مغلوب ساختن پیشی جستن دولت Preps جدید فروش سلاح به عربستان سعودی

زمانی که وزارت امور خارجه بازرس کل استیو Linick بود به طور ناگهانی اخراج یکی از سوالات او انجام نگران عظیم بسی

توسط NEWSCENTERALS در 8 خرداد 1399

زمانی که وزارت امور خارجه بازرس کل استیو Linick بود به طور ناگهانی اخراج یکی از سوالات او انجام نگران عظیم بسیار بحث فروش سلاح به عربستان سعودی است. در حال حاضر برگ برنده دولت در حال آماده سازی برای فروش ریاض حتی سلاح های بیشتر The Daily Beast یاد کرده است.

دو نفر آشنا با این وضعیت از جمله یکی با لينک مستقيم دانش گفت: برگ برنده دولت در حال تهیه پیش نویس درخواست دیگری برای به طور قابل توجهی کوچکتر بسته اسلحه که شامل دقت هدایت مهمات شبیه به کسانی که وزیر امور خارجه مایک Pompeo مصوب بسیار ستیز 8 میلیارد دلار فروش در سال 2019.

کنگره رای به محکوم که فروش است و به احتمال زیاد به شدت فشار در برابر یکی از جدید بیش از حد. پیشنهاد فروش می آید کمتر از دو هفته پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اخراج Linick.

آینده نگر فروش نیز نشان می دهد که جبهه گیری از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت پیوند با عربستان سعودی به عنوان حق ریاض را تنبیه جنگ در یمن و وحشتناک قتل روزنامه نگار جمال Khashoggi به شدت فرسوده کنگره اعتماد در عربستان است ،

با توجه به منابع آن عربستان نمایندگان تحت فشار بوده اند برای دوم در ایران برای سال در حال حاضر. این تلاش شدت در آوریل هنگامی که در میان در حال حاضر تانک اقتصاد ایالات متحده به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر کوروناویروس رئیس جمهور تهمت رشد عصبانی با دولت عربستان بیش از آن نفت-قیمت جنگ با روسیه است. با توجه به گزارش رویترز این شامل تهمت و اذیت کردن یک تهدید برای عربستان شاهزاده محمد بن سلمان است که ایالات متحده ممکن است کشیدن نیروهای نظامی از این کشور اگر قیمت جنگ بودند برای ادامه.

در رده های بالای بال غربی این منابع گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن lieutenants ایم که حمایت بیشتر محموله های سلاح به عربستان سعودی را شامل Jared کوشنر رئیس جمهور در قانون و یک متحد نزدیک ولیعهد و پیتر ناوارو, مغلوب ساختن پیشی جستن تجارت مشاور و یکی از کاخ سفید را بیشتر برجسته چین hawks. همانطور که نیویورک تایمز گزارش داد اوایل این ماه ناوارو و تهمت را برای سال مشاهده این نوع از اسلحه توافق با ایران به عنوان یک مزیت برای مشاغل در آمریکا حتی زمانی که از این سلاح استفاده می شود به طور گسترده ای محکوم کشتار جمعی.

کاخ سفید و وزارت امور خارجه بلافاصله پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر.

فروش دقت هدایت مهمات – موشک ها و بمب ها مجهز به GPS برای اصابت به یک هدف خاص – نیز حامل بالقوه مسئولیت حقوقی برای ایالات متحده پرسنل. تفاهم نامه تهیه شده توسط وزارت امور خارجه تیم حقوقی در سال 2016 هشدار داد که کمک به عربستان سعودی برای جنگ یمن می تواند باز کردن مقامات ایالات متحده تا به جنایات جنگی.

"تفاهم نامه تهیه شده توسط وزارت امور خارجه تیم حقوقی هشدار داد که کمک های نظامی به عربستان سعودی می تواند باز کردن مقامات ایالات متحده تا به جنایات جنگی. "

به گفته یک مقام آمریکایی آشنا با این یادداشت بازرس کل دفتر در اختیار داشتن این سند پیش از Linick را شلیک. یک سخنگوی وزارت امور خارجه بازرس کل نمی پاسخ به یک درخواست برای نظر.

این مقام آمریکایی گفت: این یادداشت خطاب به نگرانی های آمریکا در مورد کمک به عربستان به یمن یک جنگ در حال حاضر پنج سال و با تمرکز بر قانون-از-جنگ نقض متعهد با آمریکا متحد. حمله عربستان به یمن را تخریب بیمارستان ها و اتوبوس ها پر از کودکان; ویران زندگی غیر نظامی و به همراه داشت یکی از بدترین فجایع انسانی. کنگره رای دادند برای پایان دادن به دخالت ایالات متحده در جنگ تنها به بازنویسی شود با مغلوب ساختن پیشی جستن.

این یادداشت هشدار می دهد که عربستان سعودی و استفاده آمریکا از مهمات خود را برای تنبیه جنگ هوایی یک عمل دولت اوباما آغاز شد, افزایش مسئولیت حقوقی از مقامات ایالات متحده برای عربستان نقض قانون از درگیری های مسلحانه.

کنگره ساخته شده بود اعتراض خود را شناخته شده به سال گذشته 8 میلیارد دلار اسلحه فروش قبل از آن رخ داده است. اما Pompeo, on May 24, 2019, استناد اضطراری اجازه دور زدن قانون – که سیاسی گزارش, درخواست مقامات دولت به شی داخلی است که آنها فاقد واقعی اضطراری از ایران. فروش باعث سنا به تصویب دو حزبی قطعنامه قصد محدود کردن چنین سلاح می پردازد. سناتور. رابرت منندز (D-نیوجرسی) کار از طریق کمیته روابط خارجی سنا قرار داده و با هم 22 قطعنامه مخالفت و داوطلب خدمت سربازی ایران با حمایت از چنین همکاران به عنوان لیندزی گراهام (R-SC), رند (R-KY) مایک لی (R-UT) و دیگران. مغلوب ساختن پیشی جستن را وتو قطعنامه.

در جلسه با وزارت امور خارجه به مقامات ارشد سیاسی-نظامی در امور رسمی زیر ماه Rep. تد لیو (D-CA) شرح داده شده در این یادداشت به عنوان یک هشدار در برابر "ممکن است جنایات جنگی است که ایالات متحده ممکن است در درگیر." ارشد دولت, رسمی, R. کلارک کوپر رد آگاهی از این یادداشت و نمی متعهد به ارائه لیو با راهنمایی حقوقی دفتر خود را دریافت قبل از فروش.

به نظر می رسد دور جدید فروش سلاح می آید خارج Pompeo را 2019 اضطراری مجوز. در آن زمان Pompeo با اشاره به ایران در مسلح کردن شورشیان در یمن و استفاده از موشکهای دوربرد ایران در برابر اهداف در عربستان سعودی برای توجیه اعلام شرایط اضطراری. تازه ترین تلاش در عربستان به فروش, اما می آید در میان یک دوره آرامش نسبی در آن جبهه. سازمان ملل متحد به یمن فرستاده مارتین گریفیتس ذکر شده "پیشرفت قابل توجهی" نسبت به جامع آتش بس میان ائتلاف به رهبری عربستان سعودی و القاعده و طالبان. در ماه مه وزارت دفاع اعلام کرد این امر عقب نشینی نیروهای ایالات متحده و سیستم های دفاع موشکی با عجله به عربستان سعودی به عنوان تنش با ایران نصب شده شروع در تابستان 2019.

به گفته یک منبع نزدیک به خانواده سلطنتی عربستان سعودی, Riyadh در مذاکرات با چین برای تامین دقت هدایت مهمات و سلاح های دیگر. آن را نشان دهنده به رسمیت شناختن است که عربستان شهرت دارای حفره حفره در کنگره بدون توجه به چگونه جامد سلطنتی ارتباط با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت است. و همچنین عربستان سعودی تمایل به تولید سلاح های پیچیده خود و چین بر خلاف آمریکا در نظر گرفته شده است به یک فن آوری انتقال.

"کل تیم در این گروه می دانستند که در آن Linick ایستاده بود و چه کار می تواند و خواهد دنبال کنند. روشن نیست که هر چیزی را از آن پروب."

دولت رسمی

فشار اصلی 8 میلیارد دلار فروش آغاز شده تحت سابق وزیر امور خارجه رکس Tillerson. Tillerson مشغول به کار بود با برایان قلاب در حال حاضر دولت برتر ایران دست به شکل یک راه برای فشار از طریق معامله در حالی که حفظ یک رابطه با کنگره به ویژه کمیته روابط خارجی سنا با توجه به زمان و مقامات سابق آشنا با عربستان فروش اسلحه که در صحبت با The Daily Beast.

سناتور. منندز در سال 2018 قرار داده و نگه دارید و بر روی دولت درخواست برای فروش عربستان اسلحه است. برایان قلاب در حال حاضر دولت برتر ایران دست و Tillerson شد با احتیاط از حرکت بیش از حد به سرعت در فروش به دلیل اداره می خواستم به استفاده از نگه داشتن به عنوان یک راه برای متقاعد کردن ریاض برای کار با قطری ها در مرمت خلیج فارس شکاف دو ارشد سابق دولت افغانستان ،

اما تحت فشارهای فزاینده ای از کاخ سفید از جمله از رئیس جمهور خود در Jared کوشنر و مشاور پیتر ناوارو گروه در سال 2019 در نهایت تحت فشار قرار دادند به جلو با یک برنامه ریزی برای فروش سلاح به ریاض است. چه تعجب کسانی که در کار معامله شد Pompeo تصمیم به حرکت به فروش تحت اضطراری مجوز.

"آن رفت و در برابر هنجارهای سنتی چگونه این گروه به طور معمول کار با کنگره" یک مقام رسمی گفت: روزانه وحش. "این بخش می تواند فقط دمیده از طریق برگزاری و جلوتر رفته با فروش. اما پس از آن وجود دارد این عجیب و غریب که مجوز را ندارد بسیاری از حس برای کسانی که درگیر است."

Pompeo ارائه Linick با نوشته پاسخ در OIG بررسی به وزارت راه حل است اما هنوز مشخص نیست دقیقا چه کار پیدا کرده بود و در بررسی آن از 8 میلیارد دلار فروش.

منابع در داخل وزارت امور خارجه و افراد آشنا با وزارت IG گفت Linick بعید است که برای تولید یک گزارش که محکوم Pompeo یا کارکنان ارشد خود را به طور مستقیم. یک مقام سابق گفت Linick تیم شناخته نشده بود به شدت به دنبال تحقیقات است که می تواند پایدار مهم تاثیر در اتاق یا بخش به عنوان یک کل.

دو مقام ارشد دولت در انتخابات گفت: Linick را سرنگون شد فقط یک مثال دیگر از تیم مغلوب ساختن پیشی جستن برکناری سابق اوباما مقامات دولت—به خصوص بازرسان به طور کلی. هر دو گفت: آنها متقاعد شده است که Linick حذف شد چیزی غیر از Pompeo خلاص شدن از یک مقام رسمی کاخ سفید به عنوان یک تهدید بالقوهو یا به عنوان یک مقام کاخ سفید مشخص می شود آن را یک اوباما-دوران holdover که "باید بوده ام رفته مدت زمان طولانی در پیش است." (این مقام مسئول همچنین با اشاره سابق رئیس جمهور رونالد ریگان بحث پاکسازی IGs پس از ورود به اتاق در سال 1981 به عنوان یک "الگوی مناسب.")

"من واقعا نمی فهمم این ارتباط در اینجا" یکی از این دولت مقامات گفت: روزانه وحش. "Linick دنبال شد به برخی از مسائل در Pompeo, برای اطمینان حاصل کنید. اما این چیزی که من دیدم طبقه هفتم اخم به صورت روزانه. کل تیم در این گروه می دانستند که در آن Linick ایستاده بود و چه کار می تواند و خواهد دنبال کنند. روشن نیست که هر چیزی را از آن پروب."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن