مغلوب ساختن پیشی جستن حاضر به سوگواری آنها. ما باید.

Cristina مونه Zilkha. فاطمه اشمیت. دز ان رومن. Elvester McKoy. آلونزو Garza-Salazar. ادریس بیع.کسانی که در میا

توسط NEWSCENTERALS در 6 خرداد 1399

Cristina مونه Zilkha. فاطمه اشمیت. دز ان رومن. Elvester McKoy. آلونزو Garza-Salazar. ادریس بیع.

کسانی که در میان ده ها تن از نام های نوشته شده بر روی کاغذ cutouts و ارسال شده بر روی نرده های فرفورژه خارج بروکلین سبز-چوب به عنوان گورستان ملی COVID-19 کشته و نزدیک به 100,000.

قبور و آرامگاه و مجسمه سازی در 478 هکتار فراتر از حصار ساخته شد از مواد به معنای نادیده گرفتن زمان و حفظ حافظه هر فرد است. این تدفین شده بود همراه با آیین های مارک عظمت از دست دادن.

Cutouts در حصار نمی خواهد به احتمال زیاد آخرین بارانى اما هر تولید یک نام از اعداد هنگامی که این ویروس بیش از حد اغلب قربانیان خود را به مرگ به تنهایی و بیش از حد اغلب فریب خانواده ها حتی از یک مراسم وداع. نام در هر بیت از کاغذ به نظر می رسید در حال حاضر بیشتر مهم است به یاد داشته باشید از هر یک از کسانی که محاط در گرانیت و سنگ مرمر.

کریستینا مونه Zilkha شد یک خواننده. فاطمه اشمیت معلم بود. دز ان رومن بود مدیر مدرسه. Elvester McKoy شد شهر نیویورک اصلاح افسر. آلونزو Garza-Salazar شد یک مهاجر مستند نشده از مکزیک که در فدرال بازداشتگاه. ادریس Bey بود FDNY فوريت های پزشکی که تا به حال در پاسخ به مرکز تجارت جهانی در 9/11.

"آمبولانس خود را پهن شد," دوست مادام العمر خود را Nehmiah چندلر گفت: روزانه وحش. "آنها فکر می کردند او و شریک زندگی خود مرده بود و همچنین. اما به نوعی آنها جان سالم به در برد. متاسفانه برای او آنها نفس در بسیاری از گازهای سمی است."

Bey به حال زخم ریه ها به عنوان او ادامه داد: با FDNY. که نمی تواند کمک کرده اند شانس خود را زمانی که او به COVID-19. شانس خود را داد. نام خود را صحبت می کند خستگی ناپذیر تعهد به پایان.

"یک بنده و بنده از عموم" چندلر گفت.

این سازمان از تلاش برای ارسال اسامی کاهش یافته در خارج از گورستان و در مکان های دیگر شامل 32 ساله Nelini مهر که از دست یک پسر سیلویا مهر و عمو ویکتور روده بزرگ به این بیماری همه گیر. Nelini شد و در روز سوم دبیرستان ملی بعد از عزاداری به رهبری پرزیدنت بوش پس از کمتر از 3000 آمریکایی جان در 9/11.

"من به وضوح به یاد داشته باشید که," او گفت: Daily Beast در روز شنبه. "چه کسی می داند که اگر ما آن را در این زمان در اطراف. اگر ما نمی خواهیم به آن را دریافت کنیم. ما به شما نشان می دهد چگونه آن را انجام داده به مراقبت از مردم و افتخار زندگی مردم است."

مراقبت از مردم و ارج نهادن به زندگی مردم به نظر نمی رسد به ما علاقه رئیس جمهور فعلی. او به نظر می رسد به لمس مرگ دوست و همکار real estate توسعه دهنده استنلی چرا. اما ده ها هزار نفر از مرگ یک تهدید برای مغلوب ساختن پیشی جستن تصویر خود و تشکیل یک مسئولیت سیاسی مهم نیست که چگونه اغلب او و همدستان او اصرار دارند تلاش خود را باید یک موفقیت بزرگ بوده است. و آسیب پذیری خاموش همدلی در یک عاشق.

"یکی بیش از حد بسیاری از" او بارها و بارها می گوید که یک راه از رد کردن همه دیگران حتی به عنوان آنها به شش رقمی است.

مغلوب ساختن پیشی جستن یک خود اعلام کرد: "زمان جنگ رئیس جمهور" که به ما می آموزد چگونه به سرند و برابر آزادی با تفکر و تنها از خودمان را در حالی که انجام هر کاری که می خواهیم انجام دهیم در حال حاضر. واشنگتن پست در تحلیل خود را 28 ساعت پس از گفتارها در طول 35 COVID-19 جلسات مطبوعاتی و مصمم او صرف دو ساعت حمله به دیگران و 45 دقیقه ستایش خود و دولت او اما حتی پنج دقیقه ابراز همدردی کاهش یافته و خانواده های آنان است.

مغلوب ساختن پیشی جستن یک فرصت برای ارائه یک قلبی اذعان قدر از ما ضرر و زیان خود را در طول فاکس نیوز تاون هال در یادبود لینکلن در آوریل 3. این Gettysburg address بود سمت راست وجود دارد برای الهام محاط در سنگ قبل از او. مغلوب ساختن پیشی جستن به جای به سادگی تجدید نظر قبلی خود را برآورد 40000 تا 50000.

"ما در حال رفتن به از دست دادن در هر نقطه از 75 و 80 به 100 ، 000 نفر," او گفت: به عنوان معمولی به عنوان اگر آن را فقط اعداد فرد زندگی می کند.

او حتی ثابت مایل به اضافه کردن به تعداد مرگ با تغذیه جعلی ماچ از پوشیدن یک ماسک و با به tweeting تشویق به ضد shutdown crazies.

"آزادسازی میشیگان!... آزادسازی مینه سوتا!"

همانطور که ما در نزدیکی یک شش رقم تعداد مرگ تهمت به دنبال خود لطفا پایه اعلام کرد که او بازگشایی کلیساها بدون توجه به آنچه که مقامات دولتی می گویند ممکن است. خانه عبادت در آرکانزاس شده بود باز پس مارس 4, اما یکی که باقی می ماند بسته آخر این هفته است Greers Ferry First Assembly of God, که در آن 35 92 parishioners بیمار با COVID-19 در ماه مارس. سه کشته از جمله 91 ساله دیرین greeter بیل بارتون.

"وجود دارد هر گونه خدمات" مرد گفت: که پاسخ تلفن وجود دارد.

در شنبه تهمت مجموعه ای از کاخ سفید که در آن او را کاهش پرچم به نیمی از کارکنان برای تنها سه روز پس از درخواست کتبی از دموکرات کنگره رهبری است. به جای سرب ما در برخی از بيان ملی عزاداری در آخر هفته روز یادبود او به رهبری تهمت ملی گلف در ویرجینیا.

او در ادامه به دوست نداشتن اپتیک از خود را در یک ماسک. اما او به نظر می رسد که هیچ مشکلی با بودن عکس بازی گلف همانطور که اگر کسی در حال مرگ بودند. او ماری آنتوانت از لینک مندی پیام آن است که زمان به عقب بر گردیم به آنچه که او در نظر طبیعی هر انسانی هزینه.

در سال 1918 تهمت پدر فرد رفت و برای یک پیاده روی خود را با پدرش فردریک پایین جامائیکا در خیابان ملکه است. رییس جمهور آینده و جد ناگهان احساس بد و به خانه بازگشت. او غیر روحانی کردن و به زودی پس از تبدیل به یکی از شهرستان برای اولین بار مرگ و میر ناشی از آنفولانزای اسپانیایی. برادر همسر او به دنبال به زودی پس از.

همانطور که اشاره شد توسط Gwenda بلر در این Trumpsفرد به یاد می آورد که در سابقه خانوادگی است که او در خانه با پدر مرده اش بعد از ظهر سالانه یادبود رژه روز اقدام همان خیابان آنها تا به حال قدم.

"آن را فقط به نظر نمی رسد واقعی" فرد یاد می شود. "من که ناراحت است. شما می دانید که چگونه کودکان و نوجوانان هستند. اما من ناراحت شدم مادر من گریه و غم انگیز. آن دیدن او ساخته شده است که من احساس می کنم بد نیست من احساسات خود در مورد آنچه اتفاق افتاده است."

خوب, شما می دانید که چگونه رئیس جمهور هستند و یا حداقل بیش از حد رشد خود با محبت بچه که قرار است به پیشرو ما در این آخر هفته روز یادبود 102 سال بعد.

"ما به شما نشان می دهد چگونه آن را انجام داده به مراقبت از مردم و افتخار زندگی مردم است."

Nelini تمبر نامگذاری از دست سازمان

نام از نو همه گیر رفت تا در حصار بیش از در سبز-چوب گورستان تا حدودی در پاسخ به رئیس جمهور ما ظاهری نیست که ناراحت زبان مرده به عنوان اگر آنها فقط اعداد.

آخر هفته روز یادبود ترافیک وجود دارد شامل یک جم از hearses در گورستان ورودی. دو تا به حال فقط یک افت در کوره های جسد سوزی به عنوان یکی شد, ورود همه از همان کفن هیچ یک سوار با ماشین حمل عزاداران.

"ما فقط دو نفر" یکی از خروج از رانندگان به نام.

نام کاربر جدید است که با دقت ثبت و نسبت به مجوز و وارد log book. به ظاهر بی پایان در صفوف منظم از آنها وزن حتی با تجربه گورستان کارگران مانند علی Meawad.

"ما می بینیم بسیاری از نام های," او گفت: Daily Beast در روز یکشنبه. "آن را پس گرفت. این واقعا طاقت فرسا است."

او گاهی اوقات می بیند یک نام است که به نظر می رسد آشنا.

"من تعجب می کنم اگر من می دانستم که این فرد مدتی در زندگی من," او گفت:.

برخی متعدد تحویل همان نام خانوادگی.

"در زمان ما یک خانواده است که می آید همه با هم" او گفت:. "آن دلخراش است."

یک شماره اختصاص داده شده است به نام, اما تنها به اطمینان حاصل شود هیچ سردرگمی وجود دارد.

"ما نمی خواهیم به خطا" Meawad گفت.

یکی از سبز-چوب پنج کوره یا retorts است اما این دیگران هستند و عملکرد. برخی از COVID-19 قربانیان هنوز هم پیچیده شده در پلاستیک هنگامی که قرار داده در تابوت یا انتقال جعبه.

"هنگامی که ما سوزاندن بدن آن را ایجاد دود سیاه برای چند دقیقه" Meawad گفت. "پس از آن متوقف می شود."

بدن طول می کشد حدود سه ساعت را بسوزانند و پس از آن باید تلافی سرد به مدت یک ساعت و نیم. یک بعدی می رود و سپس در کل crematory جابجایی حداکثر 25 روز.

"بدن پس از بدن پس از بدن" Meawad گفت.

اما حتی وقتی همه گیر شد و ارتفاع آن در نیویورک هویت فردی بود با دقت حفظ شود. مهم شماره, شد, شناسایی یکی که مکاتبه به نام بود و محاط در یک فلز دیسک می رود که با باقی مانده است. نام قرار داده شده است در خارج از کوزه.

هیچ کس وجود دارد برای رفتن به تبدیل به فقط یک عدد مهم نیست که چگونه بسیاری از در آمد, مهم نیست چقدر بزرگ هر موج بعدی.

مرده سوزخانه را قبول نمی کند جدید بدن در روزهای یکشنبه و تعطیلات پس از خدمه بیشتر می تواند به کاهش انباشت است که در حال حاضر قطع شده است از 650 به 430.

"این تنها راه ما می توانیم به عقب" Meawad گفت.

روز یادبود به معنی دو گرفتن روز در یک ردیف.

"من خواهید بود در کوره های آدمسوزی," Meawad گفت. "مصرف برخی از انباشت."

سپس منطقه اسکله بارگیری مشخص شده "نعش کش پارکینگ تنها" تبدیل خواهد شد مشغول دوباره.

"هنگامی که روز شنبه می آید, ما در حال حاضر 28 در برنامه" Meawad گفت.

او کاملا آگاه است که در ادامه تهدید COVID-19 مانع از اعضای خانواده با استفاده از کوره های آدمسوزی را کوچک.

"آخرین خداحافظی با من باشد," او گفت:.

مرده چالش ما را به عنوان قبل از هرگز در تاریخ ما به پیدا کردن راه هایی برای افتخار و به یاد داشته باشید آنها بیشتر در خصوص اولین پاسخ دهندگان و مراقبت از سلامت کارگران. کاغذ cutouts در حصار یک شروع عالی. مهر و رفقای او نیز تحصن 24 ساعته خواندن اسامی.

بنابراین آنچه در مورد بقیه از ما ؟ با این حال بسیاری از مردم چین ممکن است واقعا از دست آن مشخص شده عبور خود را با سه دقیقه سکوت زمانی که کل کشور ایستاده بود و با متمایل شدن سر.

شاید زمانی که ما رسیدن به فینال مرگ و میر و دیگر نیاز به ترس نزدیکی به یکدیگر ما می توانیم برخی از مکان های زیبایی که در آن همه نام ها نمایش داده می شود کمتر از سه فوت از هم جدا.

هر آنچه که ما تصمیم می گیرید آن را به یک بیان نه تنها از قدر از دست دادن اما همچنین اهمیت هر فرد است.

برخی از ما آنقدر غافل از دیگران است که آنها همچنان به نادیده گرفتن اقدامات احتیاطی ساده است. یک زن در صبح روز جمعه سرش می دویم. maskless درون یک پا از کسی تحصیل نام در حصار و در ادامه به گورستان که در آن آسمان آبی کامل بود و کمی آمیخته با دود کوره های آدمسوزی.

اما بسیاری از ما ارزش هر یک از دیگر و درک اهمیت یاد. همه گیر نیست متوقف کردن مردم از مشاهده روز یادبود با قرار دادن صدها پرچم آمریکا توسط نهایی مکان های استراحت از جانبازان سبز-چوب.

یک دامنه توطئه در نزد دور جدید برج آزادی که به جای سقوط برج های دوقلو دارای یک سنگ قبر است که نشانه یک قبر خالی.

"مایکل دیویس O'donnell

عمده ارتش ایالات متحده

میا ویتنام

1948-1970"

قبل از او باقی مانده بودند و در نهایت بازیافت و دفن در Arlington National Cemetery, او خواهر, Patsy McNevin ساخته شده با سنگ قبر در قبر خالی. او شخصا قرار داده شده یک پرچم وجود دارد و هر روز یادبود.

O'donnell چپ پشت یک شعر که او نوشت: مدت کوتاهی قبل از هلی کوپتر خود را به ضرب گلوله کشته شد در یک ماموریت سری ارتش در ابتدا تنها می گویند که "در جایی در آسیای جنوب شرقی است." بخشی از شعر امر به همان اندازه به کسانی که ما از دست داده اند به COVID-19. و آن را در خدمت به عنوان یک راهنمای برای چگونه ما می توانیم هر یک از حفظ خصوصی یادبود یا نه وجود دارد همیشه یک ملی یکی است.

"اگر شما می توانید آنها را ذخیره کنید یک محل در داخل از شما

و صرفه جویی در یک عقب نگاه هنگامی که شما در حال ترک

برای مکان هایی که آنها دیگر می توانید بروید.

نه شرمنده شما آنها را دوست داشت

هر چند شما ممکن است یا ممکن است همیشه.

آنچه را که آنها را ترک کرده اند و آنچه آنها را

تدریس شما را با خود مرگ و نگه داشتن آن با خود شما."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن