برترین بازیگر معروف مصری و ترانس پسر هم بزنید بحث نادر در رسانه ها ظاهر

ظاهر برجسته مصری بازیگر Hesham سلیم و فراجنسیتی پسر در دویچه وله عربی برنامه "جعفر بحث" ساخته شده است که امواج

توسط NEWSCENTERALS در 17 اردیبهشت 1399

ظاهر برجسته مصری بازیگر Hesham سلیم و فراجنسیتی پسر در دویچه وله عربی برنامه "جعفر بحث" ساخته شده است که امواج در یک کشور که در آن هویت جنسی هستند به ندرت مورد بحث قرار گرفت.

یکی از مصر به رسمیت شناخته شده ترین بازیگران را به دست آورد موجی از حمایت او پس از صحبت علنی در مورد او تغییر جنسیت پسر و انتقال و به نظر می رسد با او در یک DW برنامه های این هفته است.

پس از این بازیگر برای اولین بار صحبت علنی در مورد Nour, قبلا نورا در محلی تلویزیون در آخر هفته گذشته این دو در رفت و بین المللی تلویزیون برای ابراز حمایت خود از یک دیگر و بحث در مورد Nour انتقال و چالش هایی که او با آن مواجه است.

"من فکر کردم من یک فرد عادی من فکر کردم من می توانم زندگی من ... آن بسیار بسیار سخت" Nour به پدرش گفت. "اما من یاد گرفتم که خودم را دوست دارم و ایستادن بر روی دو پای خود به طوری که هیچ کس می تواند به من بگویید که من هستم یا درست یا غلط."

بیشتر بخوانید: مراکش LGBT community تهدید به مرگ شد بعد از آنلاین تفرج

تغییر مکالمه

به عنوان مصریان اقامت چسب به سری تلویزیون مورد علاقه خود را در ماه رمضان نادر عمومی پیام همبستگی از یک بازیگر در یک تا حد زیادی محافظه کار و مردسالار کشور تولید شده یک پاسخ عاطفی را در رسانه های اجتماعی.

بسیاری شگفت زده شدند با واکنش های مثبت از خود و خانواده و نسل های قدیمی تر.

برخی تصور می کردند که این نشانه های مثبت تغییر در این گفتگو در مورد هویت جنسی در مصر است.

اما نشان می دهد همچنین دریافت مقاومت از برخی از محافظه کار و چهارم. یک کاربر توییتر گفت: میزبان نشان می دهد Jaafar Abdul Karim که او تنها پخش نفرت انگیز داستان است.

بیشتر بخوانید: چگونه ایران را ضد همجنسگرایان سیاست قرار داده فراجنسیتی افراد در معرض خطر

غیر رسمی انتقال برگ او به عنوان " او " قانون

نظرات مانند اینها بدترین Nour تلاش کرده است با در یک محافظه کار رسمی دولت که در آن جنسيت انتقال مذهبی نیاز به تصویب.

او گفت: "جعفر بحث" که قبل از او شروع به انتقال خود را پنج سال پیش او و پدرش تصمیم گرفت به درخواست که تصویب داشتن انتظار به اشتباه و انتقاد قرار داد. تنها خدا می تواند قاضی او Nour گفت.

که ممکن است در حال حاضر همه چیز را بسیار دشوار را برای او در آینده به دلیل در چشم قانون او است که هنوز هم در نظر گرفته شود ،

با توجه به آسوشیتد پرس گزارش تنها 87 انتقال بودند اجازه رسمی برای "دلایل فیزیکی" بین 2014 و 2017 در مصر در حالی که هیچ کدام مورد تایید برای "اختلال هویت جنسی."

اما نور را به عقب رانده و در تبعیض چهره او است. "من مصری و من باقی خواهد ماند مصر. من نمی خواهم به ترک این کشور گفت:" میزبان نمایش Abdul Karim. "سعی کنید به درک من نفرت نیست بدون دانستن من در همه."

DW ویراستاران ارسال یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن