مغلوب ساختن پیشی جستن حمله بولتون انتشار کتاب یک تهدید برای خبرچین آشکار

رئيس جمهور در تلاش برای سرکوب سابق مشاور امنیت ملی جان بولتون کتاب مورد "قانون اساسی خرابکاری" whistleblower و

توسط NEWSCENTERALS در 31 خرداد 1399

رئيس جمهور در تلاش برای سرکوب سابق مشاور امنیت ملی جان بولتون کتاب مورد "قانون اساسی خرابکاری" whistleblower وکیل Stephen M. کوهن گفت. کوهن یک شریک در qui tam قانون شرکت کوهن کوهن & Colapinto چاپ مقاله امروز در ملی بررسی قانون تحت عنوان قانون اساسی خرابکاری و بولتون کتاب اختلاف است.
 
مغلوب ساختن پیشی جستن دولت می خواهد برای جلوگیری از ارسال به تمام خاطرات از عموم منتشر شد هفته آینده این ادعا برخی از اطلاعات در این کتاب باید نکردن با توجه به آن طبقه بندی شده طبیعت است.
 
اوایل امروز یک قاضی فدرال به نظر می رسد شک و تردید در مورد رئيس جمهور در تلاش است.
 
کوهن مقاله را به دقت توضیح می دهد که چگونه مغلوب ساختن پیشی جستن دولت شکایت نادیده بحرانی متمم اول قانون اساسی موظف قوانین طراحی شده برای جلوگیری از غیر قانونی سرکوب کرد. این مقاله بسیار مهم حقوقی و قانونی وزارت دادگستری است که با استفاده از برای توجیه سانسور بولتون کتاب "اتاق که در آن اتفاق افتاده است: کاخ سفید خاطرات." کوهن هشدار داد که اگر این استدلال حقوقی پذیرفته شدند آنها "خواهد اساسا گسترش دولت سانسور قدرت."
 
"Prepublication بررسی انتقادی خیابان برای خبرچین به انتشار اطلاعات در مورد دولت سوء" کوهن ادامه داد. "مغلوب ساختن پیشی جستن طرح دعوی در دادگاه در برابر بولتون به دنبال تضعیف دقیق روند به دلیل الزامات اجباری تحت prepublication بررسی روش. این یک تهدید برای دولت مسئوليت و حق مردم را بدانند. دولت طرح دعوی در دادگاه در برابر جان بولتون باید اخراج" کوهن اضافه شده است.
 
کوهن کوهن & Colapinto با موفقیت نمایندگی های متعدد امنیت ملی خبرچین تحت prepublication بررسی روش.
 
بخوانید: قانون اساسی خرابکاری و بولتون کتاب جنجال
 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب