبت در مورد "گروه نارضایتی." آرمسترانگ گفت: او گفته رئیس پلیس نگرانی های خود را با تاکید بر اینکه تقاضا برای استعفای او بودند به "مصلوب کردن او به عنوان یک فرد" اما فقط به برگزاری نهاد او نشان دهنده به یک استاندارد بالاتر است.

"او حتی اعتراف کرد او انتظار ندارد به منصوب شود در سال 2019," آرمسترانگ گفت. "اما او نمی شود هر گونه پاسخگویی برای اقدامات خود را. او اذعان می کند که آنچه که او واقعا اشتباه, اما او در زمان این رویکرد است که او یک فرد خوب است. من شک نیست که انسان کمک کرده و در بسیاری از راه های خوب برای جامعه اما اقدامات او صحبت می کنند به یک موضوع بزرگتر."

"مردم چگونه از رنگ قرار است به احساس زمانی که آنها در حال بازدید از شهر و یا در حال حرکت کسب و کار خود را در اینجا" آرمسترانگ اضافه شده است. "او یک تهدید برای جامعه است."

اندرسون زندگی می کند که در حدود 90 دقیقه به دور از قیمت و آموخته شده در مورد Sicilia نظرات در ماه ژوئن تاکید کرد که با از بین بردن رئیس گواهینامه مقامات دولتی هستند "حمایت نژادپرستی در بالاترین سطوح دولت اجرای قانون است."

"هیچ BIPOC امن است در قیمت که بدان معنی است که هیچ کس امن است در قیمت UT. اگر شما رئیس پلیس بد است—همه پلیس بد" او گفت:. "وجود دارد هیچ مناسب زنجیره ای از فرمان. هیچ پاسخگویی. متاسفانه Sicilia آموخته اقدامات او منجر به تبلیغات."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن