مغلوب ساختن پیشی جستن جایگزین مدیر کمپین ماه قبل از انتخابات

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به اخراج مدیر کمپین براد Parscale و جایگزین او با بیل Stepien. در این منجر به تغی

توسط NEWSCENTERALS در 26 تیر 1399

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به اخراج مدیر کمپین براد Parscale و جایگزین او با بیل Stepien. در این منجر به تغییر رئیس جمهور ایالات متحده را در رابطه با Parscale حال تبدیل شدن به طور فزاینده ای تیره و تار.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز چهارشنبه اخراج مدیر کمپین براد Parscale. کهنه کار جمهوریخواه از عمل لایحه Stepien شنود گذاشته شده است تا جایگزین او شود.

مغلوب ساختن پیشی جستن نظرسنجی شماره شده اند رو به کاهش برای چند هفته گذشته با کمتر از چهار ماه قبل از انتخابات.

Parscale و تهمت به حال به طور فزاینده ای در رابطه تیره و تار در چند ماه گذشته ، تبلیغات به دست آورد توسط Parscale در نقش خود برخاستیم و irked رئیس جمهور. تهمت بود و هم ناراحت با پایین مردم در انتخابات تجمع در مبارزات انتخاباتی ماه گذشته در Tulsa, اوکلاهما پس از Parscale بود bragged در مورد بیش از یک میلیون نفر حضور می یابند.

بیشتر بخوانید: trump's رالی 'احتمال' کمک به کروناویروس سنبله در تولسا

"براد Parscale است که با من برای یک زمان بسیار طولانی است و رهبری ما فوق العاده ای دیجیتال و داده های استراتژی باقی خواهد ماند که در نقش, در حالی که یک مشاور ارشد به کمپین گفت:" مغلوب ساختن پیشی جستن.

Parscale نسبتا جدید به سیاست های انتخاباتی و زد دیجیتال تبلیغات برای مغلوب ساختن پیشی جستن موفق کمپین 2016. او یک متحد نزدیک مغلوب ساختن پیشی جستن در قانون و ارشد کاخ سفید, مشاور Jared کوشنر. او حفظ گزارش در بخشی به دلیل مبارزات انتخاباتی را مشکل بازسازی آن تبلیغات دیجیتال عملیات با زمان بسیار کمی باقی مانده قبل از انتخابات.

Stepien است دیرین جمهوری سیاسی عمل کار کرده است و فرماندار سابق نیوجرسی کریس کریستی. او ملی زمینه مدیر برای مغلوب ساختن پیشی جستن در کمپین 2016.

بیشتر بخوانید: پلیس ضد مغلوب ساختن پیشی جستن مبارز: مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات ریاست جمهوری 'مطلق فاجعه'

tg/dr ( AP, Reuters)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب