مغلوب ساختن پیشی جستن بیرون می آید و می گوید: شاید ما باید تاخیر انتخابات ریاست جمهوری

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است, برای اولین بار علنا پیشنهاد تاخیر در ماه نوامبر انتخابات ریاست جم

توسط NEWSCENTERALS در 9 مرداد 1399

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است, برای اولین بار علنا پیشنهاد تاخیر در ماه نوامبر انتخابات ریاست جمهوری -- یک اقدام بی سابقه ای است که فراتر از اختیارات رئیس جمهور است.

او در آخرین توییت هل دادن خود را به طور کامل اثبات نشده پت نظریه که پست الکترونیکی-در برگه های رای به نوعی انتخابات را بیشتر مستعد ابتلا به تقلب انتخابات تهمت نوشت که برگزاری انتخابات در طول مواج همه گیر خواهد بود خطرناک و mulled که آیا این امر می تواند بهترین به "تاخیر انتخابات تا زمانی که مردم می توانند رای به درستی امن و با خیال راحت."

با وجود موضع گیری تهمت مطلقا هیچ قانونی قدرت به دنبال از طریق پیشنهاد برای به تاخیر انداختن رای دادن. خود را آتش زا جیر آمد دقیقه پس از وزارت بازرگانی اعلام کرد: اقتصاد آمریکا تا به حال فقط در درگیری های سه ماهه در ضبط.

شده است پیش بینی کرد که تهمت سعی خواهد کرد برای بی اعتبار ساختن انتخابات. هفته گذشته presumptive دموکراتیک نامزد جو بایدن اهدا کنندگان هشدار داد که رئیس جمهور تلاش خواهد کرد به "به طور غیر مستقیم سرقت" 2020 انتخابات توسط مسمومیت پایگاه خود را در برابر این ایده از پست الکترونیکی-در برگه های رای—رای گیری از روش های است که مردم بیش از همیشه در حال انتظار برای استفاده از به حداقل رساندن خطر ابتلا به این رمان coronavirus.

ضربه زدن به پشت در مغلوب ساختن پیشی جستن پیشنهاد frontrunner به نام بایدن را در حال اجرا همسر سناتور. کامالا هریس نوشت: "دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن وحشت زده است. او می داند که او را به رفتن به از دست دادن به جو بایدن. آن را به هر یک از ما را که اتفاق می افتد. ما شما را در صندوق های رای در ماه نوامبر 3rd, رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن."

مغلوب ساختن پیشی جستن شده است وسواس با این ایده که جرم تقلب انتخابات است تضعیف آمریکا در انتخابات سال با وجود او و خانواده اش استفاده کامل از این سرویس است. او پرهیاهو و دروغ پس از سال 2016 انتخابات عمومی این ادعا که میلیون ها نفر از غیر قانونی رای کمک هیلاری کلینتون شکست او در انتخابات.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت ساخته شده است بسیار عمومی فشار را امتحان کنید و پیدا کردن تقلب انتخابات با یک سال 2017 کمیسیون تنها به پانل led با مغلوب ساختن پیشی جستن متحد کریس Kobach به شعله و در میان جنجال و عدم نتیجه.

رئیس جمهور حملات در انتخابات یکپارچگی تنها رشد بیشتر تلفظ در طول بیماری همه گیر کوروناویروس با ایمیل در برگه های رای تبدیل شدن به یک راه سالم برای مردم به رای دادن در طول بحران بهداشت عمومی. اما این سود بالقوه انجام داده است کمی به سبزها تهمت خشم نسبت به تقلب احتمالی حتی اگر او شده است قادر به اثبات و یا شواهد نشان می دهد که ایمیل در رای خواهد منجر به این نوع از تقلب گسترده که او baselessly انتشار.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب