کل وارد یک غول پروژه مزرعه بادی دریایی در اسکاتلند در دریای شمال

کل وارد شده به یک توافق با SSE انرژیهای تجدید پذیر به دست آوردن سهام 51 درصد در Seagreen 1 پروژه مزرعه بادی در

توسط NEWSCENTERALS در 19 خرداد 1399

کل وارد شده به یک توافق با SSE انرژیهای تجدید پذیر به دست آوردن سهام 51 درصد در Seagreen 1 پروژه مزرعه بادی دریایی برای پرداخت در صف مقابل در بسته شدن 70m£ و کسب درآمد-outs تا 60m£ در مجموع موضوع به عملکرد شرایط. این 1,140 مگاوات (MW) پروژه رسیده است و به طور همزمان نهایی تصمیم گیری سرمایه گذاری و مالی ، خرید توافقنامه نیز پوشش می دهد پتانسیل گسترش فرصت تا 360 مگاوات است.

واقع در 27 کیلومتری از خط ساحلی در آبهای اسکاتلند از بریتانیا در دریای شمال Seagreen 1 امن همه لازم عمده مجوزها و خشکی ساخت و ساز آغاز شد و در Q1 سال 2020 است. طراحی شده است به پوشش نیازهای انرژی در حدود 1 میلیون خانه در این پروژه شروع خواهد شد تولید برق تجدید پذیر از پایان 2022. پس از تکمیل آن خواهد بود اسکاتلند بزرگترین مزرعه بادی دریایی. این پروژه نشان دهنده سرمایه گذاری جهانی در حدود 3.7 B$. مجموع امن, نزديک به 70 درصد از تامین مالی خارجی برای آن 51% سهام.

"مجموع می سازد تا یک موقعیت قوی در جهان, بزرگترین سازه های دریایی باد, بازار, به عنوان آن را تبدیل به یک اکثریت ذینفعان در Seagreen 1 پروژه یکی از بزرگترین مزارع بادی دریایی در انگلستان در دریای شمال. این حرکت نشان دهنده یک تغییر عمده در مقیاس مجموع دریایی وزش فعالیت در راستای استراتژی ما از سود و رشد انرژی های تجدید پذیر و کم کربن برق" گفت: Patrick Pouyanné رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت از کل. "به عنوان یکی از بازیگران اصلی در انگلستان بخش انرژی کل را اهرم گسترده خود در تخصص های دریایی در عملیات و تعمیر و نگهداری برای کمک به موفقیت این پروژه در کنار کشور پیشرو بادی دریایی توسعه SSE انرژیهای تجدید پذیر".

"ما خوشحال به همکاری با مجموع برای تحویل اسکاتلند بزرگترین مزرعه بادی دریایی, Seagreen که سهم قابل توجهی به انگلستان سبز بازیابی از coronavirus با باز کردن قفل £3bn کم کربن با سرمایه گذاری و تولید کربن کم قدرت ما نیاز به رسیدن به خالص صفر است. اعلام امروز نتیجه تلاش های زیادی توسط هر دو تیم به موفقیت کامل این معامله در زمان به چالش کشیدن شرایط. مجموع گسترده تجربه جهانی در محیط زیست دریایی همراه با خود روشن جاه طلبی برای کمک به توسعه انرژی های تجدید پذیر در سراسر جهان است قوی متناسب با SSE انرژیهای تجدید پذیر' هدف استراتژیک به سه برابر ما تجدید پذیر خروجی تا سال 2030"گفت: SSE ارشد اجرایی Alistair فیلیپ دیویس.

Seagreen 1 مزایای از 15 سال CfD (قرارداد برای تفاوت) اعطا شده توسط دولت بریتانیا برای 454 مگاوات به نمایندگی از 42 درصد از کل پروژه ظرفیت. اضافی 30 درصد از این پروژه ظرفیت نیز تحت قرارداد خصوصی CfD با SSE ، هر دو قرارداد کمک به تامین امنیت پروژه درآمد.

معامله باقی مانده منوط به شرایط سابقه از جمله مقامات دولتی تصویب و باید نهایی تا ماه ژوئیه سال 2020 است.

مجموع کم کربن و برق

در مجموع ادغام تغییر آب و هوا به استراتژی خود را و اقامت جلوتر از انرژی جدید در بازار روند با ساخت یک نمونه از فعالیت های کم کربن برق است که می تواند تا 40 درصد از فروش خود را تا سال 2050. امروز در مجموع ناخالص کم کربن ظرفيت توليد برق در سراسر جهان در حال حاضر نزدیک به 9 گیگاوات از جمله 5 گیگاوات از انرژی های تجدید پذیر.

مجموع اهداف 25 GW یک تجدید پذیر ظرفیت تولید در سال 2025 ادامه خواهد داد به گسترش کسب و کار خود را برای تبدیل شدن به پیشرو بازیکن بین المللی در انرژی های تجدید پذیر.

در مورد کل

مجموع گسترده گروه انرژی که به تولید و بازار سوخت گاز کم کربن و برق است. ما 100,000 کارکنان متعهد به انرژی بهتر است که امن تر و مقرون به صرفه تر و تمیز و قابل دسترس برای مردم به عنوان بسیاری که ممکن است. فعال در بیش از 130 کشور ما جاه طلبی برای تبدیل شدن به مسئول انرژی عمده.

* * * * *

توجه داشته باشید احتیاطی
این آزادی مطبوعات که از آن هیچ قانونی ممکن است عواقب کشیده شده صرفا جهت اطلاع رسانی است. این اشخاص که در آن کل S. A. به طور مستقیم یا غیر مستقیم صاحب سرمایه گذاری اشخاص حقوقی جداگانه. TOTAL S. A. هیچ مسئولیت برای خود را اعمال و یا حذفیات. در این سند واژه "کل", "کل" و گروه ها گاهی اوقات استفاده می شود برای راحتی. به همین ترتیب واژه "ما", "ما" و "ما" نیز ممکن است مورد استفاده قرار گیرد برای اشاره به شرکت های تابعه به طور کلی و یا به کسانی که برای آنها کار می کنند.
این سند ممکن است به دنبال اطلاعات و صورتهای است که بر روی تعدادی از داده های اقتصادی و پیش فرض های ساخته شده در داده های اقتصادی رقابتی و نظارتی محیط زیست است. آنها ممکن است به اثبات می شود نادرست در آینده و موضوع را به تعدادی از عوامل خطر. نه TOTAL S. A. و نه هیچ یک از شرکت های تابعه آن فرض هر گونه تعهد برای به روز رسانی علنا به دنبال اطلاعات یا بیانیه هدف یا روندهای موجود در این سند که آیا به عنوان یک نتیجه از اطلاعات جدید حوادث آینده و یا در غیر این صورت
.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن