مغلوب ساختن پیشی جستن وکیل خانواده چارلز سخت تر می پرسد قاضی به نگه داشتن مریم تهمت دهان بند

تنها چند ساعت پس از تکان دهنده وحی شده و در مورد مریم تهمت را بسیار پیش بینی تهمت خانواده خود بگویید-همه بیش ا

توسط NEWSCENTERALS در 18 تیر 1399

تنها چند ساعت پس از تکان دهنده وحی شده و در مورد مریم تهمت را بسیار پیش بینی تهمت خانواده خود بگویید-همه بیش از حد و هرگز به اندازه کافی: چگونه خانواده من ایجاد جهان خطرناک ترین مردرئیس جمهور برادر ساخته شده و ملتهب درخواست به قاضی به ادامه تهوع سفارش در برابر خواهر زاده خود را.

در قلب رابرت مغلوب ساختن پیشی جستن استدلال حقوقی است که ادعا می کنند که اگر متوقف نشده است, این کتاب می تواند به تضعیف و بی ثبات کردن تمام خصوصی و محرمانه بودن توافق نامه مانند یکی از مریم تهمت امضا در وضع خانواده پدرسالار فرد مغلوب ساختن پیشی جستن و مستغلات. هر دو مریم تهمت و ناشر Simon & Schuster اظهار کرده اند که آنها را به یک متمم اول قانون اساسی حق انتشار اطلاعات با وجود عدم افشای معامله است.

افراد مشهور, وکیل چارلز سخت تر به نمایندگی از بزرگان نسل Trumps اصرار داشت که مریم مغلوب ساختن پیشی جستن تصویر از خانواده او در این خاطرات—که روزانه وحش برای اولین بار گزارش شد "دلخراش و شهوت پرست" ماه گذشته—محافظت شده است بیان سیاسی. او گفت: این وضعیت شبیه کپی رایت نقض موارد که در آن دادگاه را برگزار متمم اول قانون اساسی نمی شود.

"او را توصیف و حساب او 'ارتباط' با دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در حال مشاهدات شخصی و نه سیاسی تفسیر" سخت تر استدلال کرد. "مانند قوانین اجازه اجرای کپی رایت و علائم تجاری این قانون که خصوصی قرارداد در حال اجرا است نه محتوا بر اساس محدودیت در گفتار."

بیشتر سخت تر نگهداری می شود که ناشران کتاب مانند Simon & Schuster نمی لذت بردن از همان حمایت دیوان عالی کشور فراهم کرده است به سازمان های خبری. این استدلال به نظر می رسد به بقیه چه او مدعی است یک تفاوت اساسی در نحوه و دو نوع مختلف از رسانه های تابع به عنوان یک کسب و کار و به دست آوردن اطلاعات است.

روزنامه نگاران حق لذت بردن از انتشار مواد به دست آمده از طریق قانونی به دلیل سخت تر نوشت و آنها را "منفعلانه دریافت از منابع و اطلاعات به طور مستقل به دست آمده است." اما سخت تر اظهار ناشران کتاب ذاتا همدست متخلف در عمل—و سود در رابطه با نویسنده—و در نتیجه مشمول محدودیت های قانونی خبرنگاران مواجه نیست.

"ناشران کتاب های خود را پرداخت نویسندگان برای ایجاد کتاب تحت سودآور انتشار قرارداد; نسخه های خطی هستند و سپس ویرایش توسط کارکنان این ناشر همچنین به عنوان نویسنده در یک فرایند مشارکتی قبل از انتشار" او ادامه داد. "هیچ موردی تا به حال تمدید امتیازات ویژه از گردآوری, به ناشران کتاب."

سخت تر بیشتر متهم Simon & Schuster از چندین "ایمان بد اعمال" از جمله حمل و نقل نسخه از این کتاب به توزیع کنندگان با وجود دانستن مریم مغلوب ساختن پیشی جستن توافقنامه محرمانه و سپس اقدام به استدلال می کنند که "این اسب را از طویله." شد قاضی Greenwald برای تصمیم گیری در مورد نویسنده و یا ناشر به نفع آن خواهد ایجاد خطرناک جدید گریز در محرمانه بودن توافق نامه سخت تر استدلال می کند.

"هر نویسنده, تحت هیچ قانونی محدودیت حتی یکی که شامل توافق برای ارسال به تاکیدی تسکین خواهد به سادگی نیاز به پیدا کردن یک ناشر حاضر به سرعت دریافت کتاب به توزیع," او نوشت. "این را تبدیل به رفتن به رویکرد برای هر کسی که موضوع را به مشروع توافقنامه محرمانه آنها خواست به نقض. به سادگی پیدا کردن یک ناشر قرار داده و آن را در یک کتاب است."

هرزه برای Simon & Schuster نیست پاسخ به یک درخواست برای نظر.

در اوایل روز شنبه, The Daily Beast, پس از به دست آوردن یک کپی از این کتاب منتشر شده بسیاری از آن آیات محکم از جمله این که مغلوب ساختن پیشی جستن است گفت: به پرداخت یک دوست را SAT برای او هنگامی که او با استفاده از به خواهر خود و سابق فدرال قاضی دادگاه ماریان او را به نام "دلقک" پس از اعلام اجرا خود را برای کاخ سفید و به عنوان برادر خود فرد جونیور درگذشت در بیمارستان از عوارض اعتیاد به الکل او رفت و به فیلم.

The Daily Beast اولین گزارش شده است که این کتاب را مریم "تفرج" خودش را به عنوان منبع اصلی نیویورک تایمز برنده جایزه پولیتزر تحقیق و تفحص از رئیس جمهور و مالیات و کمک به نشان می دهد که چگونه او موفق به دریافت بیش از 400 میلیون دلار از پدرش املاک و مستغلات امپراتوری بود و درگیر در "جعلی" طرح مالیات. به عنوان او نشان می دهد در این کتاب مری عرضه کاغذ با فرد تهمت Sr. است اظهارنامه مالیاتی و دیگر بسیار محرمانه اطلاعات مالی.

مریم مغلوب ساختن پیشی جستن وکیل تئودور Boutrous جونیور گفت: روزانه وحش در بیانیه ای که اواخر روز سه شنبه "رابرت مغلوب ساختن پیشی جستن مختصر مخالف متمم اول قانون اساسی نادیده اساسی قانون قرارداد و نتواند به طور کامل به توجیه قبل از خویشتن muzzling مریم مغلوب ساختن پیشی جستن از انتشار کتاب خود و درگیر شدن در هسته سیاسی سخنرانی در مورد رئیس جمهور بر اساس تجارب خود و مشاهدات."

کتابی است که شماره یک آمازون بهترین فروشنده لیست به فروش می رود روز سه شنبه. مردم آشنا با این موضوع می گویند مریم آماده برای عمده رسانه ها تور برای ترویج آن به رغم وجود سفارش ضابط موقت.

کاخ سفید آمریکا در بیانیه ای روز شنبه ادعا مریم تهمت و سیمون و شوستر شدند بازیگری در "مالی خود بهره."

"رئیس جمهور تهمت شده است برای بیش از سه سال کار به نمایندگی از مردم آمریکا – چرا صحبت کردن در حال حاضر؟" کاخ سفید سخنگوی سارا ماتیوز گفت.

"رئیس جمهور توصیف رابطه او با پدرش به عنوان گرم و گفت: پدر او بسیار خوب برای او. او گفت پدرش بود و نه در همه به او به عنوان یک کودک. همچنین پوچ نشسته ادعا کاملا غلط است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن