مجموع جهانی جمع و جور و U. N. اهداف توسعه پایدار

فشرده سازمان ملل متحده جهانی سران در حال وقوع عملا در سال 2020 در ژوئن 15 و 16 به ارمغان می آورد با هم کسب و ک

توسط NEWSCENTERALS در 1 تیر 1399

فشرده سازمان ملل متحده جهانی سران در حال وقوع عملا در سال 2020 در ژوئن 15 و 16 به ارمغان می آورد با هم کسب و کار سران و اعضای دولت و نمایندگان جامعه مدنی و دانشگاهیان. بیش از دو روز بحث در مورد چگونه آنها می توانید کسب و کار خود اقدام به کمک به دستیابی به اهداف توسعه پایدار (SDGs). در مجموع به طور منظم شرکت کنندگان در این نشست مدیران برای چندین سال برگزار کرده است وضعیت U. N. فشرده جهانی سرب شرکت از سال 2018 با توجه به آن سطح بالایی از تعهد به این علت است.

جهانی جمع و جور در حال حاضر در آن 20 سال به ارمغان می آورد با هم سهامداران از سراسر جهان کسب و کار برای مقابله با چالش ها در چهار حوزه حقوق بشر کار و استانداردهای محیط زیست و مبارزه با فساد. در انجام این طرح تبدیل شده است رئیس موسسه برای حفاری شرکت تعهد به سازمان ملل متحد تا سال 2030 دستور کار و تشویق کسب و کار به اتخاذ SDGs.

برای چندین سال در حال حاضر مجموع گرفته یک موقعیت قوی در توسعه پایدار مسائل به عنوان بخشی از آن جاه طلبی برای تبدیل شدن به یک گسترده شرکت انرژی است. این گروه متعهد به پیشبرد سازمان ملل متحد' 17 SDGs در اوایل سال 2016. پس از آن تنظیم شده است رویکرد خود را به مسئول توسعه را بیشتر سهم قابل توجهی به این اهداف به خصوص در زمینه دسترسی به انرژی اقدام آب و هوا و کار مناسب و معقول.

پاتریک Pouyanné یک عضو فعال در جهانی فشرده و منظم شرکت کننده در این اجلاس بود به نام یک SDG پیشگام جهانی جمع و جور در سال 2017. این تمایز به رسمیت می شناسد تلاش های ساخته شده توسط این گروه است که خارج از غرفه را از همسالان خود از طریق آن انرژی کم کربن سرمایه گذاری و تصمیم خود را به طور کامل ادغام آب و مسائل مربوط به استراتژی خود را.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن