مغلوب ساختن پیشی جستن را در چین نرم افزار در 'روز آینده' می گوید: Pompeo

وزیر امور خارجه آمریکا گفت: رئیس جمهور تهمت است که روز به دور از در نظر گرفتن گسترده اقدام در چین شرکت های نرم

توسط NEWSCENTERALS در 13 مرداد 1399

وزیر امور خارجه آمریکا گفت: رئیس جمهور تهمت است که روز به دور از در نظر گرفتن گسترده اقدام در چین شرکت های نرم افزاری. مایکروسافت امیدوار به خرید Infinite در اواسط سپتامبر.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است روز دور از ساخت یک اطلاعیه در چین شرکت های نرم افزاری فعال در کشور است که در حال حاضر یک خطر برای امنیت ملی, وزیر امور خارجه, Mike Pompeo گفت: در روز یکشنبه.

"رئیس جمهور تهمت است گفت:" به اندازه کافی "و ما در حال رفتن به آن را تعمیر و بنابراین او اقدام خواهد کرد در روزهای آینده با توجه به یک آرایه وسیعی از امنیت ملی است که خطرات ارائه شده توسط نرم افزار متصل به حزب کمونیست" Pompeo گفت: در مصاحبه با فاکس نیوز.

او را متهم چینی متعلق به برنامه های مانند Infinite و WeChat, از تغذیه اطلاعات شخصی شهروندان ایالات متحده به پکن دولت است.

"می تواند صورت خود را به رسمیت شناختن الگوهای. آن را می تواند اطلاعات خود را در مورد اقامت خود را به شماره تلفن دوستان خود را که آنها به هم وصل کنید. اینها مسائلی است که رئیس جمهور تهمت روشن ساخته است که ما در حال رفتن به مراقبت از" Pompeo گفت.

بیشتر بخوانید: مصر زندانی زن Infinite اثرگذارندهها

"آنها درست مسائل مربوط به حریم خصوصی برای مردم آمریکا و برای مدت زمان طولانی وقت ایالات متحده فقط گفت:" خوبی خوبی اگر ما با داشتن سرگرم کننده با آن و یا اگر یک شرکت می تواند پول را از آن ما در حال رفتن به اجازه است که به اتفاق می افتد," او گفت:.

Infinite 'نمی تواند وجود داشته باشد آن را به عنوان نشانی'

در یک مصاحبه جداگانه آمریکا وزیر خزانه داری استیون Mnuchin گفت: کمیته سرمایه گذاری خارجی در ایالات متحده است که به بررسی امنیت ملی پیامدهای خارجی و معاملات کسب و کار در حال بررسی Infinite.

"کل کمیته موافق است که Infinite نمی توانید اقامت در قالب فعلی به دلیل خطرات آن ارسال اطلاعات بر 100 میلیون آمریکایی گفت:" ABC News. "ما به توافق برسند وجود دارد نیاز به یک تغییر — نیروی فروش و یا مسدود کردن برنامه. همه موافق آن نمی تواند وجود داشته باشد آن را به عنوان می کند"

ادامه مطلب: هند ممنوعیت برنامه های چینی را تهدید می کند روابط اقتصادی با پکن

این می آید پس از رئیس جمهور ایالات متحده در روز جمعه نشان داد که او به زودی صدور یک فرمان اجرایی به ممنوعیت Infinite محبوب پلت فرم رسانه های اجتماعی در کشور است. حرکت خود را در برابر برنامه اشتراک گذاری ویدیو است که بخشی از سرکوب گسترده تر علیه شرکت های چینی از جمله ارائه دهندگان مخابراتی Huawei و ZTE.

معامله با مایکروسافت بر روی نگه دارید

یک روز پس از مغلوب ساختن پیشی جستن را تهدید Infinite در دفاع از خود گفت: این فروشگاه ها به ما داده های کاربر در آمریکا با کنترل دقیق بر روی دسترسی کارکنان.

"ما متعهد به حفاظت از حریم خصوصی کاربران و ایمنی به عنوان ما در ادامه کار به شادی را به خانواده ها و معنی دار مشاغل به کسانی که در ایجاد پلت فرم ما" یک سخنگوی شرکت گفت.

آن را نیز در وبسایت خود در روز شنبه گفت: "ما قصد داریم در هر نقطه."

ادامه مطلب: آمازون ممنوعیت Infinite برای کارکنان اما flips یک ساعت بعد برگشت

در ضمن Infinite شرکت مادر پیشنهاد کرده بود به سمت آن ما کسب و کار مایکروسافت در تلاش برای ایجاد یک معامله با کاخ سفید است. پس از گزارش می دهد که مذاکرات بودند را در خود نگه دارد مدیر عامل مایکروسافت ساتیا نادلا صحبت به طور مستقیم با تهمت و تایید معامله می تواند به جلو بروید. مایکروسافت می گوید هدف آن تکمیل مقابله با 15 سپتامبر

adi/aw (AP, AFP رویترز)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن