مغلوب ساختن پیشی جستن مقامات نمی خواهید به او بگویید در مورد 'روسیه در كجا قرار

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت برای سال جمع آوری اطلاعاتی در مورد قدرت های خارجی از جمله روسیه و ایران با استفاده

توسط NEWSCENTERALS در 10 تیر 1399

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت برای سال جمع آوری اطلاعاتی در مورد قدرت های خارجی از جمله روسیه و ایران با استفاده از ابزارهای مالی است که برای حمایت و تشویق شبه نظامیان مسلح در افغانستان با توجه به شش فعلی و سابق ایالات متحده هوش و امنیت ملی افغانستان ، و کسانی که به مقامات گفت: رییس جمهور در این جریان شده در مورد آن گسترده تلاش.

یک زمان ارشد امنیت ملی رسمی و دو نفر دیگر از مقامات سابق آشنا با جمع آوری اطلاعات در افغانستان گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن دولت از نزدیک دنبال راه های که در آن ایران با استفاده از پول نقد برای حمایت از شبه نظامیان در شبکه حقانی که به کشته شدن سربازان آمریکایی.

اما زمانی که هوش پدید آمده در اوایل سال جاری که روسیه تا به حال ساخته یک طرح خاص برای پرداخت مستقیم به مزدوران برای کشتن سربازان آمریکایی و هوش و امنیت ملی رهبران نمی مختصر رئیس جمهور در فرد است. یک فرد با آگاهی از این وضعیت می گوید که اگر چه آنها آگاه هستند که اطلاعات منتشر شده در کاخ سفید و در تهمت خود امنیت ملی دستگاه آنها غافل بودند از هر گونه مستقیم و چهره به چهره نشست خبری که رئیس جمهور دریافت کرده بود.

موضوع از آنچه رئیس جمهور می دانستند—و یا اگر او می دانست هر چیزی در همه -- در مورد روسیه و نعمت تبدیل به یک مسئله عمده در واشنگتن است. "ما نیاز به درک که چرا رئیس جمهور نبود جریان که در مورد آن را می دانستند و هنگامی که و چه پاسخ ما به روسیه خواهد بود و اگر این گزارش خارج از نوبت معتبر" جمهوری خواه در کنگره باب Wittman در کمیته نیروهای مسلح مجلس در بیانیه ای گفت. "اگر این هوش مصمم است درست باشد, این است که دیگر در یک لیست طولانی از escalations تجاوز از روسیه است."

متعدد و گاهی متناقض گزارش در مورد میزان و زمان بندی از اطلاعات در دسترس به رئیس جمهور.

در شب دوشنبه آسوشیتد پرس نوشت که ارشد مقامات کاخ سفید دانست و در مورد "طبقه بندی شده هوش نشان می دهد روسیه مخفیانه ارائه مستقیم به طالبان برای قتل آمریکایی ها" در "اوایل سال 2019" یک سال زودتر از آنچه قبلا گزارش شده است. چگونه دقیق و خاص است که هوش ممکن است هنوز مشخص نیست.

"مقامات گفت: وجود بیم و هراس در مورد جلسه رئیس جمهور در مورد روسیه ، "

با توجه به AP سپس-مشاور امنیت ملی جان بولتون است "گفت: همکاران" است که او در جریان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن شخصا در مورد فضل مسئله در مارس 2019. اما بولتون که در حال حاضر ترویج کتاب پس از تمدید سکوت در مورد وقت خود را در کاخ سفید "پاسخ نمی دهند" به AP نمایش داده شد در مورد این قرار است جلسه توجیهی و سوم شخص حساب تایید نشده باقی مانده است.

سی ان ان گزارش دوشنبه شب که اطلاعات در مورد روسیه فضل ارائه می دهد موجود بود در حداقل یک نسخه از رئیس جمهور روزانه مختصر. به گزارش نیویورک تایمز نوشته جلسه تحویل داده شد در فوریه و اطلاعات در مورد روسیه نعمت گردش به طور گسترده ای در جامعه اطلاعاتی است. به گزارش AP می گوید: هوش برای اولین بار ساخته شده راه خود را به یک PDB که این اسناد به نام بیشتر از یک سال پیش.

AP اشاره کرد که زمانی که بولتون به نظر می رسد یکشنبه در ان بی سی دیدار با مطبوعات او پیشنهاد تهمت ادعای جهل به توجیه انفعال. "او می تواند طرد همه چیز اگر هیچ کس تا کنون گفت: او در مورد آن" بولتون گفت.

اما مشکل این است که نه تنها یک ماده از dissembling, با توجه به منابع مختلف آن را یک ماده از تهمت نیست که مایل به دانستن در مورد هوش خارج از منطقه راحتی خود و بی میلی مقامات به فشار اطلاعات بر روی او می دانند که او مقاومت خواهد کرد به خصوص اگر نتیجه گیری های خود را کمتر از روشن. کسانی که ممکن است به یک PDB, اما نمی توانید ذکر شده در یک صورت به صورت جلسه.

هوش بیرون آمدن از افغانستان با آن بسیاری از جناح رقیب و تغییر اتحاد به خصوص می تواند مشکل ساز باشد. "دیلی بیست گزارش داد در سال 2015 که طالبان بودند در حال توسعه روابط خود را به روسیه و ظاهرا برای مبارزه با افغانستان شاخه ای از به اصطلاح دولت اسلامی. بیش از پنج سال گذشته و به گفته منابع که همکاری های توسعه یافته شامل روسیه و طالبان همکاری با ایران با آن شناخته شده و سابقه پرداخت مستقیم برای حملات است. اما وضعیت رشد کرده است و حتی پیچیده تر از دیر میان اتهامات توسط طالبان که داعش استخدام ممکن است کار کرده اند با ارشد سابق دولت افغانستان و ماموران به طرح ترور مغلوب ساختن پیشی جستن صلح مذاکره Amb. زلمای خلیل زاد. آنها گفت: به اعتقاد خلیل زاد در حال فروش به طالبان است.

فرد ذکر شده در بالا با آگاهی از هوش گردش در کاخ سفید در مورد روسیه پیشنهاد نعمت برای کشتن آمریکایی ها گفت: روزانه وحش آنها اختلاف حساب نشان می دهد اطلاعات تا به حال به نظر می رسد حداقل در یک PDB. اما این منبع اشاره کرد که شانس که برنده را بخوانید که توسط خود هستند "در واقع صفر است."

سابق مغلوب ساختن پیشی جستن دولت رسمی با دانش در مورد رئیس جمهور هوش جلسات گفت: این ارزیابی در مورد روسیه نعمت باید آورده شده است به رئیس جمهور به طور مستقیم. اما این بدان معنا نیست که اتفاق افتاده است.

در هوش و امنیت ملی جامعه برخی از مقامات سوالات مطرح شده درباره روش های مورد استفاده به سادگی ارزیابی و اینکه آیا این اطلاعات شده بود تایید از طریق منابع دیگر. دیگران معتقد بودند هوش نشان می دهد یک تغییر قابل توجهی در روسیه رفتار در افغانستان و شمار خطرات فوری به نیروهای ایالات متحده بر روی زمین با توجه به دو نفر خوانده شده در مکالمات اطراف هوش ارزیابی.

بی میلی به مختصر جمهور تهمت چهره به چهره به دنبال قدیمی و آشنا الگوی مقامات می گویند. اگر چه مقامات اطلاعاتی به طور منظم کوتاه رئیس جمهور در مورد مسائل حساس آنها همیشه 100 درصد اعتماد به نفس در مورد مقامات بالا در فضا و امنیت ملی جامعه را انتخاب کرده اند چندین بار برای جلوگیری از نشست خبری رئیس جمهور تهمت دو زمان و دو نفر از مقامات ارشد درگیر در این جلسه روند گفت: روزانه وحش.

"اگر شواهد وجود دارد...حتی اگر نازک منابع وجود دارد یک گزینه به آن را به رئیس جمهور توجه اما اجازه دهید او را می دانم آن است که نازک منابع" یک ارشد سابق اطلاعاتی رسمی گفت. "اگر آن را کمتر اطلاعات مهم و سپس جامعه اطلاعاتی معمولا می خواهد به اعتماد به نفس بیشتر. اما جامعه اطلاعاتی همیشه باعث می شود اعتماد به نفس خود را به سطح روشن است."

مقامات گفت: وجود بیم و هراس در مورد جلسه رئیس جمهور در مورد روسیه به ویژه با توجه به گذشته حساسیت نسبت به این موضوع وجود دارد و آن نگرانی او ممکن است پست در رسانه های اجتماعی در مورد هوش.

"مغلوب ساختن پیشی جستن است کمی صبر برای هوش جلسات به ویژه هنگامی که این خبر خوب نیست برای او. این جلسات اتفاق می افتد نامنظم و اغلب رایگان-برای-alls" یک مقام سابق گفت. "او همچنین نشان می دهد کمی احترام برای اطلاعات طبقه بندی شده و ممکن است صدای جیر جیر در مورد آن— که در مقابله با تلاش ها برای رسیدگی به این موضوع از چشم های عمومی."

به گفته یک منبع مستقیم با دانش اندکی پس از مغلوب ساختن پیشی جستن ساخته شده بود آگاه از نیویورک تایمز داستان این آخر هفته او دو واکنش فوری در پشت درهای بسته: او بازاندیشانه در مورد صحت این گزارش اینتل به سادگی دلیل آن چاپ شده بود و در این زماناست که او اغلب تقبیح به عنوان یک دشمن. و چشم انداز بیشتر آمریکایی ها در حال مرگ به عنوان یک نتیجه از این نعمت ها یک بار دیگر او را ناشی از تاکید بر تمایل خود را—صریح و مبارزات انتخاباتی هدف—به جلو و پرسنل نظامی ایالات متحده در خارج از کشور در حال حاضر و نوامبر است.

"چرا ما هنوز هم وجود دارد؟" مغلوب ساختن پیشی جستن خصوصی بادی در این آخر هفته به عنوان او در واکنش به بار گزارش با توجه به این منبع.

معلوم نیست تا چه حد رئیس جمهور خواهد شد در ماه های باقی مانده از دوره اول خود را به واقع در قرعه کشی پایین در حال حاضر کاهش تعداد نیروهای نظامی در افغانستان با توجه به وحشی راه خود انگیزه و سفارشات خارجی در درگیری را oscillated بین ramped تا خشونت andcalls برای پایان دادن به این هزینه جنگ برای همیشه لطفا برای.

"اگر رئیس جمهور تهمت می خواهد به نفع خود او است رفتن به تحریک پایگاه خود گفت:" یک منبع نزدیک به کاخ سفید که به توصیه دولت در سیاست خارجی مهم است. "یک راه برای انجام این کار است که در واقع شروع به آوردن نیروهای نظامی از افغانستان و شروع به انجام وعده های خود برای پایان دادن به این افتضاح جنگ بی پایان. من می دانم که این چیزی است که او می خواهد به انجام قبل از روز انتخابات حتی اگر فقط بر روی آن اجرا شوند."

این فرد اضافه کرد که "رای گیری در این قریب به اتفاق است—آن را به طور مداوم 70-30 به نفع گرفتن و کاهش در سراسر حزب خط. اما هسته MAGA پایه در مکان هایی مانند ویسکانسین و میشیگان و پنسیلوانیا خواهد بود به خصوص هیجان زده است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن