تهمت ادعای روزنامه نگاران 'تهمت' همه جانبازان با تماس با خارج نژادپرستی در روز استقلال آدرس

تازه کردن طرز حیرت انگیزی آتش زا سخنرانی در کوه راشمور در شب جمعه, رئیس جمهور تهمت برداشت تا جایی که او را ترک

توسط NEWSCENTERALS در 15 تیر 1399

تازه کردن طرز حیرت انگیزی آتش زا سخنرانی در کوه راشمور در شب جمعه, رئیس جمهور تهمت برداشت تا جایی که او را ترک کردن در روز شنبه و در زمان هدف در رسانه ها—bizarrely این ادعا که روزنامه نگاران که از تماس نژادپرستی نوعی "تهمت" کل کشور و همه نظامی ایالات متحده جانبازان.

"به کسانی که در رسانه ها که به دروغ و به طور مداوم برچسب مخالفان خود را به عنوان نژادپرستان که محکوم شهروندان وطن پرست...هنگامی که شما در سطح این اتهامات واهی شما نه تنها تهمت من شما نه تنها تهمت مردم آمریکا اما شما تهمت نسل از قهرمانان که به زندگی خود را برای امریکا" او گفت: این جمعیت جمع آوری شده برای کاخ سفید سلام به امریکا جشن.

مغلوب ساختن پیشی جستن مورد استفاده بسیاری از سخنان خود را به اخراج گسترده ضد نژادپرستی تظاهرات در سراسر این کشور به عنوان یک چپ طرح با هدف از بین بردن این کشور انعکاس نظرات خود را از یک شب قبل از آن زمانی که او با بسیج هواداران در برابر کسانی که شرکت در این تظاهرات که از او به عنوان "بد است." معترضان پاره کردن مجسمه های مؤتلفه رهبران کریستف کلمب و دیگر چهره های شناخته شده برای تحریک نژادی و ظلم و ستم اعمال مغلوب ساختن پیشی جستن به شدت مخالف.

در حالی که او را نام نیست نام در شنبه تهمت بارها و بارها ادعا کرد که معترضان به دنبال پاک کردن میراث "قهرمانان بزرگ."

"ما نمی خواهد دور انداختن قهرمانان ما است. ما افتخار آنها و ما را به اثبات ارزش خود را قربانی," او گفت:.

اما او به نظر می رسید به صرفه جویی در بسیاری از خشم برای روزنامه نگاران در گزارش فعلی حساب در طول تاریخ این کشور از نژاد پرستی.

توسط سیما "نادرست" اتهام نژادپرستی به او گفت: "شما تهمت مردم بسیار شجاع تر و اصولی تر از شما. شما در حال توهین به مرد جوان که مطرح پرچم در ایوو جیما. و کسانی که جان مبارزه برای آزادی در جنگ داخلی. شما تهمت آنها را."

او نداد که در آن اتهام به ویژه کاذب که از آن ساخته شده بود در برابر, و یا اگر او صاف کردن رد وجود نژادپرستی در کل.

"ما نمی خواهد اجازه دهید به میراث این قهرمانان بود مخدوش شده توسط شما. ... میهن پرستان ساخته شده است که کشور ما بودند خائنانی," او گفت:.

او همچنین به جزئیات خود را به تازگی اعلام کرد باغ از بناهای برشمردن آمار و ارقام که مجسمه خواهد بود بنا وجود دارد. او گفت: جورج واشنگتن و توماس جفرسون هر دو از آنها متعلق به بردگان شده بود "ناعادلانه جامعه" در اخیر reframing از میراث است.

در بخش دیگر از سخنان خود مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که ایالات متحده در حال انجام به خوبی در مقابله با coronavirus و "نزدیک به خاموش کردن" آن وجود موارد افزایش رکورد نرخ بالا در سراسر کشور. او هیچ اشاره ای به حدود 130,000 قربانیان که باید شکست به این ویروس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب