سه نیروهای سازمان ملل در مالی کشته

یک بمب کنار جادهای در شمال مالی به کشته شدن سه نفر نیروهای سازمان ملل متحد. چهار دیگر نیروهای حافظ صلح از چاد

توسط NEWSCENTERALS در 22 اردیبهشت 1399

یک بمب کنار جادهای در شمال مالی به کشته شدن سه نفر نیروهای سازمان ملل متحد. چهار دیگر نیروهای حافظ صلح از چاد زخمی شدند. برخی از 13,000 نیروهای مستقر در سراسر مناطق خشک کشور برای جلوگیری از جهادگران.

سه سازمان ملل نیروهای حافظ صلح کشته شدند و چهار نفر دیگر زخمی روز یکشنبه زمانی که آنها رخ داد یک بمب کنار جادهای در شمال مالی ،

رئیس سازمان ملل متحد MINUSMA ماموریت Mahamat صالح Annadif, قول داد که عاملان را شناسایی و "به عدالت به ارمغان آورد."

بداهه تدبیر منفجر شد در حالی که Chadian نیروهای حافظ صلح شده بود در هنگام گشت زنی معمول خود در Aguelhok منطقه با توجه به ماموریت.

بمب های کنار جاده ای هستند تاکتیک رایج مورد استفاده توسط جهادگران در سوریه که در سال 2012 آغاز شد و از آن زمان ادعا کرد که جان هزاران نفر و آواره جمعیت — با وجود این در حال حاضر از سازمان ملل و نیروهای فرانسوی.

بیشتر بخوانید: آمریکا خروج نیروهای نظامی از علیرضا طلیسچی قرار می دهد فشار بر اروپا

کارگر

مورد مناقشه انتخابات برگزار شده در مارس و آوریل به اوج خود رسید روز پنج شنبه در دو معترضان گلوله در سیکاسو در جنوب نیجریه ،

منابع محلی گفتند نیروهای فرستاده شده از باماکو پایتخت تا به حال با استفاده از گاز اشک آور و گلوله جنگی برای متفرق کردن معترضان ناراحت بیش از نتیجه انتخابات برگزار شده در 30 آوریل پس از اینکه بارها و بارها به تاخیر افتاد.

آن رفت و به حاکم رالی برای Mali (RPM) از رئیس جمهور ابراهیم Boubacar کیتا که در زمان 53 از 147 کرسی در مجمع ملی — و هنوز هم در مواجهه با تماس به ترویج عدم تمرکز از طریق تغییر قانون اساسی.

MINUSMA شامل برخی از 13,000 نیروهای کشیده شده از چندین کشور از جمله آلمان.

ipj/aw (AFP ایسنا)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن