مغلوب ساختن پیشی جستن را صرف نزدیک به 20 میلیون دلار در وکلا برای انجام فعالیت های سیاسی خود را توپ لیس

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و متحدان او در حال باز کردن یک میزبان جدید در جبهه جنگ خود را در برابر

توسط NEWSCENTERALS در 8 خرداد 1399

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و متحدان او در حال باز کردن یک میزبان جدید در جبهه جنگ خود را در برابر منتقدان و دشمنان سیاسی در سراسر کشور است. و نتیجه این شده است یک ثروت باد اورده برای حرفه ای قانونی است که با بهره گیری از نظر مالی از رئیس جمهور کشیدن کسانی که او دوست ندارد—از دولت به رسانه ها—به دادگاه.

ماه گذشته کمیته ملی حزب جمهوری خواه ساخته شده اول آن تا کنون پرداخت به لاس وگاس شرکت حقوقی مارکی Aurbach Coffing است که به نمایندگی از این کمیته به عنوان آن را در تلاش برای ضرب و شتم به عقب دموکراتیک تلاش برای گسترش پست الکترونیکی-در رای گیری در کشور به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

در سال 2016 شرکت در دفاع از حزب جمهوری خواه نوادا در یک طرح دعوی در دادگاه علیه دولت و RNC که ادعا کرد جمهوری خواهان از جمله در حال حاضر-جنایت کار محکوم راجر سنگ تشویق نظرسنجی-ناظران به ارعاب رای دهندگان در نوادا رای گیری مکان. که با توجه به اخراج شد و پس از مغلوب ساختن پیشی جستن برنده انتخابات 2016 (هر چند نه نوادا). اما با مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر هشدار داد که گسترده گزینه های رای گیری به سادگی یک وسیله نقلیه به صورت دموکراتیک به سرقت انتخابات وجود دارد کسب و کار جدید بود.

این RNC و دولت باید داوطلب خدمت سربازی وکیل در مارکی Aurbach و همچنین شرکت Consovoy مک کارتی را به دخالت در طرح دعوی در دادگاه به ارمغان ملی دموکرات ها در برابر جمهوری خواه نوادا وزیر امور خارجه, باربارا Cegavske که ادعا می کند که Cegavske است محرومیت رای دهندگان با محدود کردن توده پستی از رای غیابی به فعال رای دهندگان به جای همه رای دهندگان ثبت شده.

کسانی که هزینه به نظر می رسد بخشی از RNC و مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین 10 میلیون دلار بودجه به صندوق دادخواهی مربوط به آن اتهامات تقلب انتخابات در ریاست جمهوری کلید نوسان متحده فقط در این سال است. و پول رفتن فراتر از نوادا است.

این RNC نیز در حال حاضر هدف قرار دادن کالیفرنیا با یک تازگی واصل طرح دعوی در دادگاه پس از رفتن برنامه های خود را به صورت گسترده در رای گیری توسط ایمیل در ماه نوامبر. وکلای مدافع RNC در آن صورت شامل یک تعداد انگشت شماری از وکلای با Consovoy مک کارتی و همچنین Harmeet Dhillon از Dhillon گروه حقوقی سابق رئیس حزب جمهوری خواه کالیفرنیا. شرکت او مانند Consovoy مک کارتی اول ظهور در RNC را هزینه گزارش های پاییز گذشته.

جدید نگهدارنده مانند کسانی که کمک کرده اند را 2020 چرخه انتخابات بسیار گران یکی برای مغلوب ساختن پیشی جستن و RNC حقوقی هزینه های بودجه. با هم مبارزه و حزب ملی باید صرف حدود 19 میلیون دلار در خدمات حقوقی از سال گذشته—تقریبا نیمی از کل حقوقی صرف پس از مغلوب ساختن پیشی جستن اولین بار اعلام کرد خود را نامزد انتخابات ریاست جمهوری در سال 2015. از 10 ماه برای مبارزات انتخاباتی و RNC از نظر هزینه های قانونی هشت آمده اند در سال 2019 و 2020 با توجه به فدرال کمیسیون انتخابات ثبت شده است.

رأی-با-پست الکترونیکی پرونده های حقوقی نمایندگی فقط یک تکه از آن هزینه. مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات مجدد دستگاه پس از مغلوب ساختن پیشی جستن منتقدان و دشمنان سیاسی از طریق یک میزبان از راه های قانونی. که منجر به تعدادی از نام های جدید در لیست هزینه های آن به طور منظم افشا به کمیسیون انتخابات فدرال.

برای اولین بار در ماه گذشته مثلا تهمت کمپین گزارش پرداخت به سی حقوقی Husch بلکول فدرال و کمیسیون انتخابات سوابق نشان می دهد. اسناد دادگاه نشان می دهد که این شرکت به نمایندگی از مغلوب ساختن پیشی جستن مبارزات انتخاباتی در یک طرح دعوی در دادگاه در برابر ویسکانسین ایستگاه تلویزیونی که کمپین مدعی شرکت در یک کمپین افترا علیه مغلوب ساختن پیشی جستن با پخش یک تبلیغ از اولویت های ایالات متحده آمریکا و دموکراتیک super PAC حمله به رئیس جمهور بیش از دولت او در پاسخ به این کوروناویروس.

Husch بلکول تا به برخی از نکات قابل توجه تقاطع با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت خود را. یک شریک سابق در شرکت, علامت Grider پیوست, کاخ سفید, مشاور دفتر در سال گذشته است. در سال 2017 تهمت نامزد دیگر سابق Husch بلکول شریک جف جنسن به آمریکا وکیل برای منطقه شرق میسوری. جنسن led داخلی وزارت دادگستری بررسی که منجر به اخراج از اتهامات عنوان شده علیه سابق مغلوب ساختن پیشی جستن مشاور امنیت ملی, مایکل فلین این ماه است.

خارج از مغلوب ساختن پیشی جستن رسمی انتخابات مجدد دستگاه خود را بزرگترین مستقل حامیان نیز آوردن در قانونی جدید ، امریکا اولین اقدام رئیس جمهور "رسمی" سوپر پک صرف بیش از 1.2 میلیون دلار در هزینه های قانونی در ماه آوریل به نمایندگی از بیش از نیمی از آن هزینه های عملیاتی که در ماه است.

بیش از یک چهارم میلیون دلار از هزینه های آن رفت سمت جدید وکیل در حقوق و دستمزد, Dallas, دفاع جنایی وکیل دانیل Hagood, FEC سوابق نشان می دهد. دقیقا چه خدمات Hagood ارائه به گروه روشن نشد. آن نیز شناخته شده نیست چه شرکت Mololamken LLP در حال انجام است برای امریکا ، فوق العاده PAC پرداخت می شود که شرکت برای اولین بار در ماه آوریل نیز فرمان آن در حدود $200,000.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب