مغلوب ساختن پیشی جستن فقط الهام گرفته از اشتباهترین لعنت طرح کودتا در LatAm, تاریخچه کامل با QAnon دیوانه

کالی, کلمبیا یک نیروی مزدور به رهبری سابق آمریکا اقدام به حمله و تسخیر ونزوئلا بیش از آخر هفته.سرفصل های مورد

توسط NEWSCENTERALS در 17 اردیبهشت 1399

کالی, کلمبیا یک نیروی مزدور به رهبری سابق آمریکا اقدام به حمله و تسخیر ونزوئلا بیش از آخر هفته.

سرفصل های مورد op باید خجالت دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دولت آمریکا حتی بیشتر از قبل شکست خورده تلاش برای سرنگونی متعفن دیکتاتوری رییس جمهور ونزوئلا نیکولاس مادورو و مغلوب ساختن پیشی جستن است گفت: او تا به حال هیچ دست این چیزی است که فقط ممکن است درست باشد.

اما هیچ سوال توطئه گران فکر می کردم او می خواهم خوشحال و پرداخت نقدی اگر آنها موفق بوده است.

"55 میلیون دلار در پاداش که یک بیت از یک انگیزه می شود Rambos."

فقط چند هفته پیش در مارس 26, وزیر امور خارجه, Mike Pompeo وعده داده شده بسیار پاداش های بزرگ برای "اطلاعاتی که منجر به بازداشت و یا محکومیت" از مردم ونزوئلا رژیم که ایالات متحده دیگر به رسمیت می شناسد: 15 میلیون دلار برای مادورو خودش و 10 میلیون دلار برای هر یک از چهار نفر از مقامات همه اتهام واشنگتن قاچاق مواد مخدر است.

بنابراین آره 55 میلیون دلار در پاداش که یک بیت از یک انگیزه می شود Rambos.

در روز های سازمان سیا در تلاش برای بازگشت کودتا با راز بودجه و سپس تکذیب آنچه در آن انجام شده بود اگر آن گرفتار شدم. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به نظر می رسد سعی کرده اند چیزی شبیه به آن در سال گذشته و شکست خورده است. بنابراین در حال حاضر, آور, این, ارائه ده ها میلیون دلار—در—بلکه نکات و اشاره به پیشنهاد بزرگ وجود دارد و توطئه ها و برنامه های جریان است.

بنابراین Pompeo در روز چهارشنبه اشاره به رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن کرد که هیچ دولت آمریکا دخالت مستقیم در این عملیات و سپس افزود: "اگر ما تا به حال درگیر آن رفته اند متفاوت است." البته. "همانطور که برای کسانی که bankrolled آن ما آماده برای به اشتراک گذاشتن هر گونه اطلاعات بیشتر در مورد آنچه ما می دانیم گرفت. ما باز است که در زمان مناسب. ما به اشتراک گذاری اطلاعات است که باعث می شود حس خوب."

که است که می گویند: ما همچنان به مزخرف شما تا زمانی که کسی کار انجام می شود و ما امیدواریم.

اما این بچه ها ؟ این بچه ها فقط نبودند به آن.

آنها یک دریا منتقله از حمله گروهی از حدود 60 مردان با یکی دیگر از 50 یا تا پنجم روزنامه در حال حاضر در پشت خطوط دشمن همه خم جهنم در تغییر رژیم. رفتن آنها در برابر ونزوئلا ارتش 130,000 سربازان وظیفه فعال و دیگری 220,000 شبه نظامی وفاداران.

این صدا تقریبا مثل اواخر دوره استالونه در عمل وسیله نقلیه ، برخی از هالیوود, فانتزی, جنگ-رابطه که در آن مردمان بد نمی توانید به ساقه راست. اما متاسفانه برای این فقیر کودتا-توطئه فضل-شکار حرومزاده آن همه بیش از حد واقعی است. و بچه بد " هدف ضرب خوب است.

مهاجمان راه اندازی شد آنچه آنها به نام "عملیات گیدئون" از همسایه کلمبیا پس از تقسیم ناچیز خود را به نیروهای دو خاکی فرود احزاب است.

گروه اول بود ره با ونزوئلا نیروی دریایی این کشور در سواحل کارائیب در روز یکشنبه. آن را آزاد مدیریت به زمین چند مبارزان در حدود 20 مایلی شمال کاراکاس. اما ایرانیها نیروهای زمینی به سرعت آنها را تسخیر کرده و دوباره beachhead.

دوم چنگک صاف کردن نورد بود تا روز دوشنبه گفته شده پس از یک جامعه از طرف ماهیگیران محلی آن را احاطه کرده

بله. ماهیگیران.

زمانی که گرد و غبار حل و فصل Maduro, سابق, راننده اتوبوس که در اواخر موفق پوپولیستی عوام فریب هوگو چاوز و برگزار شود با حمایت از کوبا هوش, خدمات رفت و در تلویزیون دولتی به لاف زدن که هشت "حرفه ای مزدوران آمریکایی" کشته شده بود و 23 دستگیر شده است. این شامل دو ex-Green Berets و بازنشسته DEA agent. مادورو یک نمایش بزرگ از برگزاری اسیر مردان آبی صدور گذرنامه برای دوربین. او همچنین تشکر ماهیگیران.

"دولت ایالات متحده به طور کامل و به طور کامل درگیر در این شکست حمله" مادورو گفت و در ادامه به سرزنش کلمبیا راست رئیس جمهور Iván دوقو به عنوان به خوبی.

مانند واشنگتن و بوگوتا, است و هرگونه دخالت در این اقدام کودتا اما رهبران در هر دو پایتخت را به نام بارها و بارها برای مادورو ایران—و در آنجا بود که پاداش چیزی.

در ضمن عملیات Gideon برترین طراحان شجاعانه باقی مانده Stateside در سراسر botched تهاجم.

"من سعی کردم به تعامل همه من می دانم که در هر سطح" اردن Goudreau, 43, an ex-سبز کلاه بره که تا به حال استخدام و سازماندهی سفر به اسوشیتد پرس گفت. "هیچ کس از بازگشت من تماس. آن را یک کابوس است."

نه ظاهرا یک کابوس برای بیدار کردن از هر زمان به زودی. پژوهشگاه فرماندهان در آمریکا مطلع میامی هرالد آنها صرفا تعلیق فعالیت به طور موقت با توجه به "نشت" و "نفوذی" در نیروی خود را که تا حد زیادی ساخته شده ناراضی ونزوئلا دانست.

خاویر Nieto سابق کاپیتان در ونزوئلا گارد ملی و Goudreau را co-فرمانده ارائه sitrep پس از انجام نگرفته که ممکن است خنده دار بودند رفقای خود را در آغوش مرده است یا پوسیدن در زندان ونزوئلا:

"عملیات متوقف خواهد شد با توجه به این که تعدادی از اشتباهات ساخته شد" Nieto گفت.

"ساخته شعارهای"

عملیات Gideon داده شده است پوشش کافی در سراسر نیمکره و فراتر از آن. اما بیشتر از آن تمایل به تمرکز بر روی که چه و زمانی که. کمی نوشته شده است تا کنون در مورد این که چرا و چگونه.

همانطور که در چرا در امر آموزش پرسنل نظامی بر این باورند که حمله نیروی چند ده مبارزان سرنگونی می تواند نیروهای مسلح کشور و "تصرف مادورو" را به عنوان آنها اظهار داشت: هدف خود را? چگونه خدا را نام می تواند از آنها بود به طوری غلط?

البته شخصیت است که سرنوشت به عنوان قدیمی گفت می رود. پس از آن ممکن است به عنوان هیچ تعجب به یاد بگیرند که یک اسیر سابق Green Berets, ایران بری به نظر می رسد به عنوان یک جانباز از QAnon تئوری توطئه که فرض یک "دولت عمیق" طرح هدف قرار دادن رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن.

هر دو بری و دیگر اسیر آمریکایی لوقا Denman کار کرده بود به عنوان پیمانکاران خصوصی تحت Goudreau فلوریدا-شرکت بر اساس Silvercorp ایالات متحده آمریکا است. در اصل به ارائه "حفاظت" در برابر مدرسه بورس با جاسازی "counter-terror عوامل در مدارس صورت مبدل به عنوان معلمان" Silvercorp در نهایت شنود گذاشته شد توسط رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن گرداننده برای تامین امنیت جوید.

بر اساس گسترده عکاسی شواهد گردآوری شده توسط Bellingcat ما می دانیم Goudreau خود را به دنبال مانند یک گوشی با ماندگاری گارد در نزدیکی رئیس جمهور در طول یک ماه اکتبر 2018 تجمع در شارلوت N. C.. و این احتمال وجود دارد Silvercorp شنود گذاشته شد برای حفاظت از مغلوب ساختن پیشی جستن مجامع در شیکاگو و پنسیلوانیا که در همان سال به عنوان به خوبی.

بنابراین آنچه را وادار قرمز خون MAGA-فکر مردان مانند Goudreau, Denman و بری جان خود را به خطر فروش یک ملت پر از "بد hombres" جنوب مرز?

یک پیشنهاد کارشناسان شناور است که تازه کودتای ناموفق بود و صرفا مبدل به خاطر روابط عمومی خوب برای شبیه ragtag مبارزان آزادی به دنبال آزادی برای مردم مظلوم—که در واقع آن را واقعا انگیزه به ما پیشنهاد خوب قدیمی از مد افتاده.

"با توجه به تمرکز بر گرفتن مادورو به نظر می رسد کاملا امکان پذیر است که Goudreau با انگیزه بود در بخشی از $15 میلیون فضل در ونزوئلا و همچنین به عنوان نعمت در ارشد دیگر دولت ونزوئلا مقامات" الکس اصلی مدیر سیاست بین المللی در مرکز تحقیقات اقتصادی و سیاست (CEPR) گفت: روزانه وحش.

Goudreau همچنین ادعا می کند که یک قرارداد برای $212 میلیون امضا توسط líder تهمت متحد خود اعلام کرد: "رییس جمهور موقت" Juan Guaidó. قرارداد وجوه ذکر شده توسط مادورو در سخنرانی خود به ملت—ظاهرا در حال اختصاص داده شده برای گرفتن او را به پایین و نصب Guaidó در کاخ ریاست جمهوری.

با توجه به استیو susan ritchie یک سردبیر در مجله آمریکای لاتین دیدگاه "Guaidó در ابتدا در هیئت مدیره با طرح اما پس از آن رشد کرد و با احتیاط از آن تحقق آن را محکوم به شکست بود."

Susan ritchie اشاره کرد که "پس از انجام چند نافرجام و شرم آور تلاش برای سرنگونی رئیس جمهوری ونزوئلا با حمایت از واشنگتن در سال 2019, [Guaidó] در حال حاضر بیشتر محتاط داشتن یاد گرفتم از کسانی که تجربه خسته کننده."

با توجه به CEPR را اصلی Goudreau و Nieto دیده اند ممکن موفق تاخت و تاز به عنوان یک راه برای نیروی Guaidó به افتخار او قرارداد امضا شده.

"این امکان وجود دارد که Goudreau در نظر گرفته است که او و شرکت او توطئه گران هنوز هم می تواند دریافت غرامت پولی [از Guiadó] برای عملیات اگر آنها موفق به گرفتن ونزوئلا و دیگر مقامات ارشد" بخش اصلی گفت.

"FILIBUSTEROS"

دیگر ناظران سرزنش ساده gringo غرور. نه این که غرور و حرص و متقابلا منحصر به فرد.

نیمه اول قرن 19 بود پر از آمریکای شمالی ماجراجویان که فکر آشکار سرنوشت ایالات متحده باید شامل ثروت کارائیب و آمریکای مرکزی. Freebooters یا "filibusteros," اغلب کار با محلی "مبارزان آزادی" اما با حمایت آمریکای شمالی را برده-داشتن منافع بارها و بارها تلاش برای سرنگونی رژیم. یکی از معروف ترین interlopers ویلیام واکر—پس از آن lionized در جنوب به عنوان "خاکستری چشم مرد سرنوشت"— در واقع مدیریت به بیش نیکاراگوئه اما حتی کوتاه مدت موفقیت نادر بود. بیشتر معمولی بود یک تلاش نافرجام برای به دست گرفتن کوبا در سال 1851 که 40 آمریکای شمالی ماجراجویان دستگیر شدند و شتابزده شات.

مداخلات تهاجم مشاغل و عملیات و ادامه داد: تقریبا به پایان قرن 20th. دوباره و دوباره به سمت راست از طریق جنگ خلیج خوک ها حمله به کوبا در سال 1961 و سازمان سیا اجرا برضد جنگ در نیکاراگوئه در دهه 1980 آمریکا سیاستمداران ماجراجویان و ام آی فایو پناه کشنده توهم است که گروه می تواند جرقه توده قیام. که همه آشنا است تاریخ در آمریکای جنوبی و تا حد زیادی فراموش شده در شمال.

"یکی از بزرگترین شکست سیاست های ایالات متحده است که برای مشاهده آمریکای لاتین از طریق امپریالیستی چشم شکست برای دیدن واقعیت های روی زمین می گوید:" میگوئل تینکر سالاس استاد ونزوئلا مطالعات در کالج پومونا در کالیفرنیا است. "در ونزوئلا به عنوان جاهای دیگر آنها تکیه می کنند یک تعداد انگشت شماری از افراد که طوطی سیاست ایالات متحده باشد."

برخی از این تکرار طوطی وار ممکن است گمراه gideon's مدرن روز ویلیام واکر کسانی که Rambos بدون علت. اگر چه مغلوب ساختن پیشی جستن رنگ مادورو به عنوان یک منفور شکل و بسیاری از وسط و طبقه فوقانی ونزوئلا در مخالفت با او باقی می ماند محبوب با فقیر و طبقات پایین آنها را برای او فراهم می کند و سخاوتمندانه یارانه مواد غذایی و سوخت. اکثر فرماندهان نظامی نیز در آنجا ماند وفادار به رغم زنجیرهای و اپوزیسیون ونزوئلا اعضای' بهترین تلاش به آنها را در نوسان بودن.

ونزوئلا همچنان یکی از مشکل ترین و کشورهای بی ثبات در جهان گرفتار فساد رفتن سرسام آور نرخ تورم و جرم و جنایت خشونت آمیز. فلج کننده تحریم های اعمال شده توسط واشنگتن باید فقط اضافه شده به هرج و مرج. سقوط قیمت نفت را ساخته اند همه چیز حتی بدتر برای یک کشور که قبلا آرامش در واقعیت آن است که بزرگترین ذخایر نفتی اثبات شده. و با توجه به در حال حاضر ضعف در سیستم مراقبت های بهداشتی درمانی و کارشناسان می گویند این کشور به زودی می تواند دیدن یک coronavirus انفجار فوق العاده ای نسبت.

هنوز Yanqui-چراغ آزادی, فشار هنوز هم تا به حال هیچ جویند.

"بیشتر عناصر رادیکال از مخالفان ونزوئلا را پس از 2014 ترویج روایت است که مادورو است teetering و تنها نیاز به یک فشار به سقوط" گفت: تینکر Salas. "به عنوان غم انگیز آن را به عنوان ممکن است, این اولین بار نیست که آمریکا مقصر است باور خود ساخته شد."

"غیر قابل تصور"

عملیات Gideon می آید بر روی پاشنه از دیگری حتی بزرگتر تهاجم نیرویی که بازنشسته سبز کلاه بره Goudreau سعی در سازماندهی اما که سقوط از هم جدا.

در اوایل این ماه AP گزارش داد که Goudreau—که گفته می شود برای اولین بار ملاقات رهبر مخالفان Guaidó از طریق یکی از مغلوب ساختن پیشی جستن محافظان—تا به حال شده است در حال اجرا یک سری از اردوگاه های آموزشی شبه نظامی در کلمبیا. اردوگاه قرار دارد برخی از 300 سابق ونزوئلا سربازان که به ترک و فرار در سراسر مرز در اعتراض به مادورو را رد.

کسانی که کارآموزان تا به حال نیز در نظر گرفته شده برای شرکت در یک کودتا تا Goudreau را شریک تبعید ونزوئلا کلی Cliver الکالا دستگیر شد اتهام مواد مخدر و استرداد به آمریکا در ماه مارس این سال است. مدت کوتاهی پس از آن مقامات کلمبیا دستگیر حمل و نقل سلاح های نظامی و دنده به ارزش حدود $150,000 پس از آن اردوگاه منحل شد.

هنوز برای برخی از این دلیل کمتر از یک هفته پس از اخبار از بین رفته اردوگاه های آموزشی شکست Goudreau تصمیم به راه اندازی عملیات Gideon.

روز دوشنبه مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام شکست خورده حمله "است و هیچ ربطی به دولت ما." و وزیر دفاع علامت Esper گفت: "دولت ایالات متحده تا به حال هیچ چیزی برای انجام با آنچه اتفاق افتاده در ونزوئلا است."

تا کنون هیچ شواهد مستقیم ظاهر شده که لینک یا بوگوتا یا واشنگتن را به اردوگاه های آموزشی و یا عملیات Gideon. اما این بدان معنا نیست که آنها همدست در این شکست مفتضحانه.

"این غیر ممکن است تصور کنید که دولت ایالات متحده نیست که دانش قبل از عمل. اطلاعاتی ایالات متحده از نزدیک زیر تحولات همراه کلمبیا-ونزوئلا مرز که در آن این افراد ظاهرا آموزش" تینکر Salas گفت.

برای Salas استفاده از نیروهای نامنظم اجازه می دهد تا آمریکا به حفظ "deniability قابل قبول در حالی که امید به درو از هر گونه مزایای که ممکن است حاصل از عملیات."

الکس اصلی در CEPR به توافق رسیدند. "بسیار بعید است که دولت کلمبیا که مدعی بسیار نزدیک روابط نظامی به دولت ایالات متحده نمی خواهد که مطلع شده است از [این] فعالیت های" او گفت:. او همچنین با اشاره به این که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت دارای یک سابقه طولانی آشکارا تهدید به تغییر رژیم و دخالت نظامی علیه مادورو.

"دولت ایالات متحده احتمالا به طور مستقیم از آگاه مداوم برنامه به کوه یکی دیگر از حمله مسلحانه از کلمبیا." اگر هم تهمت یا رئیس جمهور دوقو نگران بودند که در مورد اصلی گفت: "آنها می تواند مداخله وقت پیش."

Susan ritchie اضافه شده است که از نظر تاکتیکی ادراک Green Berets شده اند که بعید است به انجام چنین مخاطره آمیز ماموریت اگر آنها تا به حال اعتقاد بر این حداقل ضمنی بین المللی حمایت پشت سر آنها بود.

"بدیهی است که Goudreau اعتماد به نفس بود که پس از تهاجم نظامی نشان داد نشانه هایی از زنده بودن شورشیان می تواند در حمایت قوی واشنگتن و بوگوتا," او گفت:.

که آیا آن را برای سود مالی و یا سیاسی اهرم وسواس با خشونت جابجایی مادورو—مهم نیست که چقدر بحث برانگیز او ممکن است—منجر به "بسیاری از فرصت های از دست رفته برای حمایت از گفتگوی ملی بین واگرا نیروهای سیاسی" تینکر Salas گفت.

"در پایان تنها یک فرایند مذاکره بین ونزوئلا خود را می توانید تنظیم صحنه برای حل و فصل مشکلات کشور نیستند."

اما این احساسات به احتمال زیاد به حمل وزن زیاد با Trumpistas.

کریستوفر دیکی و خواهد Sommer نیز گزارش به این داستان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن