طرفداران تهمت در راست نویس بود که بیش از حد شدید برای محافظه کاران

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن از صبح روز شنبه آغاز شده و مانند بسیاری از خود را در صبح انجام دهید: ب

توسط NEWSCENTERALS در 27 اردیبهشت 1399

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن از صبح روز شنبه آغاز شده و مانند بسیاری از خود را در صبح انجام دهید: با یک خیلی زود توییتر سخنرانی دراز وشدیداللحن. رئیس جمهور ستایش مستند معترضان اذیت و آزار یک تلویزیون محلی گزارش خبرنگار بازتوییت یک کارتون به تصویر می کشد تشکر. آدام شیف به عنوان بذله گو و تمجید یک ویدیو از یک جناح راست نویس بود که دوری از محافظه کاران برای حمایت از یک انکار کننده هولوکاست.

در یک ولگردی و قانونی شکنی از حداقل 28 توییتهایی شروع صبح روز شنبه مغلوب ساختن پیشی جستن را بازتوییت کرد تصویری از Michelle Malkin سابق Fox News کمک کننده است که پس از تراز وسط قرار دارد و خودش را با تلخ ترین گوشه راست. در این ویدئو Malkin بسیار با صدای بلند گله و شکایت در مورد محافظه کاران بودن سکوت. او تقبیح کاهش از "فضای امن" برای محافظه کاران, تکرار, آشنا, اما اثبات نشده جناح راست ادعا می کنند که رسانه های اجتماعی شرکت های ناعادلانه سانسور محافظه کار انداز.

مغلوب ساختن پیشی جستن را بازتوییت کرد و پشتیبانی Malkin پیام نوشتن: "چپ رادیکال است که در کل فرماندهی و کنترل Facebook, Instagram, Twitter و Google. دولت در حال کار برای درمان این وضعیت غیر قانونی است. در ارتباط باشید و ارسال نام و رویدادها. با تشکر از شما Michelle!"

این ویدئو—که به نظر می رسد که پس از حذف شده—تهیه شده توسط امریکا برای اولین بار در اینترنت نشان می دهد تاسیس "متحد حق" marcher و انکار کننده هولوکاست نیک فوئنتس. فوئنتس قبلا ادعا کرد که تبعیض نژادی بود "بهتر" برای هر کس و اعلام آن است که "زمان برای کشتن globalists." او همچنین در دفاع از مردی که به کشته شدن 23 نفر در ال پاسو خارج در سال 2019 گفت:—بر اساس تیرانداز ضد مهاجر سفید ملی مانیفست—تیراندازی بود "یک عمل ناامیدی."

Malkin به نام فوئنتس "یکی از جدید حق رهبران" و صحبت در یک کنفرانس به میزبانی فوئنتس و پاتریک کیسی رئیس نئو نازی ها هویت گروه Evropa. در confernece او مدعی آن بود و نه ضد سامی به سوال تعداد زیادی از مردم که در جنگ جهانی دوم است. او بعد از دست او صحبت گیگابایت با محافظه کار گروه جوانان جوان امریکا را پایه و اساس بیش از کسانی که نظرات و صوتی پشتیبانی از فوئنتس.

بعد از آن در صبح مغلوب ساختن پیشی جستن را بازتوییت کرد یک ویدئو از اخبار 12 لانگ آیلند خبرنگار کوین Vesey که نشان داد anti-مستند معترضان سرزنش کردن روزنامه نگار به عنوان "هک" "من نفرت انگیز" و "دشمن مردم است." خبرنگار قبلا گفت که معترضان به دنبال و مورد آزار و اذیت او امتناع نگه داشتن شش پا از فاصله در طول روز صبح او را صرف تلاش برای خود را گزارش کردند.

"مردم نمی توانند به اندازه کافی از این" رئیس جمهور توییتی از معترضان. "مردم!"



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن