مغلوب ساختن پیشی جستن پذیرای جدید باعث از دست داده

یکs به گاز اشک آور پاک در سراسر آمریکا این کشور بی سابقه ای مواجه حساب در مورد نژادپرستی نظاممند و بخصوص در سی

توسط NEWSCENTERALS در 26 خرداد 1399

یکs به گاز اشک آور پاک در سراسر آمریکا این کشور بی سابقه ای مواجه حساب در مورد نژادپرستی نظاممند و بخصوص در سیستم عدالت کیفری. چه چیزی باعث این لحظه حتی بیشتر منحصر به فرد است این است که چگونه از آن اتفاق می افتند نه به خاطر ریاست جمهوری رهبری—اما تقریبا منحصر به فرد در تاریخ آمریکا—به رغم جمهور.

لحظاتی وجود دارد که تاریخچه آشکار به سرعت زمانی که امریکا بنیادی تلاش برای تلاش در جهت تبدیل شدن به یک مطلب درست و عادلانه ملت غلبه بر اینرسی و عمده تغییرات اتفاق می افتد در هفته ها و ماه های پس از سال ها و دهه تاخیر. در تابستان سال 2015 در دو هفته پس از دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن پله برقی سوار را به ریاست جمهوری خود را اعلام تاریخ را تکان داد: ازدواج همجنسگرایان در آغوش گرفت توسط دیوان عالی کشور, کاخ سفید روشن شد در یک رنگین کمان مؤتلفه پرچم را از کارولینای جنوبی در کنگره در خواست خود را جمهوری خواه و فرماندار فراجنسیتی المپیک decathlete به نظر می رسد بر روی جلد غرور نمایشگاهو پنتاگون خود پایان داد ممنوعیت تغییر جنسیت سربازان (که نهایی نقطه عطفی البته کمتر دائم از آن به نظر می رسید در آن زمان).

در حال حاضر تقریبا دقیقا پنج سال بعد, کشور, چهره جدید لحظه لرزه ای اجتماعی تغییر—لحظه ای که سال های دهه ها و قرن ها از بی عدالتی تاریخی در حال تکان دادن سست و کشور به نظر می رسد گردش به جلو. فقط در دو هفته پس از اخلال در ویدئوها به نظر می رسد آنلاین مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین زانو بر گردن جورج فلوید تا زمانی که او درگذشت و از نیویورک birdwatcher این رویارویی در پارک مرکزی که درگیر یک زن سفید, امی کوپر faking 911 تماس با پلیس تاریخچه به نظر می رسید به تغییر دوباره. در میان همه گیر جهانی است که همچنان به کشتن هزاران نفر از آمریکایی ها در هر هفته و تاریخی, اقتصادی فاجعه بار خاموش کردن اعتراضات در حال حاضر تغییر پارچه از کشور ما است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن