Trevor Noah, کباب, Nancy Pelosi و لذا برای Kente پارچه شکست مفتضحانه

در سه شنبه شب Trevor Noah خطاب دموکراتها kente پارچه شکست به عنوان تنها او می تواند. "در حالی که جنبش در خیابا

توسط NEWSCENTERALS در 21 خرداد 1399

در سه شنبه شب Trevor Noah خطاب دموکراتها kente پارچه شکست به عنوان تنها او می تواند.

"در حالی که جنبش در خیابان ها شده است ایجاد بخار دموکرات ها در واشنگتن شده اند تقلا برای یک راه برای پاسخ. و دیروز من فکر می کنم آنها آن را نمیفهمد," ارائه نوح.

نمایش روزانه میزبان انداخت و سپس به فیلم از حزب دموکرات زانو در کنگره به رهایی هال 8 دقیقه و 46 ثانیه به افتخار جورج Floyd—در حالی که بدون توضیح پوشیدن افریقایی kente پارچه حتی اگر فلوید آمریکایی است. این حرکت بود که به طور گسترده ای تمسخر در رسانه های اجتماعی با ریشه' Questlove با اشاره به نحوه این نوع حرکت بود parodied در IFC نشان می دهد شرمن ویترینو Jordan Peele مقایسه آن را به خارج.

"من درک می کنم این حرکت نمادین از زانو به یاد داشته باشید جورج فلوید. آنچه من درک نمی کنم که چرا آنها تا به حال به مانند اضافی از آمدن به امریکا 2. در واقع بسیاری از مردم اشتباه گرفته بودند در مورد این که چرا دموکرات عینک آفریقایی پارچه به بحث در مورد جورج فلوید و خشونت پلیس. این احساس مانند آنها تلاش بیش از حد سخت" گفت: نوح.

نیویورکر's دورین سنت فلیکس بهترین گفته: "این نشانه Afrocentricity, بله, بلکه, بیشتر مهمتر دموکراتیک رهبران سیاسی. این اسطوره سیاه یکپارچه ضروری است به اصول دموکراتیک مدرن ، اختلافات داخلی در این مسابقه قابل تحمل نیست; آنها باید غرق کردن با رنگ های روشن. است که چرا ما اغلب با مراجعه به یک بلوک به نام " سیاه جامعه است.'"

در حالی که نوح نیز در آن یافت مسخره او یک ذره بیشتر خیریه. "اما من میخوام صادقانه: من فقط خوشحالم که آنها قادر به صحبت نانسی پلوسی از لباس اصلی او برنامه ریزی شده بود," او گفت: پرتاب به یک شات از Pelosi سنتی آفریقایی گردن حلقه. "این یک گام بیش از حد."

"و نگاه" او ادامه داد: "اما چقدر شما می خواهید به سرزنش نانسی پلوسی و دموکرات ها برای انجام این کار, ما همچنین به اختصاص برخی از سرزنش به آفریقایی storeowner که می دانستند و کامل است که خوب می تواند از یک فرد خرید 50 kente پارچه."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن