مغلوب ساختن پیشی جستن در قانون Karlie Kloss نوشته شده در مورد ضد نژادپرستی کردم و بو

مدل و مغلوب ساختن پیشی جستن در قانون Karlie Kloss احتمال می رود برخی از ابرو مطرح شده که او نوشته یک فعال نقل

توسط NEWSCENTERALS در 15 خرداد 1399

مدل و مغلوب ساختن پیشی جستن در قانون Karlie Kloss احتمال می رود برخی از ابرو مطرح شده که او نوشته یک فعال نقل قول در مورد نژاد پرستی شفا در درون خانواده خود به Instagram. و در واقع چیزی در مورد Kloss ارسال عبارت "جهان را به شما می گویم: ما باید برای پایان دادن به نژاد پرستی. شروع شده توسط شفا آن را در خانواده خود را" نشستن نیست حق با بسیاری از نظر—از جمله فمینیستی نویسنده و سردبیر Tavi Gevinson که flamed Kloss در یک نظر که آغاز شد "Karlie به آن استراحت."

Kloss و شوهرش جاش کوشنر هر دو مادام العمر دموکرات. اما کوشنر برادر جارد است که هر دو ازدواج به Ivanka Trump و همچنین یک مشاور ارشد دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن—و این نزدیکی می تواند سخت به چشم پوشی است.

در نظر او ارسال شده در چهارشنبه شب Gevinson نوشت: "شما یک مقدار زیادی از عصب را نشان می دهد دفاع از girls' برنامه نویسی و علل دیگر در حالی که تنها مودبانه disowning خانواده خود را در (lmao @ شما نادیده گرفتن ivanka در رسانه های اجتماعی; او هنوز هم رفت و به عروسی خود را). من نمی توانم باور کنم که شما بیشتر خجالت نه فقط با آنها اما تصمیم خود را تنها به عموم طرد سیاست خود را در ادب راه بنابراین شما می توانید آن را هر دو راه."

"من نمی دانم که چه نوع از مکالمات شما را در پشت صحنه (علاوه بر زمانی که جارد پرسید: پدر خود را به درخواست راه حل های جهانی و همه گیر در Facebook در آوریل 😂)," Gevinson افزود: "اما می خواهم........چه هستم من به دنبال در. این یک شوخی است."

Kloss صحبت کرده است در مورد او روابط به کوشنر خانواده چندین بار در طول سال. صحبت کردن با رواج در سال گذشته در مورد او روابط به Trumps, او گفت:, "این سخت است. اما من را انتخاب کنید به تمرکز بر روی ارزش هایی که من با شوهرم و کسانی که همان ارزش های لیبرال که من مطرح شد و که در هدایت من در طول زندگی من است." او همچنین اشاره کرد که او و جاش ملاقات در سال 2012; به او گفت که اندی کوهن در ماه ژانویه "این یک جهان متفاوت است. و مرد من و من شده اند از طریق بسیاری با هم. من خیلی افتخار می کنم که او شریک زندگی من است; نه آسان است, اما آن را به ارزش آن است و من می خواهم که همان تصمیم یک میلیون بار دوباره."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب