Thomas Pynchon پیش بینی همه گیر در گرانش را رنگین کمان'—در حال حاضر شما نیست ببخشید شما نمی آن را بخوانید ؟

به تازگی یک سردبیر در سایت ایزابل عنوان مقاله خود را در قرنطینه خواندن "شما لازم نیست که به خواندن جاذبه رنگین

توسط NEWSCENTERALS در 15 تیر 1399

به تازگی یک سردبیر در سایت ایزابل عنوان مقاله خود را در قرنطینه خواندن "شما لازم نیست که به خواندن جاذبه رنگین کمان در طول خود انزوا." او توصیه می شود به جای "سطل زباله" یا یک کتاب به عنوان خوانده شده بود به عنوان یک کودک. دیگران در روشن biz شد و سریع به توصیه کامو' طاعونو قطعه های اخیر در نیویورک تایمز پیشنهاد موبی دیکبیشتر برای آن آخر از طبیعت—نهنگ سفید—انتقام سخت در اخاب و بقیه انسان ها (به جز اسماعیل) در Pequod. بسته به چه مدت این بیماری همه گیر به طول می انجامد من هم توصیه می کنم موبی دیک—به عنوان یک پیشرو و به عنوان گرم کردن برای Thomas Pynchon را جاذبه رنگین کمانکه در آن نهنگ قاتل می شود قاتل موشک.

اگر این داستان شما می خواهید این بسته در روز Pynchon است آمریکایی رمان ارائه می دهد که عمیق ترین درک چگونه همه گیر است و کشتار صدها هزار نفر در سراسر جهان است. اعطا شده, هر یک از ما بیشتر نگران آن است که این ویروس doesn't kill us, اما شما هنوز هم ممکن است می خواهم به دانستن Pynchon تحلیل—در سال 1973—چرا شما ممکن است بمیرد. و اگر چه جاذبه رنگین کمان بسیار بدبین تشخيص تاریخ بشر است که تشخیص ممکن است الهام بخش شناختی تغییر لازم برای بازسازی پس از همه گیر را برطرف می کند اگر آن را ندارد. مقدار زیادی از op-ed نویسندگان ارائه شده فرهنگی تجزیه و تحلیل و آینده نسخه, اما Pynchon داستان است که بیشتر به رسیدن به بیشتر تخیلی و بیشتر تحت تاثیر قرار.

جاذبه رنگین کمان نیز به شدت بلند و سرکش. اما اگر شما تشخیص آن Brechtian "حماسه تئاتر" به عنوان قطعا مربوط به وضعیت فعلی ما خواندن آن می تواند یک سرمایه گذاری خوب از سرگرمی های خود را ساعت به خاطر رمان یک دایره المعارف از شوخی آنچه که دانشمندان آنرا "carnivalesque." Pynchon شامل یک Huck Finn-مانند گناه در خارج از کشور به عنوان شخصیت یک گالری بزرگ از احمق ها و تقلب های کمدی بزن و بکوب, شکار صحنه های فیلم های, تقلید, Catch-22 پوچ و Monty Python stupidities و همچنین بی عفت آهنگ ها, ضرب المثل برای Paranoids و کلمه بازی شایسته Nabokov با آنها Pynchon مورد بررسی قرار گرفت. من همچنین باید مقدار زیادی از صحنه های جنسی لطفا فقط در مورد هر سلیقه (و tastelessness). اما نمی شود فریب خورده: در این hurdy-gurdy کارناوال است که در حال حاضر به رفتار شما به چادر بزرگ که در آن گرانش-هجوم سیم بالا اعمال انسان پرتاب موشک رخ می دهد.

همچنین ترس نیست. شما می توانید جاذبه رنگین کمانبه من گفت: دانش آموزان به آنها داده شده آن را اگر شما فقط نگه داشتن رفتن به جلو. نمی حلقه پشت هر شوخی و حل و فصل هر ابهام. این چند خط داستان را انسجام و منتشر دوباره در پایان. پس از آن شما باید نقل مکان کرد و با رمان عاطفی قلب ارائه شده در نمرات تغییرات: کودکان دور از خانه و تهدید در شب Hansels و Gretels بدون متاسفانه خود پایان خوش. برای دهه Pynchon گمشده نابغه شده است برای انتقاد از عدم وجود خود را از تحت تاثیر قرار دهد اما خوانندگان که نیست خسته از این کتاب را سخاوتمندانه افراط در نهایت باید احساس Pynchon را با انزجار و ترحم به انسان ویروس: "`پدران حامل ویروس از مرگ و پسران در حال آلوده.'"

"انسان ها به ویروس" است که ظاهرا یک شعار ق محیط زیست فاشیست استفاده از راه آهن در برابر مهاجرت و ازدیاد جمعیت. Pynchon را ویروسی دم و داستان بسیار طولانی خلاصه در نزدیکی پایان از رمان: "جهان فقط قبل از مردان" Pynchon می نویسد شد "بیش از حد خشونت تن به تن زنده در جریان ثابت تا کنون به مردان دیده می شود به طور مستقیم. آنها تنها به آن نگاه مرده هنوز اقشار transputrefied به نفت و یا زغال سنگ است. زنده آن را مانند یک تهدید: آن تیتان بود overpeaking زندگی پس clangorous و دیوانه چنین سبز تاج در مورد زمین بدن است که برخی از اسپویلر تا به حال به در آورده و قبل از آن منفجر ایجاد از هم جدا. بنابراین ما فلج پاسداران شد و فرستاده شده به تکثیر به تسلط داشته باشند. خدا اخلال گران. ما. ضد انقلابیون. این ماموریت ما این است برای ترویج مرگ است. راه ما را بکشند راه ما می میرند بودن منحصر به فرد در میان موجودات زنده است."

برای Pynchon انسان هستند "حامل ویروس از مرگ" به دلیل دو ویژگی های منحصر به فرد: اولین بار است که ما اطلاع قبلی که ما می میرند. از آنجا که این, و در اینجا Pynchon به نظر می رسد زیر نورمن O. براون زندگی در برابر مرگما جان انسان با استفاده از هوش ما (که به ما اطلاع قبلی) به ابداع راه های حفاظت از خود و کشتن دیگران هر دو انسان دیگران و تهدید سبز "کرونا" از طبیعت سیاره گسترده دیگر.

به نمایش بگذارد عواقب ناشی از این انسان شناسی و زیست محیطی چشم انداز Pynchon مجموعه جاذبه رنگین کمان در پایان جنگ جهانی دوم در قتل "منطقه" مرز شکسته اروپا است. شخصیت از همه ساکنان قاره جمع آوری در این منطقه به شکار ویژه موشک 00000 ایجاد شده توسط نازی دانشمندان برخی از آنها به زودی حرکت به ایالات متحده نیز وجود دارد یک نگاه اجمالی از اردوگاه های کار اجباری و یک مرجع به ویرانی اتمی هیروشیما. اگر چه در مورد 20-قرن مرگبار گذشته و همچنین به عنوان انسان ماقبل تاریخ رمان و پرتاب موشک واقعا پیش بینی آینده ما در حال حاضر که در آن مرگ می تواند ما را از آسمان به پرواز در از بسیار دور—از سلاح های هسته ای راه اندازی شده توسط کره شمالی و یا از یک ویروس راه اندازی شده توسط یک بیمار خفاش در چین است. جاذبه رنگین کمان ممکن است برای اولین بار دنیای رمان یکی که درک می کند که این فن آوری است که ما انسان ها ابداع به نگه داشتن خود را زنده و دور از دیگران می تواند superspreaders مرگ جرم است.

"برای Pynchon جنگ جهانی دوم بود که فقط شتاب حادثه در انسان' طولانی مدت در جنگ جهانی طبیعت است."

برای Pynchon, موشک هستند و نه فقط سلاح و یا حامل اما نمادهای تمام صنعتی است که معادن زغال سنگ و پمپ روغن (ذکر شده در قبل از نقل قول) به ساخت برج ها و سوخت ماشین آلات است که به نظر می رسد به وعده افزایش فوق "زندگی مخلوق" سیاره زمین است. زمانی که 00000 از کار اخراج شده است در رمان موشک است که هر دو یک عمل قتل و یک عمل انتحاری برای جوانان سواری درون آن به "بدون بازگشت." انسان ها شده اند ارتکاب قتل برای هزاران سال. این خودکشی است که صنایع ما باید در حال حاضر فعال در مقیاس سیاره ای که جدید است. برای Pynchon جنگ جهانی دوم بود که فقط شتاب حادثه در انسان' طولانی مدت در جنگ جهانی طبیعت است. اگر این به نظر می رسد واضح به همه اما قانونگذاران جمهوریخواه کنگره در سال 2020 لطفا به یاد داشته باشید که Pynchon بود نوشتن زیست محیطی رمان 50 سال پیش.

در آغاز از جاذبه رنگین کمان, آلمانی راکت در حال بارش در لندن است. در پایان رمان موشک 00000 به نظر می رسد با پایین آمدن در لس آنجلس. در جهانی زمین هیچ جمعیت و محل امن است. یک شخصیت در ماتریس باعث صریح برخی از 26 سال پس از گرانش را رنگین کماناثر superspreading انسان:

"شما حرکت به یک منطقه و به شما ضرب و ضرب تا هر منبع طبیعی مصرف می شود و تنها راه شما می توانید زنده ماندن است که به گسترش به منطقه دیگر. وجود دارد یکی دیگر از موجودات زنده در این سیاره است که به شرح زیر همان الگوی. آیا شما می دانید آنچه در آن است ؟ یک ویروس. بشر یک بیماری سرطان از این سیاره است."

شاید سرطان یک مطلب دقیق آنالوگ برای انسان نسبت به طبیعت پس ویروس نیست واقعا زنده است. در هر صورت هر دو می تواند خود را از بین ببرد میزبان آوردن در مورد مرگ انسان می خواستم برای جلوگیری از آنها به عنوان تخلیه بسیار از جهان طبیعی و رها شده و سپس آن را به زندگی در یک کلانشهر است که Pynchon خواستار "Raketen-Stadt" موشک شهرستان. Coronavirus موشک آمد و در شهر نیویورک و دیگر مراکز پرجمعیت. در رمان کودکان در حال نقل مکان کرد و از لندن به محافظت از آنها را از V-2 راکت. در شهر نیویورک, غنی فرار به کشور خود خانه. بقیه از ما بودند را پشت سر گذاشت و به ما دستگاه های خود مانند آزار و قتل کودکان در Pynchon منطقه.

Pynchon می دانستم که در مورد غنی نخبگان "آنها" که از تکنولوژی کنترل اقتصاد و سیاست که وعده امنیت به ما که او خواستار "preterite" این unchosen: "'می توانید آنها ما را حتی از ابتلا به سرماخوردگی ؟ از شپش از تنهایی ؟ از هر چیزی ؟ قبل از موشک ما رفت و اعتقاد داشتند چرا که ما می خواستیم. اما این موشک می تواند نفوذ از آسمان در هر نقطه داده شده است. هیچ جا امن است.'" Pynchon حتی می دانستم که به نحوی مورد تهمت و دولت فعلی ما "آنها": "آنها باید به ما دروغ گفته. آنها نمی توانند ما را از مرگ, به طوری که آنها به دروغ به ما در مورد مرگ است.'"

نمادهای جهانی شدن, صنعتی و monopolism راکت نیز نشان دهنده تمایل انسان برای تعالی مرگ را انکار جاودانگی در آسمانها که موشک پیرس. Pynchon می بیند موشک prefigured در اشاره steeples های آمریکایی کلیساهای مسیحی که وعده روح " بازگشت "خانه" به خدا. اما "بدون بازگشت" است ثابت خودداری کنند در جاذبه رنگین کمان. مانند باستان موجودات زنده که به ما و نفت ما مرگ است و فقط بازگشت به زمین است.

"آخرین کلمات از "جاذبه رنگین کمان" هستند امیدوار song"

یکی از رمان آخرین خط یک تماس را به "برج پایین"—موشک برج از برج های کلانشهر مقدس برج. پس از طاعون در اروپا و برخی از شهرستانها ساخته شده است "طاعون برج" به تتم مرده و خدا را شکر برای "صرفه جویی" از شهرستانها. بلندترین در جمهوری چک, معروف ترین در وین. را برج fealty و با تشکر از بنا پس از زمان همه گیر? و یا انسان در اطراف به Pynchon موقعیت که هیچ رستگاری وجود دارد در آسمانها که بدون او—و یا آنها وجود دارد برای رساندن انسان از یک بیماری همه گیر و یا از ما خودکشی نابودی ما تنها در خانه ؟

دانشجو سایبرنتیک هنرمند از کنترل و هرج و مرج کاربر به ارث برده و کلمات رفتن به Puritans, Pynchon رسالت خود را به عنوان semiotician با اواخر مرجع به ویلیام باروز که فکر language enabler از محدود کدها و دروغ رسمی شد و مخرب ویروس انسانی پس از او قطع کردن جملات و تکه تکه متون. قبل از به نقل از ناهار برهنه, Pynchon می گوید: "من می دانم آنچه شما می خواهید ویرایشگر دقیقا آنچه آنها می خواهند. من یک خائن هستم. من آن را حمل با من. ویروس خود را. گسترش خستگی ناپذیر خود را حصبه Marys." هر چند پراکنده گاهی اوقات زشت و ناپسند و وسواس با اعتیاد مانند ناهار برهنه, جاذبه رنگین کمان نیست که اساسا حمله به Burroughs آیا مرگ-برخورد زبان ویروس حامل فرهنگی تکرار و سرکوب. Pynchon می دهد سردبیران و خوانندگان بیشتر از آنچه که او معتقد است که آنها می خواهند—تفریح بیشتر و بیشتر سازگار بحث در مورد سیاره مرگ و زندگی است. ویژگی های آن در حال چرا او صحبت می کند به ما ، آخرین کلمات از جاذبه رنگین کمان هستند, امیدوار, آهنگ, به دنبال singalong درخواست: "در حال حاضر همه—"

"آن است که تنها زمانی که مرگ و میر را کاهش خواهد یافت که در آن من زندگی می کنند در بروکلین است که من احساس می کنم من می توانم نوشتن این Pynchon به ما گفت،'"

فرزندان ما نیاز به گفت نمی شود—در حال حاضر—Pynchon نسخه از تاریخ بشر اما اگر به شناختی supershift—برای جلوگیری از آینده superspreading—شاید ما باید به آنها بگویید به تشریح Pynchonian تاریخ و زمانی که آنها به اندازه کافی برای قرار دادن جاذبه رنگین کمان را در دست خود. من متقاعد شده توسط Pynchon زنگ خطر در سال 1973 و زندگی کرده اند و با امکان آخرالزمان از آن. من تا به حال نه نگردند ماسک صورت و کاغذ توالت اما من هم تعجب نیست توسط ویروس عجله در سراسر جهانی آسمان بسیار سریع تر از ملویل طبیعت-avenging جهش نهنگ می تواند حرکت را از طریق آب. آن است که تنها زمانی که مرگ و میر را کاهش خواهد یافت که در آن من زندگی می کنند در بروکلین است که من احساس می کنم من می توانم نوشتن این "Pynchon به ما گفت تا"—فقط به عنوان ملویل را در مبهم تر نظر در موبی دیک.

تراژدی از اخاب کلاسیک است شخصی غرور. فاجعه در جاذبه رنگین کمان است گونه غرور. که غرور است و با ما هنوز با ما رهبران سیاسی که حاضر به قبول است که امریکا نیست استثنایی با هر کسی که حاضر به قبول است که نوع بشر است نه متعالی اما مشروط و شکننده عوامل است که می تواند تنها از طریق یک میکروسکوپ. وجود دارد بدون گلدان از طلا در پایان Pynchon را رنگین کمان. اما احتمالا غنی سازی انسان فروتنی. ما نیاز به آن در ما Pynchonian آینده.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب